Tanıştırayım fotoğraftaki tatlı kız Begüm.Kimdir? Ne iş yapar? Niçin gelmiş? Bu soruların cevapları birazdan..
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Ahsen💖
"Bizsiz doğum günü partisi mi olur?"duyduğumuz bu sesle hepimiz sesin geldiği yere döndük.
Zeynep ablayla yanında bir kız vardı.
"Begüm?" bunu söyleyen Savaş abiydi ve herkes bu sefer Savaş abiye çevirdi gözlerini.
"Aylar sonra seni görmeye geliyorum ama sen evde yoksun be abiş."dedi adının Begüm olduğunu öğrendiğimiz kız.
"Ne işin var senin burda?"
"Bak ya.Kalbimi kırıyorsun ama Savaş Kahraman."
"Okul tatil olunca seni görmeye gelmiş.Ben de sizin bir partide olduğunuzu söyleyince çok ısrar etti.Ben de dayanamayıp getirdim."dedi Zeynep abla.
"Kusura bakmayın.Eğlencenizi bozduk."diyerek de devam etti.
"Olur mu öyle şey.Bişeyi bozduğunuz falan yok.Iyi ki geldiniz."dedi Miray ablam da.
"Ee abicim arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın?"
"Gel buraya deli kız.Önce biz bir sarılalım.Hoşgeldin."deyip Savaş abi kıza sarıldı.
"Valla bir an kovacaksın diye korktum abi ya."
"Sus kız."dedi ve Begüm Savaş abiden ayrılıp
"Ooo yeşil gözlü prens de burdaymış."dedi ve Onur abiye sarıldı. O da onun bu söylediğine gülüp
"Hiç değişmemiş.Hoşgeldin güzellik."dedi ve bu sefer Begüm koşarak Merte sarıldı.
Oha oha öldürcek çocuğu ya.
Noldu kıskandın mı?
He kıskandım iç ses.Sus bir sen ya.
Kız Merte sarılınca içimde ufak çaplı bişey koptu sanki ama anlayamadım.
"Yuh be kızım öldürseydin?"
Kızm mı?Nerden kızın oluyor ya.Neyse sakinim.
"Sana ne ister öldürürüm ister severim."dedi Begüm de ona karşılık.
Ay bana bişeyler oluyor. Bu sırada Mertle göz göze geldik ve ona öldürücü bakışlar atmaya başladım o ise alttan alttan sırıtıyordu.MAL!
Savaş abi Begümün kolundan tutup Hayal ablanın yanına getirdi.
"Bu Hayal kız arkadaşım.Hayal bu da kız kardeşim Begüm."dedi.
Begüm ise gülümseyerek "Memnun oldum.Sonunda tanışabildim seninle.Abim çok bahsetti senden.Bu arada tahmin ettiğimden de güzelmişsin.Abimin dediği kadar varsın yani."
Hayal ablam ise utancından kıpkırmızı oldu ve o da gülümseyerek
"Ben de memnun oldum.Abin senden de bahsetti ama bu kadar tatlı olduğunu tahmin etmemiştim."dedi.
"Ay abi helal olsun.Hem güzel hem çok tatlı bir kız bulmuşsun.Gerçi sen çirkin kızlarla çıkmazsın."bu söylediğine karşı Savaş abi uyarıcı bir ses tonuyla "Begüm!"dedi
Begüm ise teslim olurcasına ellerini havaya kaldırıp
"Tamaamm!"diye cevap verdi.
Ardından kız Miray ablayla benim yanıma gelip önce Miray ablaya elini uzattı
"Begüm."
"Miray.Hoşgeldin."dedi ve gülümsedi.
En son benim yanıma geldi ve önce elini uzatan ben oldum.
"Ahsen ben de.Hayal ablanın kuzeniyim."dedim.
"Benziyorsunuz zaten.""Hadi Begüm eve gidelim."dedi Savaş abi fakat Begüm bu duruma üzülmüşe benziyordu.
"Ya abi yeni geldim zaten.Azıcık eğlenseydik."
"Begüm hadi dedim.Yeni gelmedin mi kızım sen yoldan.Ne bu enerji?"
"Ya yorgun değilim ki ben."
"Ee hep beraber gidelim bence."diyen Hayal ablam oldu.
"Tamam o zaman hadi sizi biz bırakalım.Zaten aynı yere gidiyoruz."
"Nasıl ya?Aynı evde mi yaşıyorsunuz?"diye sordu Begüm ve Savaş abi gülerek
"Hayır.Komşuyuz demiştim ya sana."
"Aa evet doğru.Unutmuşun."Hep birlikte gitmeye karar verince Hayal ve Begüm Savaş abinin arabasına,ben Mert ve Miray ablam da Onur abinin arabasına bindi.Kısa bir yolculuğun ardından eve geldik.
"Tekrardan teşekkür ederim çocuklar."dedi Miray ablam.
"Rica ederiz ne demek."diyerek cevap veren kişi Mertti.Gülümsedim.
O zaman yarın herkesi bize kahvaltıya bekliyoruz.Begümün gelişini kutlamış oluruz hem dedi Hayal ablam.
"Aa ama böyle yaparsanız şımarırım ben."dedi Begüm de.Bu kızdan hoşlanmadım.Mertler kendi evine biz de kendi evimize girdik.Yorucu bir gündü ama güzeldi de.Kendimizi koltuğa attığımız sırada Hayal ablam konuştu.
"Begüm de tatlı bir kız benziyor.Çok cıvıl cıcıl."
"Görümcen ya tabi böyle düşünürsün."dedi Miray ablam gülerek.Ben de güldüm.
"Bence o kadar da tatlı değil ya.Yani ne bileyim ısınamadım.Hani böyle tatlı gibi gözükebilir ama bir sinsilik var."
"Sen biraz kıskanmış olabilir misin acaba?"
"Kim ben mi? Yok daha neler!"
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Miray💜
Yine bir haftasonu Hayal sağolsun erken kalkmak zorunda kaldım.Neymiş çocuklar kahvaltıya gelecekmiş.Bana ne bundan ya.Ben çağırdım sanki.Bir kere de şöyle öğlene kadar uyusam hiç fena olmazdı.
Zar zor sıcacık yatağımdan kalktım ve yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa girdim.Hayal ve Ahsen kahvaltı hazırlıyordu. Hayal beni görünce
"Çok şükür gelebildiniz Miray hanım."dedi gözlerini devirerek.
"Ne be?"
"Ya kızım ben sana çocuklar kahvaltıya gelecek diyorum sen hala uyumaya çalışıyorsun."
"Ben mi çağırdım kahvaltıya ya.Bana ne."dediğim sırada zil çaldı ve Ahsen gülerek kapıyı açmaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL
Teen Fiction"Susup sessizliği dinleyelim mi?" "Olur dinleyelim." Hayatında hiç aşık olmamış ama İstanbula aşık bir kız. Çocukluk arkadaşına aşık olup kazık yedikten sonra aşka küsen bir genç İkisinin de aşka inancı yokken birlikte aşkı öğreniyorlar.