[Perspectivă Jia]
-Ce a avut idioata aia de profesoară cu mine încât să mă pună cu Naeum aia. zice Yun Hee
-Stai calmă! Tu ești mai bine decât mine! Adică până la urmă eu fac proiectul cu iubita lu' Jisung.
-Ce ai zis mă? Dar, nu înțeleg o chestie. Aia de unde a apărut? Mă rog de fapt nu prea contează. Tot ce vreau să văd e bătaie. Adică în ultima săptămâna nu s-a mai întâmplat nimic interesant.
-Știi ce s-a întâmplat? Fufa de Kristin mai are puțin și sare pe Hyunjin.
-Și ce?
-Cum adică și ce?
-Tu ești proastă rău! Tu l-ai ales până la urmă pe Hyunjin iar tu știai ce fel de om este așa că oricum Kristin nu este așa de mare fufă precum pare doar că vrea să se promoveze în cariera ei solo. Ha!
-Mă rog cum zici tu! Nu mai am chef de nimic!
-De ce pleci?
-Mai ai și tu puțin și vrei să îi vezi ca cuplu pe amândoi. Deci lasă-mă în pace!
[Perspectivă Kristin]
Orele de la facultate sunt pe finiș. Așa că mă pregătesc deja să plec. S-a sunat clopoțelul. Ce bine că am rămas numai eu cu Jeongin în clasă ca eu voiam să discutăm despre proiect.
-Jeongin! strig eu la el uitându-se ciudat la mine dar, surprins fiindcă îl bag în seamă.
-Eu?
-Da tu! Voiam să discutăm amândoi despre proiect. Adică cum vom face?
-Păi voi face eu proiectul și tu o să stai liniștită. zice el fiind pe cale să plece dar, fără să vreau îl prind de mână dar, eu i-o las eu fiind puțin rușinată.
-Scuze! Vreau și eu să particip în proiect! Nu pot să te las să faci toată treaba de unul singur.
-Păi eu nu am unde să mă întâlnesc cu tine și sigur nu vrei să te vezi cu un tocilar ca mine așa că..
-Așa că vom face proiectul acum! zic eu decisă și îmi scot imediat toate lucrurile de care aveam nevoie.
-Acum?! Ești sigură?! Dacă ne vede cineva?..
-Nu e nimic adică nu e nici o problemă dacă cineva comentează de noi. Doar dacă tu ești în regulă cu asta..
-Sunt dar, nu mă așteptam să fi tu de acord cu asta..
-De ce nu aș fi? îi spun eu cu zâmbetul pe buze.
Începem proiectul într-un final îl și terminăm dar, deja se făcuse ora 11 noaptea. Ieșim din clasă împreună dar, când să ajungem la ieșire vedem că ușa era închisă.
-Acum ce ne facem? întreabă el speriat
-Păi nu mai e nimeni pe aici.. deci hai să vedem pe unde vom dormi.
-Împreună?
-Ai gânduri prea mari, băiețel. Ha.
[Perspectivă Yun Hee]
Deja s-a făcut destul de târziu dar, eu cu Felix tot stăm pe canapea privind desene animate.
-Felix!
-Ce e?
-Am un proiect de făcut cu panarama aia de Naeum și mă gândeam că tot dacă ai tu o relație destul de bună cu ea, să tragi o fugă pe la ea și să faceți proiectul.
-Ți-am zis că totul a fost doar un pariu. Până la urmă ea este cu Seungmin.
-Aha...Continuă să spui așa că tot nu te cred.
-Dar o să mă crezi..
-Cum?
Boul meu, Felix pleacă de lângă mine și se întoarce cu ciocolată.
-Știi cât de mult te iubesc!
-Și eu. spune el și mă ia în brațe pe aproape fiind să mă sărute dar, eu îi zic:
-Mai întâi ciocolata, iar după pot dulcegăriile tale de bou să continue.
[Perspectivă Changbin]
Sunt încă în parc și o aștept pe Jia să vină. Tot dacă este așa de târziu sigur va veni fiindcă mi-a promis. Trece timpul ce trece și decid să o sun.
{APEL VOCAL}:JIA❤️
-Alo! Jia tu ești ?
-Alo! Changbin! De ce m-ai sunat?
-Păi... mi-ai promis că după ore ne putem întâlni...
-Aaa.. păi nu știu cum să îți spun dar, a intervenit ceva și nu am mai putut veni.
-De ce? Nu mai putut suna măcar să mă anunți așa: Piticu' naibii! Uite nu te mai băga în relația mea cu Hyunjin.. și gata! Nu te mai preface atâta Jia! Nu îți stă în fire!
-Nu mă prefac.. doar-
-Doar taci!
{APEL VOCAL ÎNCHEIAT}: PANARAMA NR 30💔
Cred că nu îmi stătea oricum bine cu ea. Poate voi găsi și eu pe cineva cândva care să nu mai mă mintă atâta.
[Perspectivă Jisung]
De când sunt în Seul nu am apucat deloc să țin o conversație, măcar una dacă aș fi putut, cu Jia. Nici nu știe că sunt în aceași facultate cu ea. Nici măcar nu am putut să îi explic că totul nu pare cum crede ea. Că defapt părinții mei mi-au făcut o căsătorie aranjată cu Sun Hee dar, asta nu înseamnă că mai simt ceva pentru Jia. Defapt mi-am putut da seama acum cât de mult țin la Sun Hee și că toate sentimentele pe care le aveam pentru Jia erau false. Așa că nu voi mai avea de-a face cu ea niciodată.