Miray💜
Bu sabaha da zil sesiyle uyandım ve kalkıp kapıyı açtım.Karşımda elinde çiçekle duran bir çiçekçiyi görünce şaşırmıştım.
"Miray Soysal?"
"Evet benim."
"Bu çiçekler size hanımefendi."dedi ve ben de çiçekleri alıp bir kağıda imza attım.Ardından kapıyı kapatıp içeri girdim ve elimdeki çiçeğe bakakaldım.Çok güzellerdi.Çiçeğin üzerindeki kağıdı görmemle alıp okumaya başladım.
"Senin kadar güzelini bulamadım.Affet beni.Doğum günün kutlu olsun kardeşlerin en güzeli.Seni çok seven abin."yazıyordu kağıttı.Gözlerim dolmuştu.Evet bugün benim doğum günümdü ve her yıl olduğu gibi bu yıl da abim çiçek göndererek kutlamıştı.Çiçeklerle birlikte hemen odama gittim ve telefonumu elime alıp abimi aradım.
"Anlaşılan çiçek eline ulaşmış."diyerek açtı telefonu.
"Seni çok ama çok seviyorum abicim.Teşekkür ederim."dedim ben de gözlerimin dolmasını engelleyemerek.
"Rica ederim canım.Geleneği bozmak olmaz."
"İyi ki varsın be Kuzey Soysal."
"Sen de iyi varsın Miray Soysal."dedi aynı şekilde.
"Keşke bugün burda olsaydın ya."dedim.Abim bir iş için bir haftalığına yurt dışına çıkmıştı.
"Bir hafta sonra ordayım güzelim.Hediyenle birlikte gelicem.Telafi ederim.Aslında hediyeni çiçekle birlikte gönderecektim ama kendim vermek istedim."dedi.
"Ya seni yerim ben."
"Tamam Miraycım şimdi kapatmam lazım.Ha bu arada tekrardan iyi ki doğdun prenses."dedi ve telefonu kapattı.Ben de aşağı indim ve sofranın hazır olduğunu gördüm.Masaya otururken
"Siz ne ara kalktınız ne ara hazırladınız be kahvaltıyı."
"Sen ne sandın bizi Miray abla aşk olsun."dedi Ahsen sahte kızgın bir sesle.
"Şaka yaptım canım."
"Böyle mutlu olduğuna göre çiçeğin gelmiş yine."dedi Hayal gülerek.
Ahsen ise meraklı bir şekilde "Ne çiçeği?"diye sordu.
"Miray ablanın doğum günü çiçeği.Kuzey abi her yıl çiçek yollar."dedi.
Ben ise güldüm.Ardından kızlar gelip sarıldı ve "Doğum günün kutlu olsun."
"Teşekkür ederim kızlar.Iyi ki varsınız."
Küçük bir sevgi selinden sonra okula gitmek için hazırlandık ve kapıdan çıktık.Her zaman olduğu gibi bugün de çocuklarla karşılaştık.Hiç şaşırmadım.Aslında bu artık bir karşılaşma ya da tesadüf değildi.Bizi bekliyorlardı resmen hergün.Neyse ben zaten hep yürüdüğüm için sıkıntı yoktu.
"Ee siz de geldiğinize göre artık gidebiliriz."dedi Mert.
Herkes arabalara binerken ben de Hayal'e
"Okulda görüşürüz."deyip yürümeye başladım.O da artık alıştığı için bu sefer arabaya binmem için ısrar etmedi.Hayal🧡
Bugün Mirayın doğum günüydü ve onun için bir sürpriz hazırlıyorduk.
"Ya her şey hazır ama Mirayı kim getirecek?"diye sordum ortaya.
"Onur getirsin.Biraz oyalar biz mesaj atınca gelirler."dedi Savaş.
Onur ise "Benle gelmez asla hiçbir yere.Başka biri getirsin."dedi.
"Ya bence kendi gelsin.Hayal abla bişey olmuş gibi arar.Sonra oraya çağırır."diye bir fikir atınca Mert herkes düşündü ve en mantıklısının bu olduğuna karar verdi.Kafedeki hazırlıklar bittikten sonra ben Miray'ı aradım.
"Miray."
"Efendim Hayal?"
"Nerdesin?"
"Şimdi okuldan çıktım eve gidiyorum.Asıl sen nerdesin?"diye sordu.
"Ben sahildeki bir kafedeyim.Buraya gelir misin?"
"Bişey mi oldu?"
"Şey biz Savaşla biraz kavga ettik de moralim bozuk biraz.Buraya gel de dertleşiriz."dedim yalandan.
"Of Hayal ben de kötü bişey oldu sandım.Eve gel,evde dertleşiriz."
"Yok ya sen gel buraya.Hem dışarısı daha iyi.Deniz havası falan iyi geliyor."
"Tamam geliyorum.Konum at."dedi ve telefonu kapattı.Ben de ardından konumu atıp
"10 dakikaya burda olur."dedim bizimkilere.Miray💜
Hayalin konumunu attığı kafeye geldim ve içeri girdim.Benim içeri girmemle "İyi ki doğdun Miray"sesleri yükseldi.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Şaşakınlıkla etrafımdaki insanlara bakıyordum.Garson o sıra pastayı getiriyordu.
Hayal yanıma gelip "İyi ki doğdun canımın içi.Seni çok seviyoruz."dedi ve sarıldı.
Ardından Ahsen geldi sarıldı ve "Doğum günün kutlu olsun Miray ablacım."dedi ve çekildi.Onun arkasından Mertte sarılıp "Doğum günün kutlu olsun Miray abla.Iyi ki doğdun."dedi.
Savaş da aynı şekilde sarılıp "İyi ki doğmuşsun baldız."deyip göz kırptı ve kenara çekildi.
Bizim okuldan bir kaç kişi daha gelip doğum günümü kutladı ve en son Onur gelip omuza dokunup gülümsedi ardından "Doğum günün kutlu olsun atarlı kız."dedi ve o da kenara çekildi.Ben hala olayın şokundaydım.Herkes gelip sarılıyor ve doğum günümü kutluyordu ama ben tek bir kelime edemiyor ya da tepki veremiyordum.Fakat sonunda şaşkınlığımı bir kenara bırakıp konuşmaya başladım.
"Arkadaşlar..Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum şuan.O kadar şaşkınım ki ve o kadar mutlu ettiniz ki beni.Hepinize çok ama çok teşekkür ederim.Iyi ki varsınız."dedim aynı zamanda gözlerimin de dolmasını engelleyemeyerek.
Ahsen ve Hayal koşarak yanıma geldi.Birlikte sarıldık.
"Ee kızlar sizce de yetmez mi bu kadar duygusallık.Parti başlasın o zaman."deyip şarkı açan kişi Mertti. Hep birlikte güldük ve partiye dahil olduk birden.Bir süre herkes çılgınca dans ederken birden benim en sevdiğim şarkı çalmaya başladı.Hayalle birbirimize bakıp çığlık attık.Savaş yanımıza gelip dans etmek için Hayali götürdü.Ahsen de Mertle dans ediyordu.Ben ise en sevdiğim şarkıyı gözlerim kapalı hissederek dinliyordum.Ama duyduğum sesle gözlerimi açtım.
Onur karşımda durmuş ve tek elini bana uzatmış
"Dans edelim mi?Hem barış imzalamış oluruz?"diye sordu.
Önce uzattığı eline ardından Onura baktım ve gülümseyerek elini tutup kalktım ve "Peki madem.Bugünün hatrına barış imzalayabiliriz."dedim. O da güldü ve sahnenin ortasına gelip dans etmeye başladık.
"Özür dilerim..Geçen gün söylediklerim için.Onları söylemek istememiştim."
"Söyledin ama.."dedim.
"Sen öyle sinirlenince falan ben de sandım ki.."
"Ne sandın?Bak yine aynı şeyi yapıyorsun."
"Bişey yapmadım ya.Tamam sakin ol.Tekrardan özür dilerim."dedi ve ben cevap vermedim.
"Bişey söylemeyecek misin?"diye sorunca güldüm ve
"Tamam affedildiniz Onur Bey ama bir daha olmasın." o da aynı şekilde gülüp
"Emriniz olur Miray Hanım."dedi.
Bir süre daha dans ettikten sonra şarkının bitmesiyle ayrıldık ve yerimize giderken yalandan bir sinirle
"Of ne çok konuştun be.Bir şarkı dinleyemedim senin yüzünden."dedim. Yüz ifadesi o kadar komikti ki.
"Ya kızım sen manyak mısın?"dedi.
""Sensin manyak."
"Of Miray of"dedi iç çekerek.
"Ne var ya?"
"Yok bişey yok bişey.Takıl sen."deyip masaya oturdu. Ben ne dedim ki şimdi?Tamam belki biraz sinir etmiş olabilirim ama neyse.
Ben de Onurun yanına oturdum çünkü bir tek orası boştu.
Hee aynen canım aynen.
Ya iç ses sen sus.
"Zeynep nerde?"diye sordum yanımda oturan Onura.
"Onun işi varmış gelemedi."diye cevap verdi o da çok umursamaz bir tavırla.
"Anladım."demekle yetindim.Yaklaşık iki saattir kafedeydik ve oldukça eğlenceli geçiyordu.Partiye gelen herkes bir masanın etrafında toplandı ve Hayal
"Ee doğum günü kızı günün anlam ve önemini anlatan bir konuşma yaparsın artık."dedi gülerek.
Gülümsedim ve
"Yani ne diyeceğimi inanın hiç bilmiyorum.Hala şaşkınım.O kadar mutlu oldum ki.Iyi ki hayatımdasınız ve iyi ki tanımışım sizi.Hepinize çok teşekkür ederim."dedim.
"Ağlatıcan bizi be Miray."deyip Hayal yanıma geldi ve sarıldı."Bizsiz doğum günü partisi mi olur?"
Duyduğumuz bu sesle hepimiz döndük ve konuşan kişiye baktık.
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Bölüm sonu
Sizce kim geldi?❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL
Teen Fiction"Susup sessizliği dinleyelim mi?" "Olur dinleyelim." Hayatında hiç aşık olmamış ama İstanbula aşık bir kız. Çocukluk arkadaşına aşık olup kazık yedikten sonra aşka küsen bir genç İkisinin de aşka inancı yokken birlikte aşkı öğreniyorlar.