[Perspectivă Yun Hee]
Mi-o fi dat boul de Felix ciocolată ieri dar, asta nu va însemna că voi face proiectul cu proasta aia. Intru în clasă și o văd pe Kristin împreună cu Jeongin dormind pe două bănci. Tot ce pot înțelege este că ăștia doi nu au făcut nimic împreună aseară dar, asta nu înseamnă că nu vreau să îi văd împreună. Am fost prima în clasă așa că Kristin a avut norocul să nu o vadă nimeni. Decid să o scol, ea îl scoală pe băiatul ăla și după fiindcă sunt plictisită zic să mai mă plimb în hol. Imediat ce ies din clasă, o văd pe târfa aia de Naeum că se dă la boul de Felix. Înțeleg că mi-a luat bărbatul prima oară dar, a doua oară deja este destul.
-Ce crezi că faci, fă?
-Bună, Yunii! Ce mai faci?
-Bună să îi zici lu' mă-ta! îi zic eu și încep sa o iau de păr și să o trag de el până pe aproape rămâne cheală. Aia deoarece zici că e schelet nu are destulă forță în brațe ca să reacționeze și ea acolo cu un pumn, doi. Deabea ce poate să mă ia de păr. Într-un final reușește și ea dar, atunci o iau mai tare de păr și o trântesc de dulap de nici cred că o să mai știe pe ce planetă este acum. Dar ce să vezi aia se ridică și încearcă să mă lovească dar, îi dau una în burtă de nu se vede și o las pe jos.
-Ce crezi că te poți lua de mine? Doar eu sunt iubita lui Felix! Un bou ca el nu mai are loc să fie călărit de o vacă ca tine! Așa că ai grijă! Dacă te mai aproprii de el îți fac capu' țăndări!
[Perspectivă Kristin]
Ce bine că m-a sculat Yun Hee dacă mă vedea cineva credea că am făcut ceva și nu aș fi vrut lumea după să vorbească lucruri rele despre Jeongin. Mai vorbesc cu el ce mai vorbesc până când auzim gălăgie în hol, iar noi ne ducem să vedem ce se întâmplă. Yun Hee o bătea pe Naeum de cred că vedea acum numai stele. Oricum merita o mamă de bătaie aia că se dădea prea mare că îi are pe toți băieții la picioare. Vine și doamna directoare între timp și o ia pe Yun Hee în cabinetul dumneaei ca să dea explicații. Sper să scape de acolo vie!
Mă duc iar în clasă și îl văd pe Changbin trist stând în banca lui. Mă așez lângă el și îl întreb:
-Ce s-a întâmplat?
-Nimic...
-Nu mai mă minți și spune-mi odată ce s-a întâmplat!
-Nimeni nu vrea să fie împreună cu mine!
-Dar cât despre..-
-Nici ea nu vrea! Nimeni nu vrea!
-Să nu crezi asta!
-De ce? De parca ai simți ceva pentru mine...
-Dacă as spune da?
-Tu...- a zis el pentru ultima oară, eu vrând să îl sărut dar cineva bate în ușa deja deschisă. Era Jeongin care parcă mai avea puțin și îi dădea o palmă lui Changbin.
-Scuzați-mă că v-am deranjat din ce făceați dar, vă anunț că vin și ceilalți colegi în clasă.
-Nu am făcut ce credeai— îi spun eu lui Jeongin.
-Știu că a fost o scăpare de minut dar, nu mai bine o făceai aseară când erai cu mine? zice cu tupeu și se așează în banca lui. Fiind vorba de Changbin rămâne șocat, el crezând altceva că se întâmplase aseară dar, după a reapărut iar pe fața lui acea tristețe care parcă nu are sfârșit.
[Perspectivă narator]
Venind vorba despre Yun Hee ce pot spune este că acum sigur nu mai scapă nici ea dar, nici Naeum. Mă rog poate ea da va scăpa dar, Naeum nu.
-Ce va apucat? întreabă directoarea
-Doamna! Nu e vina mea panaramele mai nou sunt la putere, iar eu doar vreau sa le exterminez. spune Yun Hee
-Pfff! Nu am treabă cu tine Yun Hee fiindcă tu te ești un copil educat și ai cei șapte ani de acasă. Am de discutat cu domnișoara asta care in plină zi o apucă pupăcitul. Ar putea fi și exmatriculată de data asta. Cât despre tine Yun Hee poți să te duci în clasă acum.
-Vă mulțumesc! La revedere! spun eu și în sfârșit scap nepedepsită odată în viața mea.