*19*

229 25 7
                                    

[Perspectivă Kristin]
Stau și eu bine în bancă plictisită că deabea ce s-a sunat de pauză și atenția tuturor se îndreaptă spre Yun Hee care parcă vine prea fericită. Mă duc la ea și o întreb:
-De ce ești atât de fericită?
-Pff.. stai să îți spun! Deci directoarea nu are nici o problema cu mine ci defapt cu fiică-sa că vorbea cu iubitul meu bou. Eu am scăpat dar, aia o sa fie exmatriculată și trimisă la o altă facultate. Iar eu am fost scutită de profesoara noastră de proiect și am luat 10.
-Ai scăpat și de data asta, urâto! i se adresează lu' Yun Hee șefa noastră a clasei pe nume Olivia.
-Și tu de unde ai mai apărut? Ai existat până acum? îi răspunde Yun Hee Oliviei.
-Ha! Ia la ea tupeu! Dacă aude frati-miu cum vorbești cu mine se desparte te tine în două clipe! zice Olivia.
-Ce ai zis mă piticanie? Știi ce? Chiar acum voiam să mă despart de el! Am terminat cu frati-tu! Dacă mă scuzi! Îl poți anunța pentru mine? Mersi! zice Yun Hee vrând să termine discuția cu sora lu' Felix dar, aia nu vrea să o termine încă:
-Ce ai zis fă? Te despărți de Felix?!
-Nu cu fă cu mine că te bat! Ai grijă! și așa Yun Hee termină conversația cu Olivia că lu' aia i s-a făcut frică.
-De ce te despărți de el așa dintr-o dată? o întreb eu.
-Am găsit pe cineva mai bun. îmi răspunde și se duce spre Lee Know și îl sărută. El zâmbea și avea o față care parcă exprima un sentiment: că  e totul în regulă dacă tu vei fi în regulă.
Felix era în clasa dinainte și a putut vedea toată scena provocată de Yun Hee. Acum el iese din clasă supărat dar, o vezi pe soră-sa mergând după el în fugă dar, aia e oprită de Changbin. Mă îndepărtez de toată drama aceea și mă duc în bancă. Tot dacă deja am văzut că Changbin se potrivește prea mult cu Olivia aia, eu tot parcă vreau să mă văd împreună cu el, eram și eu fericită până la urmă că mai aveam o oră. După acea oră toată lumea a plecat în fugă spre casele lor. Tot ce mi-a atras atenția cel mai mult era că acum Yun Hee îl ținea de mână pe Lee Know. S-ar părea ca acum oficial sunt un cuplu. Ce e drept, ei îi stă mai bine cu el decât cu Felix plus că Lee Know nu e un bou așa mare ca Felix. Măcar el îi aduce lu' Yun Hee dulciuri, nu ca Felix alte scuze pentru că iar se vede cu o diferită târfă în fiecare zi.
Acum am rămas doar eu cu Jeongin și Changbin în clasă. Mă pregăteam și eu să plec dar, îl văd pe Jeongin că se îndreaptă spre mine vrând să îmi spună ceva.
-Poți veni cu mine mâine că tot este sâmbătă..- spune el timid neterminându-și propoziția.
-Unde vrei să vin cu tine? îl întreb eu pe el știind deja răspunsul.
-Vreau să ieșim la o întâlnire.. unde vrei tu. spune el pe aproape în șoaptă dar, Changbin tot ajunge să audă totul. Așa că mi se părea șansa potrivită pentru a-l face pe Changbin gelos fiindcă deja părea să fie. Nu vreau să îl folosesc pe Jeongin și defapt nici nu îl folosesc dar, vreau să văd dacă mai am măcar o șansă cu Changbin sau să știu dacă va trebui să caut pe altcineva care să mă iubească. Așa că îi răspund imediat lu' Jeongin:
-Da! Ne putem întâlni în parcul vizavi de unde locuiesc eu. Defapt nici nu știi unde locuiesc. Așa că va trebui să îți dau numărul meu de telefon.
Jeongin înțelegea tot ce făceam dar, nu îi păsa. Tot dacă el este pierzători în treaba asta. Defapt lui i se părea o chestie minoră că îl plac pe Changbin ci defapt Jeongin parcă ar încerca ,știind că o să reușească, să fiu a lui dar, dacă nu o să am de ales până la urmă defapt tot a lui voi deveni.
Am mai vorbit puțin cu Jeongin despre niște detalii mici dar, imediat Changbin își ia catrafusele și se cară supărat dar, mai mult nervos defapt. Parcă și el vrând să facă aceași chestie ca Jeongin dar, cu mult dinainte și de data asta când se gândea că e timpul potrivit nu i-a ieșit. Defapt cu adevărat mie nu îmi mai place de Changbin dar, mi se face milă de el când văd că rămâne mereu singur așa și parcă aș vrea să îi găsesc pe cineva potrivit lui și acum știu că o are pe Olivia. Defapt mie îmi place de Jeongin având nici un motiv. Doar știu ce simt și asta este de tot ce am nevoie să știu ca să fac următorul pas și îl și fac: îl sărut pe Jeongin.

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum