*20*

211 23 3
                                    

(Ziua următoare)
[Perspectivă Jia]
Toată lumea știe acum că Yun Hee e împreună cu Lee Know, că Felix a rămas singur, că Hyunjin nu mai vorbește cu mine de zile bune și chestia care mă înveselește cel mai mult este că Kristin este cu Jeongin. Asta înseamnă că nu se va mai apropria de Hyunjin teoretic dar, eu când ajung la facultate îi văd pe amândoi vorbind. Nu vreau să reactionez momentan ca să nu îl fac pe Hyunjin să creadă că sunt o criminală fiindcă cum voi reacționa în pauză numai un criminal poate să facă asta. Așa că în pauza asta o văd pe Kristin mergând spre baie, deci acum zic să îmi pun în aplicare planul fiindcă nimeni nu se afla acolo decât ea. Merg în baie și o văd că se uita în oglindă și se spăla pe mâini.
-Cine te crezi să faci asta?
-Ce să fac? Să mă spăl pe mâini?
-Nu!! Să vorbești cu iubitul meu!!
-Eu vorbeam cu el să văd cum îi merge proiectul- zice ea dar, nici nu o las să mai zică vreo bazaconie că o trântesc cu capul de perete și o car spre o cabină de toaletă și îi bag capul într-o toaletă, ea zbătându-se foarte mult și încercând să iasă din mâinile mele. Eu fiindcă sunt o fată bună și o înțeleg că nu mai are intenții rele așa că o las.
-Ce ai? Voiai să mă omori? zice ea răstit la mine dar, eu nu bag în seamă acest detaliu și îi zic pe un ton calm:
-Da. Dacă tu te mai uiți la Hyunjin să vezi că o pățești mai rău decât acum! Te arunc de te întâlnești cu strabunicii tăi în ceruri deci ai grijă!
Ea mă privește cu o privire de parcă mai avea puțin și mă bătea de parcă defapt își dădu-se seama că sunt ucigașă acelui caz dar, nu mă omor cu ea că până la urmă nimeni nu o să o creadă și acum ies din baie și îmi continui drumul de parca nimic nu s-a întâmplat.
[Perspectivă Kristin]
De mult timp o bănuiesc și se pare că ar fi criminala. Încă stau în baie și mă gândesc la un plan ca toată lumea să mă creadă. Ies din baie și îl văd pe Changbin. Mă duc la el, îl trag de mână și îl iau cu mine în baie, iar eu închid ușa.
-Ce s-a întâmplat? mă întreabă el
-E ceva important și știu că nu mă vei crede dar, va trebui sa faci asta într-un final.
-Despre ce este vorba?
-Bănuiesc ca Jia ar fi cea care a omorât-o pe Eunae.
-Ce?
-Știu că nu mă crezi..-
-Defapt te cred puțin fiindcă ea se comportă din ce în ce mai ciudat.. dar ce vrei sa facem ca să îi demonstrăm vinovăția?
-Știu că poate fi periculos pentru mine defapt mai întâi avem nevoie de Hyunjin dar, tu va trebui să îl minți mai întâi fiindcă el sigur nu va crede.
-Ok.. atunci ce vom face?
-Păi eu îi voi pune un bilețel în care va scrie să ma întâlnesc cu ea în locul ei secret. Ce voi face? Păi o să mă iau de trecutul ei și o să îi spun că îi toate crimele ei și o să le demonstrez în fata întregii lumi. Tu vei fi acolo cu Hyunjin filmând toată scena și îl vom avea ca martor și așa va ajunge în pușcărie Jia. Mai ales.. mai am încă ceva pus la cale dar, vei vedea atunci..
-Sper să ai absolută dreptate în chestia asta și sper totul să decurgă bine!
-Așa se și va întâmpla!
[Perspectivă Narator]
Și așa s-a și întâmplat. Kristin a parcurs tot planul ei, la fel și Changbin, mai aveau puțin și planul deja era la bun sfârșit. Deja se făcuse weekend. Era sâmbătă dar și ziua în care Kristin se va întâlni cu Jia. Poate Jia bănuia că Kristin e cea care i-a pus bilețelul, poate chiar nu dar, tot ce conta era ca planul să funcționeze mai ales Hyunjin să creadă totul.
Într-un final Kristin s-a întâlnit la locul secret al lu' Jia. Changbin l-a adus pe Hyunjin cu o minciună că hai să facă și ei proiectul acolo și să se mai împrietenească. Jia a apărut, a văzut-o pe Kristin dar, sigur nu se gândea că Kristin chiar va putea să dezvăluie totul și să creadă toată lumea dar, ea și-a planificat planul cum trebuia și va știi că va reuși deoarece un prieten de-al ei mai vechi o va ajuta. Vine înspre ea Hia și o întreba:
-Ce știi tu? Vrei să te iei de trecutul meu? Ca am fost o orfană și am ajuns în stadiul ăsta din cauza astei chestii?
-Ha! Crezi că mă vei păcăli cu minciuni din astea?! Eu știu o chestie care nimeni nu ar vrea sa o afle și știi prea bine nu numai moartea de tine a fost provocată ci și moartea părinților lu' Changbin. Plus că mai vrei să ascunzi că nu ai fost orfana tot timpul ci ti-ai omorât proprii părinți.
Hyunjin privea toată discuția dintre Jia și Kristin. Voia să se bage dar, l-a oprit Changbin:
-Nu te duce! Totul pare o minciuna dar, vei vedea ca este defapt un adevăr.
Jia a stat ceva pe gânduri cu vedere la ce va face în continuare dar, știa că știa prea multe Kristin așa că va trebui să o omoare.
-Tu nu știi deloc prin ce am trecut! Mama mea voia să mă trimită la o școală specială din cauza problemei mele care a inventat-o sigur și așa am scăpat de ea, zicea că sunt o nebună și nu o mai suportam acum cred că e bine acolo unde e și acolo te vei duce tu acum! zise Jia, imediat împungând-o pe Kristin pe jos și dându-i numai palme. Changbin voia să o salveze dar, trebuia să respecte planul fiindcă știa că Kristin  făcea ce trebuia. Hyunjin era foarte șocat de tot ce se întâmpla, nici știind ce să facă. Doar Kristin știa ce să facă și a mai lăsat-o pe Jia puțin să o bată până când și-a scos telefonul și a strigat:
-Puteți veni acum! Repede!
-Cine să vină, Kristin? Deja e prea târziu! zice Jia fericită și nu mai putea nimeni să o oprească din râs dar, apare o persoană care îi pune cătușele o trage de mâini și îi spune:
-Îmi pare rău că nu te-am găsit mai devreme! JIA! acela era Chan. Toți erau șocați fiindcă nu îl mai văzuse pe el de ani buni. Rezolvă el totul cu Jia și se întoarce la ei.
-Ești bine Kristin?
-Da..
-Am rezolvat totul. Ea va fi dusă într-un centru ,mai exact un fel de spital special, fiindcă pare a avea foarte multe probleme mintale și noi nu prea vrem ca ea să creeze probleme în pușcărie.
-Ce bine că totul s-a rezolvat!
-Da... de când nu v-am mai văzut! Changbin prințeso tu ce faci?
-Prințesa e mă-ta!
-Tsk..la fel e ăsta! Hyunjin dar, tu ești bine?
-Da... să zicem.. doar sunt puțin șocat de tot ce s-a întâmplat zise Hyunjin cu o voce care deabea ce mai puteai să o auzi.
-Hyunjin eu zic să mergi acasă ai nevoie de odihnă fiindcă ai trecut prin prea multe azi.. zise Kristin, iar Hyunjin face ce zice ea fără să îi mai salute pe ei deloc dar, lor nu le-a păsat mult din cauza că știu ei că suferă mult Hyunjin până la urmă.
Ei se duc la o cafenea și mai discută ce s-a mai întâmplat în timpul ăsta în care Chan a lipsit. Se făcu și seara, iar ziua trece rapid. Toată drama parcă se încheie dar, defapt parcă doar ce a început.

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum