Сехун излезе някъде преди три часа,още го няма.Миселх си да го изчакам да се върне,но след един час желанието ми за това умря.
Качих се горе с чаша вода,сложих пижамата си,завих се и заспах.Г.Т.Сехун.
Бях пийнал една-две....бутилки,и се натисках с поредната ,само че този път беше различно.Беше различно ,защото си представях как тази уличница е Хана.Представях си как Хана се отърква в мен ,и как аз докосвам гърдите и.Бяхме в колата и беше много задушно.Тогава момичето ме избута и едва поемаща си дъх проговори.
-Искаш ли да продължим в-вътре,моля те.-Тя докосна устната си.Аз не отговорих ,а директно и отворих вратата.Бях забравил за спяшята Хана вкъщи.
Входната врата се трясна в стената аз взех момичето на ръце и, целувайки я се качихме горе.
Вече мислещ само за това да как да премахна болката там дуло.Аз ритнах вратата на стаята ми ,и пуснах момичето на леглото.
Тя се изправи и се настани върху мен.Г.Т.Хана.
Чух шумове от стаята на Сехун сигурно е пиян и за това е ударил вратата.Обърнах се на другата страна ,опитвайки се отново да заспя.Бях задрямала,когато чух силно удряне на леглото в стената и векове премесени със стонове.
-СЕХУН ..ПО-БЪРЗО!-Възможно ли е да е това ,което си мисля.
Безсрамника е решил ,че може да си довежда жени ,а аз да му търпя шумовете.Е,няма да стане.Ударих с юмрук два пъти по-стената с надежадата ,че ще чуе,но вместо това шумовете се усилиха.
В ума ми изникна сцена какво може да правят отатък.
Момичето стенеше името му.
Усетих гъдел в крехките си части.
Прехапах устни и спуснах ръка си надолу.Отместих бикините си и сложих пръсти на клитура си.
И започнах да масажирам.
Но падането на чашата ме накара да се осазная.
Въздухвах дълбоко.Аз да не би туко-що да се възбудих от Сехун и курвата му.Отвратих се от себе си,но неможех да го отрека.
Събирах стъклата и леко се порязох.Потече леко кръв ,а аз сложих ранения пръст в устата си
(Всички сме го правили като малки)
Сложих счупеното в коша,звуците неспираха но нямах намерение да повтарям грешката си.Тъпи хормони.
Притеснах възглавницата до ушите си и макар и тръдно заспах.Съжалявам за грешките
YOU ARE READING
Дупки от любов {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceЕдна разпазаща се любов,една твърде болезнена раздяла или една възможна/невъзможна любов.