Г.Т.Куки-Казах ти да се успокойш и да ме изслушаш,да аз я отвлякох но снощи я изгубих и.
споменаване на потребител
-КОПЕЛЕ НЕЩАСТНО к-къде е?-Затвори си устата поне за секунда,предполагам че вуйчо ми има пръст в това,той изключително много мрази семейството на Хана,а тя е златна възможност да си отмъсти.-Доближих се и го хванах за яката.
-Слушай ме много внимателно завеждаш ме при скапания ти вуйчо.-Той ме изблъска и пресъсна.
-Не!Ти ще ме слушаш ако беше толкова лесно мислиш ли,че нямаше сам да отида и да я звема,вуйчо ми е опасен човек не се разбира с баща ми,така че трябва да измислим план да спасим Хана защото всяка минута прекарана там застрашава живота и.
Г.Т.Хана.
Дойде отново един мъж беше с камшик.
-Смяташ ли да говориш или да премина към шастинската част?-Той не получи отговор.Вдигнах главата си ,видях само ехидната му усмивка.-Защо красиво момиче като теб си усложнява така вижота?-Той започна да ме заобикаля и да се усмихва.Завиваше ми се свят,въртях главата си и следях неговите движения със страх.
-Ах имаш прекрасно ухо,какво ли ще стане ако този африкански червей влезе в него.-Той държеше в ръката си един лигав червей който шаваше.
-НЕ!НЕ!МОЛЯ ТЕ!НЕЕ!-Той започна да се смее гръмогласно и да се радва.
-НЕ!НЕ!НЕЕЕЕЕ-Той се доближи доближи и осетих ужстно лигаво чувство в ухото ми.
-АААА!
При Сехун и Джънкук
-Ами ако са я убили?-Гласът на Куки трепереше.Сехун го прегърна през рамо като се опита да му вдъхне кураж.
-Една ли,първите няколко дни ще я използват.....ще я намерим не се отчайвай.-Джънкук се размекна,и прегърна Сехун.
-А-аз не я заслужавам,изтубих я,обещах и,че винаги ще я пазя, сега я изгубих.
-Вярвам,че си се опитал да я защитиш,виждам че много я обичаш.-Той го потупа по гърба.
-От утре се заемаме с плана да я освободим.-Джънкук избърса сълзите си,и си подаде телефония номер,обърна се с гръб и се качи в колата си.Сехун отново потъна в мисли за Хана и за намирането и.
Съжалявам за грешките❤
💛
YOU ARE READING
Дупки от любов {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceЕдна разпазаща се любов,една твърде болезнена раздяла или една възможна/невъзможна любов.