*8*

443 37 0
                                    

(După câteva ore)
[Perspectiva Yun Hee]
Este o zi ploioasa. Hyunjin încă este reținut în închisoare, iar eu sunt la spital împreună cu Felix așteptând să aflăm cum se mai simte Jia. După despărțirea care a avut-o cu Jisung se putea observa că devenea din ce în ce mai neatentă la ore si că îi era din ce în ce mai râu dar, prostul de Hyunjin în loc să aibă grijă de ea stătea cu panarama aia care acum e moartă. Nu zic că sunt fericită că prostul ăla acum este în pușcărie dar, sa fim serioși o merita atât de mult.
Acum văd că Felix este destul de obosit. Până la urmă stăm de ceva ore aici deci este normal.
-Felix, du-te acasă și culcă-te!
-Nu te pot lăsa aici singură-
-Bă ești prost? Nu ai auzit ce am spus? Du-te acasă până nu te bat!
-Bine, bine dar, să ai grijă de tine și după ce afli ceva să mă suni.
-Da, bine, boule! Acum pleacă!
După ce pleacă Felix apare și doctorul.
-A pățit ceva?
-Nu. Este totul în regulă! Doar își pierduse conștiința pentru un timp și a trebuit să o lăsam să se odihnească dar, acum este bine.
-Pot să merg să o văd?
-Da. Mâine puteți veni ca să facem procedeul de externare.
-În regulă. Vă mulțumesc!
Intru să văd cum se simte și din prima pot observa că este foarte confuză de tot ce s-a întâmplat , la fel mă simțeam și eu ieri dar, la ea se vede tristețea de pe față într-o clipită.
-Te simți bine, Jia?
-Sunt bine. Doar am nevoie de ceva timp singură.
-Bine.. astăzi a fost o zi destul de obositoare pentru tine așa că odihnește-te. Mă voi întoarce mâine ca să văd ce mai faci, în regulă?
-În regulă..
-Bine. Atunci eu voi pleca. Noapte bună!
Este deja destul de târziu pe aproape miezul nopții așa că mă îndrept spre casă. Încă mă gândesc cum aș putea să o ajut pe Jia ca să nu mai fie în starea așa. Intru în casă și îl văd pe Felix că stă pe canapea așa că mă pun lângă el.
Dintr-o dată el spune:-Tu chiar crezi că Hyunjin a făcut toate asta?
-Nu. Nu cred, nu are cum și nu ar avea vreun motiv ca el să facă asta plus că polițiștii nu au nici măcar o dovadă pentru a-l tine sub arest.
-Da dar, cât timp noi nu găsim o dovadă el va rămâne așa tot dacă se va deschide un caz asupra acestei întâmplări defapt chiar atunci nu-l vom putea salva deoarece familia lui Eunae are multe legături cu diferiți avocați deci vom avea nevoie de o dovadă cât mai repede. Deci știi cumva ce făcea Hyunjin atunci?
-Păi.. defapt știu. L-am auzit vorbind cu niște băieți că este într-o echipă de football și că va trebui să meargă în sala de sport ca să se antreneze.
-Știi mai exact cu cine vorbea?
-Cu Changbin și Seungmin.. poate ei ne vor ajuta.
(Următoarea zi)
Eu împreună cu Felix intru în școală și imediat ce ajungem noi amândoi pe coridoarele facultății îl vedem pe Changbin așa că decid merg la el ,iar Felix se duce să îl caute pe Seungmin.
-Changbin!
-Yun Hee.. ce e cu tine pe aici?
-Știu că stii cât de mult te urăsc dar astăzi am nevoie de tine, Changbin..-
-Acum câteva zile mă făceai vrăjitoare și acum vrei să te ajut.. ce pot să spun? Te ajut doar fiindcă Felix te iubește.. dar cu o condiție..-
-Pff.. știu deja și asta nu înseamnă că te voi lasă sa te mai apropri de Felix.. așa că ajută-mă că dacă nu.. le voi spune tuturor secretele tale..-
-Ce secrete..-?
-Știi prea bine!
-Bine.. atunci te voi ajuta! Spune odată! Despre ce este vorba?
-Cred că ai aflat că Hyunjin este acum în închisoare și avem nevoie de niște martori ca să îi demonstrăm nevinovăția..
-De ce ai face asta pentru el..-
-Nu o fac pentru el, vrăjitoareo! O fac pentru Jia.. starea ei devine din ce în ce mai gravă așa că te rog.. mă poți ajuta?
-Fiindcă Hyunjin îmi este cel mai bun prieten și Jia îmi este ca o soră.. te voi ajuta! Deci ce vrei de la mine?
-Am nevoie de tine ca să spui mai exact ce a făcut Hyunjin în timp ce proasta de Eunae murea.
-Păi a fost la o selecție pentru echipa de football...
-Atât trebuie să le spui!
-Până la urmă nu au găsit vinovatul decât îl au pe Hyunjin ca suspect care nu are nici o legătură cu moartea lui Eunae.. dar crezi că eu venind ca martor voi fi salvatorul și gata îl scot din prima? Nu. Nici eu nu cred.
-Felix vorbește și cu Seungmin, vorbim și cu doamna de sport și totul se va rezolva. Ai încredere în mine sau iar te pun la vânzare în piață.
-Te voi ajuta! Dar dacă totul va eșua măcar de data asta nu va fi vina mea.
Changbin a plecat fără să îmi spună măcar un 'pa' dar până la urmă nu ai la ce te aștepta de la o vrăjitoare.
Într-un final Felix a reapărut și mi-a spus că a reușit în sfârșit să vorbească cu Seungmin iar Seungmin va vorbi cu doamna de sport în legătură cu totul. Să sperăm că totul se va rezolva și se va întoarce la normal dar, dacă nici asta nu va reuși va trebui să o facem pe Jia să accepte că cu adevărat Hyunjin este criminalul.

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum