*13*

314 34 2
                                    

[Perspectiva Jia]
Intru împreună cu ceilalți în sala balului. Totul era atât de minunat. Doar dacă ar fi dispărut Momo cu Hyunjin pentru o secundă aș putea măcar o data să zâmbesc și eu. Nici bine nu ne-am așezat la niște mese că apare profesoara noastră și spune la microfon:
-Bună ziua, tuturor! Astăzi este o zi foarte specială pentru voi, este un bal dedicat chiar vouă pentru că peste 2 săptămâni va veni vacanța de iarnă, iar facultatea nu a făcut nici o activitate distractivă care v-ar putea face să vă continuați studiile cu plăcere. După cum toți știți astăzi se vor alege o regină și un rege al balului. Deja pe grupul facultății sunt câteva cupluri nominalizate dar, vreau să fac un mic anunț că nu se va începe cu aceste cupluri ci se face o diferită alegere pentru amândouă categoriile de rege și regină a balului. Defapt vrem să vă spun că vor fi mai mulți regi și regine ai balului mai exact doua perechi. Noi am pus deja numele nominalizațiilor pe un bilețel care se află acum într-un bol, trebuie să luați bilețelul și îl puneți pe masa de acolo. La cine rămâne cele mai puține bilețele în bol va fi câștigător sau câștigătoare. Numai cei nenominalizați vor putea vota.Mai întâi să începem cu reginele, după cu regii, iar după vom anunța câștigătorii. Castigatorii vor fi obligați să aibe un dans de cuplu. Vă mulțumesc!
-Ce naiba.. îl aud pe Changbin spunând lângă mine.
-Ce e? îl întreb eu
-Nu ti-ai dat seama că dacă tu vei câștiga, vei avea mai multe șanse să dansezi cu un urat dintre ăia decât cu mine?!
-Da și ce?
-Păi..-
-Nu mai fi gelos atâta și până la urmă dacă voi dansa cu unul dintre ei oricum numai la tine o să mă uit. Și dacă tu vei fi ales să dansezi cu alta vei face la fel.
-Ai dreptate..
[Perspectiva Yun Hee]
-Ești în regulă? mă întreabă Lee Know
-Nu. Nu sunt.
-De ce ești atât de stresată e doar un dans, nu vei păți nimic.
-Dar dacă voi dansa cu..-
-Dacă nu vei dansa cu mine, nu e până la urmă capăt de drum. Prefă-te pur și simplu că sunt eu și o să meargă totul bine.
-Bine..
[Perspectivă Sun Hee]
-Te gândești dacă vom fi noi.. o să le arătăm noi la ăștia. îi spun eu lui Jisung
-Sigur nu vom fi noi..
-Dar..-
-Știu deja cine o să fie.. și îmi pare rău de Changbin..
-Ce vrei să spui?
-Nimic, Sunni.
[Perspectiva narator]
Toți dintre aceștia așteptau cu nerăbdare dar, aveau mai multă frică fiindcă sigur cum se va întâmpla niciunul dintre ei nu ar vrea să se întâmple.
Doamna profesoară a lor se duce spre microfon să anunțe perechile de regi și regine:
-Ne-am întors cu câștigătorii acestui bal. Vă rog să faceți liniște ca sa prezint câștigătorii.Perechile de regi și regine sunt: Hyunjin cu Jia și Felix cu Yun Hee.
Toată lumea era uimită chiar foarte fericită că acum vor avea ce bârfi în continuare adică serios ce șmecher e să vezi fostele cupluri dansând și mai ales acum. Doar câștigătorii erau triști, defapt nu chiar toți doar fetele fiindcă băieți mai aveau puțin și săreau în sus de fericire. Mai ales Hyunjin a lăsat-o pe Momo cât de repede ai vedea și s-a ridicat ducându-se la masa în care se aflau Changbin cu Jia. O aștepta pe Jia plin de fericire lăsându-și mâna să fie prinsă de a ei.
-Jia, defapt regina mea, îmi poți acorda acest dans. zice Hyunjin
Dar, acum Jia nu știa ce să mai creadă dacă chiar mai simte sau nu ceva pentru el. Sau dacă măcar sentimentele pentru Changbin au fost reale. Dar, tot ce știa în momentul ăla că după atât de mult timp acum poate să îi strângă mâna lui Hyunjin. Cu mult greu dar, reușind poate să scoată măcar un cuvânt:
-Da. zise ea
Nu a vrut să îi frângă sentimentele piticaniei ăleia dar, el era prea perfect pentru ea, așa ea credea. Defapt ea avea nevoie de cineva care să fie la fel ca ea.
În momentul ăsta lui Changbin parcă îi ieșea flăcări de supărare din nas, mai avea puțin și îl bătea în fața întregii lumi pe Hyunjin s-a abținut dar, asta nu înseamnă că după va mai scăpa. Prima pereche s-a îndreptat spre locul din mijloc al sălii pentru a dansa. Acum fiind vorba de a doua pereche, Yun Hee stătea cu mâinile în piept așteptând scuzele lui Felix.
-Acum boule ce vrei să mai îmi zici? Defapt nici nu vreau să te mai aud că deja am podul plin de scuze. Vino încoace! zise ea și îl trase pe Felix de mână spre mijlocul sălii. Felix nu mai avea nici un cuvânt de spus. Nici nu i se mai deschidea gura decât doar zâmbetul îi rămăse pe față. Acum vorbind despre Lee Know: el este inversul lui Changbin. Mă refer că el doar vrea să o vadă pe Yun Hee fericită așa că și el acum este fericit văzând-o așa.
Acum cum pot să vă descriu asta? Era prea minunat. Doar că doar cei care voiau să îi vadă împreună din nou pe aceștia vor înțelege sentimentul acesta. Doar imaginați-vă un dans cu regii și reginele acestea. Înainte cuplurile acestea erau certate dar, doar cu un dans ca acesta totul s-a ajuns din nou la un echilibru.
După s-a mai vorbit ce s-a mai vorbit, au dansat ce au mai dansat, toată drama asta s-a încheiat până când după s-a terminat balul toată lumea a plecat decât cuplurile au rămas inclusiv Changbin. Acum unde putem să îi vedem? Păi acum Hyunjin și Jia se plimbă pe holurile facultății dar, dintr-o dată vine Changbin și strică atmosfera dându-i lui Hyunjin un pumn în gură. Acum apare și celălalt cuplu, format din Felix și Yun Hee care țipă in spate: -Bătaie! Bătaie!
Dar toată atmosfera asta pe aproape interesantă s-a încheiat când Jia s-a băgat între ei și a spus: -Changbin! Deabea ce s-a terminat ziua! Lasă-ne puțin și o să discutăm mâine toți într-o pauză despre asta!
-Mi-ai stricat ziua, Jia! zice Yun Hee.
-Las-o Yun Hee! Ti-am făcut eu ziua mai bună! zice Felix.
Yun Hee și Felix continuă să vorbească în continuare în fundal dar, ceilalți trei nu îi bagă deloc în seamă.
-Dar parcă simțeai ceva pentru mine! De ce îmi faci asta? spune Changbin.
-Nu am simțit nimic pentru tine! Decât mă făceai fericită! Atât! continuă Jia.
-Dar am trecut prin aceasi chestie!
-Cum adică? Știu ai suferit! Toți suferim odată în viață! Dar eu cu Hyunjin ne asemănăm mai mult decât ai crede.
-La ce te referi? De ce te-ai schimbat dintr-o dată așa de mult?
-Nu m-am schimbat deloc! Eu mereu am fost așa. Mereu am făcut greșeli dar, cu un motiv.
Și așa Hyunjin și Jia pleacă lăsându-l pe Changbin singur nedumerit de tot ce se întâmplase deja.
-Băi! Dar eu tot am venit aici ca să văd bătaie! zice Yun Hee
-Lasă, Yunni! Cândva se va întâmpla și asta.

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum