Zeynep'in instagramdaki bazı fotoğrafları💟
🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Miray💜
Çok şükür sonunda bir haftasonunu uyuyarak geçirecektim.Bugünki planım bütün gün yatmak olacak.Hiç bir kuvvet gelip beni kaldıramaz bugün.Herzaman olduğu gibi bugün de Ahsenin hazırladığı kahvaltı masasına oturduk ve birlikte güzel bir kahvaltı yaptık.
"Ee bugünki planımız ne?Ne yapıyoruz bugün?"diye sordu Hayal
"Valla siz ne yaparsınız bilmem ama ben evde pijama terlik televizyon yapıcam."dedim
Ahsen utangaç bir tavırla
"Eğer izin verirseniz bugün Mertle sinemaya gidicez.Dün çok ısrar etti." Hayal sinsi sinsi gülerek
"Gidin tabi canım gidin.Kaynaşın."
"Tamam canım gidin ama fazla geç kalma olur mu?"
"Tamam kalmam.O zaman ben gideyim de hazırlanayım.Mert birazdan gelir."deyip odasına gitti.
"Ay kız Miray yoksa bunlar sevgili falan mı oldular.Sinemaya gitmeler falan.Dur akşam ben bir sorguya çekeyim şunu."
"Of Hayal uğraşma işte kızla.Bunaltma!"
"Ee sen ne yapmayı düşünüyorsun?"diye sordum.
"Savaş dün bugün için bişeyler yapalım demişti.Ben de Savaşla buluşurum."dedi.
Tek kaşımı soru sorarcasına kaldırıp
"Hayırdır Hayal hanım.Savaşla başbaşa buluşup bişeyler yapmalar falan.Ahsene şey yapacağına kendine bak başta.Noluyoruz?"
"Ya yok öyle bişey.Savaşla arkadaşız biz sadece."
"Ben de zaten arkadaş olduğunuzu inkar etmedim."dedim gülerek.
"Aman Miray ya senle uğraşamıcam.Gidip hazırlanayayım ben en iyisi."
"Kaç tabi kaç."diye bağırdım arkasından.
O sırada kapı çaldı ve kalkıp kapıyı açtım.
"Merhaba Miray abla."dedi Mert
"Merhaba"dedim ben de gülerek. Daha sonra Ahsene seslendim.
"Ahsen!Mert geldi seni bekliyor."
Ahsen hemen koşarak geldi. "Tamam hazırım ben hadi çıkalım." Kapıdan çıkarken yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Dikkat edin kendinize.Iyi eğlenceler."deyip onları geçirdim.On dakika sonra kapı tekrardan çaldı ve bu sefer gelen kişi Savaştı.
"Hoşgeldin Savaş"
"Hoşbulduk Miray.Hayal hazırlandı mı?"
"Valla bir saatir hazırlanıyor."dedim gülerek ve o sıra Hayal odasından çıkıp yanımıza geldi.
"Hadi ben de çıkıyorum Miraycım sana evde tek başına iyi eğlenceler."dedi.
"Ben halşmden gayet mutluyum canım.Sen keyfine bak."dedim ben de
Savaş araya girip
"Sen de mi evde yalnızsın.Onur da ben bugün evde yatnak istiyorum diye tutturdu."dedi.O sıra Hayal bana bakıp imalı bir şekilde kaş göz işareti yaptı ve ben de gözlerimi devirmekle yetindim. Ardından Savaşla Hayal de gittiler.Ben ise evde tek başıma kaldım.Zeynep💟
Dün Onurun ayarladığı otele gelmiştim.Neden böyle yaptığını hala anlamış değildim.Çocukluğumuz birlikte geçmişti bizim.Tamam belki benim de ona karşı bazı hatalarım olmuştu ama yine de evden kovar gibi yapması kırılmama neden oldu.Özellikle dün taksiyle git demesi falan.Bir de yanında bir kız vardı acaba sevgililer miydi? O sıra odanın kapısı çaldı.
Kapıyı açtım ve karşımda orta yaşlarda bir adam çıktı.Önce beni baştan aşağı süzdü.Tabi bu benim epey bir rahatsız olmama neden oldu.
"Hanımefendi rahatsız ettim ama banyodaki musluklarda sorun varmış onu tamir etmek için geldim."dedi.
"Buyrun."deyip içeri davet ettim.
Adam banyoya girdi ve musluklara bakmaya başladı.Bir süre sonra benden su isteyince ben de su getirmeye gittim.
Tam bardağa suyu doldururken belimde bir el hissettim ve korkup çığlık attım.
Belimdeki ellerini çekmeye çalıştıkça o daha da sıkı sıkı sarılmaya başladı.
"Ne güzel kızmışsın sen öyle."
"Bırak beni!!" diye bağırmaya başladım.Kurtulmak için çok çırpındım ama o kadar kuvvetliydi ki bir türlü kurtulmadım.
Tam o sırada kapı açıldı ve bana zorla sarılan adamı üzerimden aldı.Arkadamı döndüğümde Onurun adamı dövdüğünü gördüm.O kadar korkmuştum ki yere oturup hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Onur adamı bayıltana kadar dövdükten sonra yanıma oturup kollarını bana sardı ve saçımı okşayarak
"Şşşh!Tamam geçti korkma.Bak burdayım ben."
Hıçkırıklarımın arasından "Ben..Ben çok korktum."diyebildim.
"Tamam burdayım.Sakin ol.Hadi hazırlan gidiyoruz."dedi
"Nereye?"diye sordum.
"Bize gidiyoruz.Hadi hazırlan sen."dedi.
Olduğum yerden kalktım ve eşyalarımı alıp alıp Onurla birlikte otelden çıktık.Ardından arabaya bindik.
"Ben teşekkür ederim Onur."
Cevap vermedi.
"Eğer sen gelmeseydin.Ne olurdu bilmiyorum."dedim gözlerimin dolmasını engelleyemeyerek.
"Sorun değil."dedi sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL
Teen Fiction"Susup sessizliği dinleyelim mi?" "Olur dinleyelim." Hayatında hiç aşık olmamış ama İstanbula aşık bir kız. Çocukluk arkadaşına aşık olup kazık yedikten sonra aşka küsen bir genç İkisinin de aşka inancı yokken birlikte aşkı öğreniyorlar.