*16*

257 25 5
                                    

(După o zi)
[Perspectivă Jia]
Ce a avut oare Hyunjin ieri? Are oare vreo legătură cu fata aia? Sper că nu. Ieri a fost o zi prea agitată, iar lumea începea tot să facă comparații în continuu dintre mine și Kristin. Ba eu sunt urâta, ba eu sunt proasta ori ca nu îmi stă bine cu Hyunjin împreună ci ei îi stă mai bine.
Ajung la facultate și o văd pe Kristin vorbind cu Hyunjin dar, de data asta el parând și mai fericit și parcă relația lor fiind mai apropriată decât ca data trecută. Voiam să mă aproprii de ei sa văd cum mai este treaba dar, vine Changbin înspre mine fericit și mă întreabă:
-Ce mai faci? Nu te-am mai văzut de la balul ăla.
-Păi nu am făcut multe chestii în vacanța asta decât mi-am petrecut timpul cu Hyunjin dar—
-Dar se pare că el acum își petrece timpul cu altcineva. Știi că ti-am spus că atunci când vei avea nevoie de cineva alături va trebui doar să mă chemi. Ce zici? Ai vrea să ieși după ore la o întâlnire?
-Păi..
-Știu că deabea ce ai văzut adevărata față a lui Hyunjin și trebuie să te obișnuiești cu el așa fiindcă este iubitul tău dar, serios nu îți mai irosi sentimentele pe cineva care nici nu îi pasă de tine cu adevărat. Așa că o să te las să te mai gândești la propunere mea..-
-Cred că.. ai dreptate deci..-
-Deci?
-Ne putem întâlni după ore.
Și așa pleacă Changbin în clasă nespus de fericit, așa de parcă chiar nu l-am mai văzut niciodată așa de fericit.
[Perspectivă Kristin]
Am încercat să fac totul după planul meu care i l-am spus lui Changbin și se pare că l-am ajutat destul de mult. El este cel fericit așa dar, păcat că el niciodată nu va știi ce simt pentru el defapt. Mai vorbesc ce mai vorbesc cu Hyunjin și intru în clasă deoarece s-a sunat de intrare. Mă așez în bancă cu Changbin să mai vorbim de cum a descurs planul.
-Changbin, a mers totul? îl intreb eu
-Da, îți mulțumesc! îmi zice și mai avea puțin și mă îmbrățișa dar, deabea după și-a amintit că suntem în aceași clasă cu Jia și Hyunjin, iar dacă el mai face un pas prost acesta va strica tot planul. Mai discutăm ce discutăm și apare și profesoara.
-Din câte știți toți, astăzi trebuia sa va dau un test din toată materia de pana acum dar, m-am răzgândit fiindcă deabea ce aveți o nouă colegă, iar ea nu a parcurs atât de bine prin materie ca unii dintre voi. Așa că m-am gândit la altceva prin care aș putea să vă dau notă. Mă gândeam că puteți face un proiect dar, care nu va avea legătură deloc cu materia pe care v-am predat-o ci aș vrea să vă împrieteniți prin acest proiect unii dintre voi și să comunicați mai mult decât ca acum. Acest proiect va fi făcut pe o planșă de tip A0 și aș vrea ca tema proiectului să fie despre ceva ce vă face pe voi cei mai fericiți din lume. Cu cât înțeleg că vă înțelegeți mai bine cu atât ve-ți lua nota mai mare. Voi alege eu echipele de acum. Vă rog să veniți aici să faceți rând cum sunteți trecuți și în catalog. zice profesoara,
Cum a zis dumneaei așa și am făcut cu toții. Ajunge la Changbin profesoara și chiar cum bănuiam eu, o să îl pună cu Hyunjin. Pe Jia o pune cu o fată pe nume Sun Hee, pare și ea a fi destul de nouă. Pe Yun Hee o pune cu sora lu' Eunae, Naeum iar, când ajunge la mine profesoara se mai gândește. Eu având o relație bună cu majoritatea a fost greu să aleagă pe cineva cu care să fiu în echipă.
-Cât despre tine Kristin m-aș gândi că ai face o echipă foarte bună cu toată lumea fiindcă ai comunicat destul de mult cu ei dar, nu te-am văzut deloc să comunici cu Jeongin așa că o să vă pun pe amândoi în echipă.
Nu am comentat nimic despre asta decât am acceptat totul fiindcă cu adevărat oi stii eu pe toată lumea dar, pe el nu l-am mai văzut până acum. Decât dacă mă mai gândesc puțin mai bine înainte el era la concurență cu Changbin la învățătura când eram în școală. O fi fost Changbin șeful clasei dar, copil mai deștept că Yang Jeongin nu ai mai văzut. Changbin o fi fost puțin introvertit dar, Jeongin a fost și mai și. Adică măcar pe Changbin îl observai dar, de copilul ăsta nici nu știai dacă există. Defapt nu pare atât de introvertit doar că lumea ar părea să nu vrea să înceapa o conversație mai întâi cu el. Cred că mă voi înțelege destul se bine cu el.
[Perspectivă Changbin]
A apucat-o și pe asta să mă bage chiar cu ăsta. Nu putea să mă bage cu altcineva sau o durea creieru' să mai gândească acolo ceva puțin. Nu încerc să îmi schimb parterul de echipă că imediat pe asta o apucă să îmi scadă nota așa că deja mă apuc de proiect ca să scap de o grijă și o să iau și eu acolo un 8.
[Perspectivă Jia]
Nu mi se pare că am mai văzut-o până acum pe Sun Hee. Eu vrând să iau notă bună la acest proiect și să o întrec pe Kristin, mă duc spre colega cu care trebuie să fac proiectul ca măcar să ne cunoaștem momentan.
-Tu ar trebui sa fi Sun Hee, nu?
-Da sau poți să îmi spui și iubita actuală a fostului tău iubit.
-Ce-
-Da! Ce crezi că vom putea să ne înțelegem pentru un căcat de proiect de genul? Asta să crezi tu! Vei face singură proiectu', spui că ne-am înțeles de minune și gata! Și să ai grijă să nu te mai aproprii de Jisung vreodată că dacă nu, nu vei mai vedea lumina zilei. Ai înțeles?

The final choice ~roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum