*9*

374 31 0
                                    

(După ore)
[Perspectiva Yun Hee]
Eu si Changbin decidem sa ne întâlnim cu Seungmin și Felix în fața secției de poliție. Îi veneam venind dar, puțin dezamăgiți așa ca merg spre ei ca sa aflu de ce.
-Ce s-a întâmplat?
-Doamna de sport nu a vrut sa ne ajute deoarece îi e frică că dacă nu vom reuși dumneaei ar putea fi certată de consiliul școlii zice Seungmin.
-Și acum ce ne facem? întreabă Changbin.
-Vom încerca să vedem acum ce putem face..- spun eu
-Dar dacă nu vom reuși..? întreabă Felix pe fața lui lăsându-se o lacrimă
-Ce te întristezi atâta? Pentru prostu' ăla de Hyunjin?
-Nu! Ci pentru Jia! Știi cât a suferit măcar?
-Ce te-a apucat acum? Îi iei apărarea criminalei ăleia?
-Este ca o sora pentru mine! Atunci dacă nu o ajuți pe ea de ce vrei să îl ajuți pe Hyunjin?
-Opriți-vă! Cu geloziile voastre nu vom reuși nimic! Știu ca ambii dintre voi vor să o ajute pe Jia dar cu prostiile voastre nu vom reuși nimic! zice Changbin.
După acea discuție intrăm în secția de poliție până la urmă ca să vedem ce putem face.
-Bună seara! Cu ce vă putem ajuta?
-Bună seara! Cred că știți despre cazul morții fetei aceleia pe nume Eunae. Avem niște martori și vrem să vedem dacă putem să îl scoatem pe Hyunjin din închisoare..-
-Scuzați-mă domnișoara! Dar să știți că nu este atât de ușor! Plus că peste o săptămână dacă stiați cazul se va duce în instanță și vă puteți prezenta atunci.
-Dar știți el este nevinovat și avem martori-
-Aveți prea puține dovezi.. ei nu vă vor ajuta cu nimic.. așa că cât mai aveți timp va trebui să vă căutați un avocat bun ca să îl scape pe prietenul vostru din închisoare. Dacă nu va scapa va face vreo 5 ani de închisoare sigur. Cu atât v-am putut ajuta! La revedere!
-La revedere! spunem toți și așa ieșim din secție neavând vreo idee ce am putea face în continuare.
În timp ce ne îndreptam toți spre stația de autobuz Changbin spune:
-Știți vreun avocat bun care ne-ar putea ajuta?
-Știm dar, sigur dacă Jia va afla nu va fi de acord. spune Felix
-La ce te referi?
-Vrea să spună că știm chiar cei mai buni avocați care sunt de întreaga lume cunoscuți dar, aceia sunt părinții lui Jisung, fostul iubit al lui Jia. spun eu
-Dar dacă Jia nu va afla? propune Seungmin
-Cum adică? întreabă Felix
-Vreau să spun că dacă nu va afla Jia că tot cazul ăsta va fi la instanță, noi îl vom putea salva pe Hyunjin cu ajutorul părinților lui Jisung.
-Ca să o ajutăm fără această idee făcută nu avem nici o șansa așa ca mai bine facem ce a spus Seungmin. spune decis Changbin
-Deci asta este! Nu avem altceva de făcut decât asta. spun eu

[Perspectiva Jia]
La facultate azi nu am făcut mai nimic. Toată lumea părea să mă respingă. Cel mai ciudat lucru care l-am văzut azi și pe care nu credeam că o să văd niciodată a fost: Yun Hee vorbind cu Changbin. Parcă nici nu se înțelegeau acum că ea numai vrea să vorbească cu mine are chef să vorbească cu oricine, chiar și cu el. Ce minunat! Am avut o zi de căcat! Și așa va fi în continuare.
Acum sunt în camera mea și mă uit la televizor nepăsând foarte mult de bătăile insistente în ușă. Neavând ce să mai fac decid să merg să văd cine este. Chiar era cine nu mai voiam să văd mai exact în momentul ăsta: Jisung.
-Ce cauți aici? îl intreb.
-Ești bine? De când nu te-am mai văzut! De ce ești așa obosită? Totul merge în regulă la facultate? spune el punându-mi mâna pe obraz dar, eu imediat dând-o la o parte.
-Ce să pățesc? Sunt bine! Dar tu nu trebuie să fi  lângă iubita ta acum?
-Despre ce vorbești?
-Tu ști cel mai bine despre ce vorbesc în momentul ăsta! Parcă acum o lună pe aproape ai pus-o pe noua ta iubită să-mi răspundă din cauză că erai foarte ocupat, săracul de tine! Și acum ce cauți aici? Vrei să mă faci să plâng mai mult decât deja plâng deoarece Hyunjin e în închisoare?!..
-Ți-a făcut ceva tâmpitul ăla? Să vezi ce o să o plătească!
-Nu! El nu! Tu ești cel care este adevăratul tâmpit! Așa că te rog să pleci! Până nu chem paza!
-Nu știu despre ce vorbești.. dar când voi afla o să îți demonstrez că nu e adevărat!
-Poți să încerci! Mie mai mult milă îmi e de săraca de iubita ta. Cum poate sta cu un așa măgar. spun eu și îi închid ușa în față
Oricum nu mai aveam nevoie de veverițe care să îmi strice fericirea care s-a dus de mult cu trecerea timpului ăsta parcă făcut ca în drame. Sper cândva să se termine totul și Hyunjin să se întoarcă înapoi aici. Tot dacă în final o să pățesc multe fiindcă am făcut prea multe rele, măcar știu că Hyunjin va rămâne fericit.

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum