*FINAL*

404 29 4
                                    

[Perspectiva Yun Hee]
Astăzi este ziua în care Airi și Hyunjin se vor căsători. Amândoi au stabilit ca mai întâi să ne întâlnim toți la restaurant ca să sărbătorim și deabea după să mergem spre biserică ca ei să se căsătorească. Chiar acum intrăm în restaurant cu toții. Imediat ce intrăm îl zăresc pe Felix că se dă la o fată de pe acolo. Nimic nou. Mă așez cu Lee Know, Kris și I.N la o masă și așteptăm ca Hyunjin și Airi să apară. La masa de lângă erau așezati Changbin cu Olivia, Seungmin și Seun Hee. Când ei ne zăresc, vin lângă noi părând ca ar vrea sa ne spună ceva.
-Ați auzit ce s-a întâmplat? ne întreabă Changbin.
-Ce s-a întâmplat? spunem toți la unison
-Jia a ieșit din centrul ăla și se va întoarce. spune Olivia lăsându-ne pe toți șocați.
Am tot vorbit despre această chestie până când a apărut Hyunjin împreună cu Airi.
-Ce stați așa posomorâți? Nu degeaba v-am chemat aici astăzi! Dansa-ți odată! zise Airi și așa a început petrecerea. Toată lumea peste câteva clipe deja dansa și după încă ceva timp deja toată lumea începuse să bea alcool fără oprire. Defapt înafară de mine fiindcă sunt gravidă în 3 luni. Lee Know știe despre asta și nu a băut mult ca să aibă grijă de mine. Peste puțin timp toată lumea deja dansa fără oprire, alții au devenit mai violenți dar, atenția lumii era centrată doar asupra lu' Felix și a lu' Changbin care tot dacă melodia zici că zguduia locul ăsta, amândoi dansau încet încetișor ca pe un vals și dintr-o dată au leșinat căzând pe jos și au adormit în brațele unuia celuilalt dar, după nimeni nu i-a mai băgat în seama și au rămas acolo cei doi pe jos, singuri.
[Perspectiva Hyunjin]
Atmosfera din jur era una agitată care nu am băgat-o mult de seamă fiindcă chiar mă așteptam să se întâmple așa ceva. Airi a plecat de ceva timp la baie așa că mă duc să o caut. Ajung pe un hol și mă opresc instantaneu când o văd împreună cu Chan sărutându-se. Nu m-am oprit fiindcă defapt eu chiar nu plâng în colț cum alții ar crede defapt fiindcă vorbeau despre un plan de-al lor că nu știu ce bani, ce acțiuni, deci e clar. După ce au terminat de vorbit zic să nu mai mă ascund atâta și să intru și eu să le stric treaba.
-Aaa! Domnu' polițist nu puteați să așteptați după nuntă? Atât de grăbit sunteți să prindeți infractorul?
-Hyunjin.. nu este ceea ce crezi..-! zice Airi
-Nu este ceea ce cred? Ba cam este și știam dinainte. O fi fratele tău pitic și de treabă dar, asta nu înseamnă că tu ești la fel.
-Hyunjin.. putem vorbi te rog după nunta asta? mă roagă Airi
-Da.. după nuntă. zic eu fiind eram pe ce să anunț că anulez nunta dar, eu plecând de acolo mă lovesc de cineva. Acea cineva era Jia. Eu stiind că azi sigur se întorcea cu un plan, mi-am făcut și eu un plan.
-Jia!
-Hyunjin!
-Știam că o să te întorci! Mi-a fost dor de tine! îi zic eu și o imbrațisez făcând-o pe ea șocată dar, ca să clarific totul și să nu o mai fac pe ea să facă ceva necugetat continui în ai spune:
-Știu că deja ai aflat despre nuntă și vreau să îți spun că m-am hotărât în a face ceva așa că nu mai continua în a face ce plănuiai că am ceva de anunțat acum.
Ea dă din cap iar, eu în continuare mă duc spre microfon ca să anunț ceva.
-Vă rog să mă scuzați că vă întrerup distracția dar, am ceva de anunțat în legătură cu nunta. Airi m-a păcălit tot timpul ăsta și numai vreau să continui așa deci astăzi eu mă voi căsători cu Jia.
[Perspectiva narator]
-Ce? toată lumea spune rămânând total socată. Chiar și Changbin și Felix se scoală de pe jos, unde erau cu puțin timp mai înainte. Changbin era cel mai șocat că până la urmă este sora lui așa că s-a dus înspre Hyunjin ca să îl întrebe ce s-a întâmplat și i-a explicat, în continuare piticul înțelegând că decizia lui Hyunjin de acum este într-un fel corectă.
-Am băut ceva fără să știu din nou? îl întreabă Yun Hee pe Lee Know.
-Nu. Cred că ți-am dat iar prea multe bomboane. îi răspunde el
Între timp vine și Airi clar opunându-se la decizia lui Hyunjin:
-Ce faci?
-Fac bine. Tu nu? Adică până la urmă cred că polițiștu' tău nu te va părăsi. Nu-i așa? spune Hyunjin și așa Airi se cară din locul acela împreună cu Chan.
Jia se îndreaptă spre Hyunjin și îl întrebă:
-De ce ai făcut asta? Am făcut prea multe greșeli...-
-Dar asta este lucrul la care ne asemănăm cel mai mult. Am făcut amândoi prea multe greșeli dar, cu un motiv. Știu defapt că tu te-ai răzbunat pe Eunae fiindcă părinții ei ți-au omorât tatăl și acum tot dacă răzbunarea aceea a fost o greșeală acum ai plătit-o iar, eu mai știu că mama ta nu a fost omorâtă de tine ci defapt s-a sinucis. Poate lumea va avea diferite păreri despre tine dar, eu nu o să le ascult fiindcă am propria părere. zise Hyunjin sărutând-o pe Jia toată lumea aplaudând în momentul ăsta.
-Dar asta înseamnă că Kkami nu rămâne la noi...
-Da..Kris..știu că îi vei lipsi dar, cred ca a venit timpul să avem și noi propriul copil. zise I.N
-Ce ai mă acum? Ai crescut prea mult? spuse Kristin.
Felix este singurul care a rămas singur. Defapt până acum.
-Bă! Ce caută pisica lu' Lee Know aici? Păi cred că nu se va supăra dacă i-o iau. zise Felix
Și așa timpul a mai trecut și Hyunjin și Jia acum sunt împreună;Han își vede în continuare de studiile lui nepăsandu-i de faptul că Seungmin este împreună cu Sun Hee; Yun Hee și Lee Know au acum un copil; Naeum și Hannah sunt singure acum deoarece trebuie să plătească pentru faptele lor; Airi și Chan au ajuns amândoi în pușcărie; iar Kkami continuă să locuiască împreună cu I.N și Kristin.
Un final mai fericit că ăsta nu aș mai putea face.

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum