•●2●•

3.7K 248 656
                                    

Footballer28: Siemanko! Co tam doktorku?

Curly: Jaki ze mnie doktorek...

Footballer28: Co tam przyszły doktorku*

Curly: Nic ciekawego piłkarzyku 😂

Footballer28: Piłkarzyk... Fajne. Podoba mi się.

Curly: To chyba dobrze, będę cię tak nazywać 😂 A co tam u ciebie?

Footballer28: Też nic. Strasznie się nudzę, bo nie mam z kim się kłócić... Ten głupek gdzieś wyszedł i nie mam pojęcia kiedy wróci, a moi przyjaciele (którzy w sumie też z nami mieszkają) akurat mają zajęcia 😔

Curly: Ten głupek czyli twój współlokator?

Footballer28: Tak, to po prostu synonimy dlatego wolę używać głupek.

Curly: Chyba nie rozumiem... Nie lubisz go, ale jesteś zły, że wyszedł?

Footballer28: To skomplikowane, ale teraz chodzi mi o to, że nie mam po prostu z kim się kłócić, a uwielbiam patrzeć na to jak się denerwuje i czerwieni ze złości 😂 Wyglada wtedy zabwnie.

Curly: Jesteś straszny... Tak się z ludzkiego nieszczęścia cieszyć...

Footballer28: Ludzkiego... W sumie nie wiem czy on jest człowiekiem... Może to kosmita.

Curly: A skąd te podejrzenia?

Footballer28: Bo jest wysoki jak jakieś drzewo kurwa, na dodatek uwielbia się tym szczycić. Mutant jakiś.

Curly: Posłuchaj, ja też jestem wysoki, a chyba kosmitą nie jestem 😂 Poza tym np. tacy koszykarze czy siatkarze też często są wysocy, a oni także kosmitami ani mutantami nie są.

Footballer28: Nie mogę być pewny...

Curly: Podoba mi się twoje poczucie humoru 🤣

Footballer28: Dziękuję, ale to nie są żarty... Co jak pewnej nocy obudzę się, a on będzie stał nade mną ze skalpelem w ręku albo co gorsza potnie mnie nim!? Nie chcę umrzeć jako obiekt badań na jego statku kosmicznym...

Curly: Spokojnie... Przecież jesteś groźny więc na pewno poradziłbyś sobie z nim! Jakoś byś go przestraszył i już.

Footballer28: Niby tak... Dobra skończymy o tym gadać, bo aż mnie ciarki przeszły 😂

Curly: Okej, to może... Nie jestem dobry w wymyślaniu tematów rozmów.

Footballer28: Możesz mi powiedzieć co ciekawego lub nieciekawego robisz młody.

Curly: Nie nazywaj mnie młody...

Footballer28: Nie dyskutuj młody 😉

Curly: Eh 😒

Footballer28: Proszę mi tu nie wywracać oczami tylko odpowiadać.

Curly: Więc... Nie wiem jak to powiedzieć...

Footballer28: Wal śmiało młody.

Curly: No przestań!

Footballer28: Dobra, dobra już się uspokajam.

Curly: Jesteś tolerancyjny?

Footballer28: Jasne, że tak. Nienawidzę rasizmu, homofobii itp.

Curly: Oo ❤

Footballer28: A co?

Curly: Chciałem wiedzieć zanim napiszę ci co robię 😂 Bo siedzę u chłopaka w domu.

Footballer28: Masz chłopaka?

Curly: Ta...

Footballer28: Coś mało entuzjastyczna ta odpowiedź...

Curly: Bo chciał żebym do niego przyszedł i z nim posiedział, i no wiesz... no. A już jakąś godzinę go nie ma, bo wyszedł gdzieś mówiąc, że zaraz wróci.

Footballer28: Zostawił cię?

Curly: Tak...

Footballer28: To niezły chłopak 😂 Oczywiście bez obrazy.

Curly: Okej... On jest naprawdę świetny, ale dziś mnie trochę wkurzył 😶

Footballer28: Troszkę słabo, ale nie będę oceniać. Nie moja sprawa.

Curly: Oh o wilku mowa, chyba słyszę otwieranie drzwi!

Footballer28: W takim razie pa, baw się dobrze 😉

Curly: Dzięki, do następnego.

***

Miłego dnia!

Conversation with the enemy || Larry TextingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz