•●1●•

4.1K 283 952
                                    

Footballer28: Cześć 😉

Curly: O matko, cześć!

Footballer28: Jesteś zdziwiony, że napisałem?

Curly: Troszkę haha

Footballer28: Przecież mówiłem, że będzie następny raz 😂

Curly: Niby tak, ale nie raz już ktoś tak pisał i zawsze kończyło się tym samym... Czyli ignorowaniem mnie.

Footballer28: Ej to przykre...

Curly: Trochę 😔

Footballer28: Ale ja napisałem! Teraz nie uwolnisz się ode mnie!

Curly: Powinienem się bać?

Footballer28: Wiesz... Zależy.

Curly: Od czego?

Footballer28: Tego ci nie zdradzę 😏

Curly: Wydajesz się być przyjazny więc uznam, że nie powinienem się bać.

Footballer28: Oczywiście, że jestem przyjazny, ale jestem także groźny!

Curly: Nie uwierzę póki nie zobaczę.

Footballer28: Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli.

Curly: Się mądrala znalazł...

Footballer28: Oczywiście! Kolejna moja dobra cecha! Jestem przyjazny, mądry, przystojny, zajebisty...

Curly: Widzę, że masz o sobie bardzo dobre zdanie 😂

Footballer28: Ależ oczywiście, lepiej mieć dobre niż pogrążać się w depresji przez to jakim jest się gównem.

Curly: To jest prawidłowe podejście do życia. Nie myślałeś żeby gdzieś głosić te mądrości?

Footballer28: Czy ja wyczuwam lekki sarkazm?

Curly: Nie... Wcale...

Footballer28: W takim razie odpowiem na pytanie. Nie mam czasu na głoszenie tych mądrości...

Curly: A czym jesteś zajęty jeśli można spytać?

Footballer28: Studia, studia i jeszcze raz studia... Ah jeszcze treningi i imprezy.

Curly: Też studiuję!

Footballer28: Widzisz... Z tego wszystkiego zapomnieliśmy się w ogóle zapytać ile lat mamy.

Curly: Więc... Mam 19 lat... Dopiero zacząłem studiować.

Footballer28: Ja mam 21 😏 A co studiujesz?

Curly: Medycynę...

Footballer: Uuu piszę z przyszłym lekarzem.

Curly: A ja z kim mam przyjemność pisać?

Footballer28: Z przyszłym komentatorem sportowym lub innym dziennikarzem, ale raczej to moje marzenie... Chociaż najbardziej to bym chciał zapunktować w klubie, w którym gram w piłkę nożną. Fajnie by było zostać tak dobrym piłkarzem jak Messi czy Neymar.

Curly: Dopiero ogarnąłem, że po twoim pseudonimie można się domyślić, że trenujesz piłkę nożną... Od jak dawna?

Footballer28: Jakoś od 7 roku życia, ale takie zabawy z piłką czy nauka koordynacji ruchowej to mi towarzyszą już od 4 roku życia.

Curly: Nie myślałeś żeby iść na jakiś sportowy kierunek? Żeby zostać na przykład trenerem?

Footballer28: Dobrze gram, ale są lepsi, dlatego nie wiąże z tym przyszłości 😅 A jeżeli chodzi o komentowanie to lepszego nie ma, możesz mi zaufać.

Curly: Mój współlokator też świetnie komentuje... Najczęściej moje zachowanie, mam ochotę go wtedy udusić.

Footballer28: Na pewno nie jest tak źle.

Curly: Ta... Nie jest źle, jest bardzo źle.

Curly: Zresztą nie rozmawiajmy o nim.

Footballer28: A może powiesz mi coś więcej na swój temat? Na przykład imię?

Curly: Na razie nie... Podoba mi się ta tajemniczość jak nie znamy swoich imion, tylko nicki.

Footballer28: Okej tajemniczy chłopcze 😏

Curly: Teraz tajemniczy chłopiec musi lecieć uczyć się masy łacińskich nazw...

Footballer28: No cóż, miłej nauki młody!

Curly: Dzięki... Stary?

Footballer28: Nie ma za co 😉

***

Miłego dnia!

Conversation with the enemy || Larry TextingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz