Г.Т.Хана.
Слънчевите лъчи започнаха да дразнят очите ми.Очаквах,че ще се намирам в стаята си и ,че всичко това ще бъде просто сън,но не беше така,отново бях завързана за дървения стол.Врата се отвори бавно през нея влезе чичото на Сехун.-Костелив орех се оказа.-Той заръкопляска приближавайки ме.
Аз всячески се опитвах да прикрия голото си тяло той забеляза това.-Не се притеснявай,нито си първата нито последвата която виждам в това окаяно състояние.
-Пуснете ме!-Проговорих.
-Не си хаби силите,знаеш че няма да го направя докато не проговориш.
-Тогава защо дойде?-Попитах изправяйки главата си.
-Утре Сехун ще те посети.-Той приближи към мен хващайки брадичката ми.-Аз също ще бъда там.-Той се отдалечи и напусна стаята.Това ...е утре ще направя всичко възможно за да си тръгна от тук.Денят минаваше бавно,цялата треперех бях премръзнала.Коремът ми беше празен,не бях яла от дни.
Мислех само за утрешния ден,в съзнанието ми се появиха сцени в,който Джънкук и Сехун ме спасяват.При Сехун и Куки.
-Значи утре ще се виждаш с Хана,как е възможно?!-Джънкук беше разтреперан от вълнение.
-Ами изнудих вуйчо си но това сега не е от голямо значение,скрий малко тая усмивка,и да помислим как да я измъкнем.
-Докато ти си сам с вуйчо ти,аз ще се промъкна ще му забия спринцовка с приспивателно и ще я измъкнем.
-По-тъп план не можа ли да измислиш?!-Сехун извъртя очи.
-Не,планът си е супер!-Джънкук събра вежди.
Г.Т.Куки
Със Сехун се разбрахме към колко часа и къде ще се срещнем.Разбира се спестих някой неща на Сехун,като че ще повикам полиция.
Знам отлично,че ако повикам полиция ще натикат и Сехун зад решетките,но това ще е най-добре за всички,той е причинил големи страдания на Хана, не искам това да продължи ще трябва да изтърпи своето наказание.Съжелянам за грешките.В другите глави започна по-интересното.
YOU ARE READING
Дупки от любов {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceЕдна разпазаща се любов,една твърде болезнена раздяла или една възможна/невъзможна любов.