Ucieczka

353 28 0
                                    

W drzwiach stanął chłopak, był wysoki oraz dobrze zbudowany. Domyśliłem się że może to być pomocnik Eclipsy. Nieznajomy zdjął kaptur ukazując swoją twarz, byłem zszokowany tym widokiem. Na policzku widniały różnego typu rany oraz blizny, a oczy były w kolorze czarnym.
M: K-kim jesteś?
??: A jak myślisz?
M: No nie wiem
??: Jestem twoim aniołem
Wstałem zaskoczony odpowiedzią chłopaka, podeszłem bliżej aby przyjeżeć się jego twarzy.
M: A anioły nie po...
??: Ja jestem innym aniołem, nie wszyscy muszą wyglądać tak samo.
M: masz rację...
??: Chodź nie mamy czasu, zaraz wszyscy się obudzą
M: Wszyscy?
??: Tak, uśpiłem ich zaklęciem. A teraz chodź resztę opowiem ci na miejscu.
M: okej....
Podążałem za moim "aniołem", z każdym kolejnym krokiem myślałem że to sen i zaraz się obudzę. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie hałas leżących ludzi.
??: Co jes...
Nie zdążył wypowiedzieć słowa, gdyż jego ciało przebiła czarna strzała. Nie zobaczyłem twarzy strzelającego, ale nie zwracając na niego uwagi podbiegłem do rannego anioła.
M: Co to było?
??: C-czarna magia, uciekaj póki możesz
W moich oczach zebrały się łzy, mimo że nie znałem go. Zdążyłem się do niego silnie przywiązać.
M: J-ja ciebie tutaj nie zostawię
??: To nie była prośba... To był rozkaz! A teraz idź, mnie i tak nic nie uratuje....
Po jego policzku spłyneła złota łza, która niedługo potem zmieniła kolor na czarny. Wszyscy strażnicy powoli zaczeli się budzić, postanowiłem uciec...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Wyróżnienie:
🌹AmandaStarcoGuad🌹
💙sweetheart_Cat💙
🦄Bandziorka🦄
🌍Marta_Weasley_12🌍
💖Black_Kation💖
💝Emilciaxx_xx💝
💓Galpex💓
💗Jukayy💗

Jeden Pocałunek|StarcoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz