[Perspectiva Yun Hee]
Toate zilele astea Jia l-a ignorat pe Hyunjin. Se pare că Changbin se bagă în relația lor. Dacă o mai văd pe vrăjitoarea aia lângă Jia numai pumni de la mine va vedea.
S-a anunțat că mâine va fi un bal mai exact unul cu tematică de iarnă. Merită să încerc să particip anul ăsta împreuna cu Felix adică serios sunt atât de frumoasa nu degeaba sunt împreună cu el. Cele mai multe șanse oricum acum le are Jia cu Hyunjin ca regina și regele balului, doar dacă ar fi și ei iar impreuna mi-ar face ziua mai bună. Am vorbit cu Seungmin ca pe parcursul balului să aibă grijă încât Changbin să nu se aproprie de Jia. Deci totul este rezolvat! Doar că singurul lucru care îl mai aștept este pe Felix să mă invite.
Sunt la cantină, mănânc singură, îl zăresc pe Changbin împreună cu Jia râzând, Hyunjin holbându-se la ei ca prostul. Nimic nou nu-i așa? Nu îl văd pe Felix așa că zic să îi trimit un mesaj:
{YUNNI❤️}: Unde papucii mei ești?
Nici bine nu îi trimit mesajul că îl văd intrând în cantină ținând de mână o fată. Mă uit mai bine și observ că este sora lui Eunae, Naeum.
Fără să mai mă gândesc merg imediat la ei.
-Tu ar trebui să fi-..aia încearcă sa zică
-Bă tu ești bou? dar eu zic.
-Ce ai? întreabă Felix cu fițele lui alea de australian.
-Ce ai mă tu așa tupeu cu mine? Mai vii cu fufa asta și te dai tu mare că: vai dragă sărăcuții de ea i-a murit sora și trebuie să o ajuți să nu fie tristă. Dar când eu tot te aștept aici nu ai nici o treaba.. stii ce ești? Un B-O-U!
-Ce te-a apucat? Doar m-a invitat la bal! Nu te mai comporta de parca ești iubita mea!
-Ce ..ai.. zis?
Toată lumea ne privea mirată. Eu eram confuză de tot ce s-a întâmplat. Nu mă puteam abține din plâns. Proasta aia de Naeum râdea și Felix nu avea nici o treabă. Nu voiam să mă vadă nimeni așa că mă duc într-o cabină de la toaletă. Plâng eu ce plâng până bate cineva în ușă.
-Yun, ești acolo? cineva mă întreabă și continuă să spună: -Ți-am adus dulciuri
Mă opresc din suspinele mele ca proasta eu gândindu-mă cine naiba e că o fată sigur nu era.
-Cine ești? întreb eu deja știind răspunsul.
-Știi deja!
Ies din baie și un zâmbet pe fața mea se aprinde.
-De când ești fată, vânzătorule de dulciuri?
-Știi ce.. mai bine plec
-Nu pleca! Deabea ce ai venit, Minho. Ce cauți pe aici?
-Am venit după tine să văd cum te simți după ce Felix ti-a distrus sentimentele. Nu e logic?
-Doar atât?
-Nu.
-Atunci zi odată!
-Mă gândeam dacă ai putea să vii cu mine la bal fiindcă văd că boul ăla al tău ți-a cam întors spatele. Deci ce zici?
Când am auzit întrebarea lui mă bufnea râsul, chiar cu ăsta să îl fac gelos pe Felix? Alt plan nu am deci până la urmă nu am nimic de pierdut așa că îi răspund:
-Dacă aduci dulciuri accept.
-Bine..bine...
[Perspectiva Changbin]
(Cu câțiva ani în urmă)
-Nu mai pot să fac asta Changbin! Nu simt nimic pentru tine!
-Ae, ce s-a întâmplat cu tine? Suntem împreună de 4 ani. Nu se poate termina totul așa!
-Ba da! Tu niciodată nu m-ai făcut fericită! Doar Hyunjin mă face!
-Cine? Iubitul suroră-tii?! Ești proastă! Chiar cu el?
-Da cu el! Nu mai suport..-
Nu mai voiam să mai aud nimic din spusele ei așa că îi dau o palmă de nu se vede.
-Ia-ți bagajele și cară-te de aici până nu ajungi în pământ!
Și așa a plecat de pe lumea asta. Mai bine de cât să o văd fiind fericită împreună cu altcineva.
(Acum)
Eu sunt singurul care știe prin câte a trecut Jia. Hyunjin nu vrea decât să o vadă suferind. Eu vreau să o fac să își arate zâmbetul ei frumos precum altcineva nu a făcut asta. Momentele cu ea mă fac să uit amintirile care mi-au trezit tristețea pe chip acum ceva timp. Cum mă face ea fericit așa vreau să o fac și pe ea fericită așa că decid să o invit la o întâlnire după facultate.
Acum o aștept la cafeneaua de lângă facultate. O văd venind cu zâmbetul pe buze spunând:
-Am venit! Pentru ce m-ai chemat aici?
-Voiam să îți cer ceva.
-Ce?
-Poți fi regina mea la balul de mâine?
-Păi.. da.
O trag imediat spre mine și îi dau un sărut scurt.
-Știu că a fost prea repede dar nu mă puteam abține.
-Piticii ăștia!
Cât de drăguță poate fi ființa asta.
Ne ducem să ne luăm ceva de băut. Vorbim mai multe chestii până când se face seară și destul de târziu. O conduc spre autobuz și mai stau puțin cu ea până vine autobuzul dar, până să intre în el îi spun:
-Noapte buna, regina mea!
Toată lumea se holba la noi dar, ea nu ezită deloc să nu îmi răspundă înapoi:
-Noapte bună, piticu' meu!