Curly: Cześć piłkarzyku...
Piłkarzyk: Cześć doktorku 😉
Piłkarzyk: Co to za wielokropek?
Curly: Jesteśmy przyjaciółmi?
Piłkarzyk: Skąd to pytanie?
Curly: Jesteśmy?
Piłkarzyk: A jak sądzisz?
Curly: No... Chyba tak.
Curly: W takim razie... Mogę ci się zwierzyć?
Piłkarzyk: Jakbyś tego nigdy nie robił 😂 Jasne, że możesz młody.
Curly: Pamiętasz pewnie Nicka...
Piłkarzyk: Tak. Co z nim?
Curly: On...
Curly: Zdradził mnie 😔
Piłkarzyk: Loczku...
Piłkarzyk: Gdybym mógł to bym spuścił mu taki wpierdol, że podczas tego myślałby już jaki kolor wózka inwalidzkiego wybrać.
Curly: Dlaczego tyle osób chce załatwiać wszystko przemocą?
Piłkarzyk: Tyle osób?
Curly: Mojego współlokatora Louisa też pewnie pamiętasz... Kiedy się dowiedział co zrobił mi Grimshaw poszedł się z nim "rozmówić".
Piłkarzyk: Ale czy to źle?
Curly: Tak.
Curly: Nie.
Curly: Nie wiem... Jestem mu w sumie wdzięczny 😔
Piłkarzyk: Nie rozumiem cię czasem skarbie.
Curly: Skarbie?
Piłkarzyk: Oj zamknij się, nie czas na to.
Curly: Nie wiem co mam myśleć o tym co zrobił Louis. Przecież my się n i e n a w i d z i m y. Więc czemu go to obeszło? Nie powinien mnie zignorować? Albo w ogóle wyśmiać? Co nim kierowało? Dlaczego?
Piłkarzyk: Na początek - Przestań zdawać sobie tyle pytań.
Curly: Ale tak bardzo chciałbym znać odpowiedzi...
Piłkarzyk: Kiedyś je poznasz, ale na razie przestań o tym myśleć, oczyść umysł, puść sobie może jakąś muzykę lub film? Ja rozumiem, że jest ci ciężko... Ale nie masz co płakać po takim dupku... On nie jest wart twoich łez 🙁
Curly: Łatwo powiedzieć, tyle że aktualnie mam całą poduszkę mokrą od łez i nie zanosi się na to żebym przestał płakać 😓
Curly: Na dodatek męczą mnie te pytania...
Piłkarzyk: Co mogę zrobić żebyś przestał płakać i się choć troszkę uspokoił?
Curly: Znaleźć odpowiedzi na moje pytania...
Piłkarzyk: Obawiam się, że to nie możliwe, ale wymyśl coś bardziej realnego, a postaram się to zrobić.
Curly: Gdyby nie to, że nie wiesz gdzie mieszkam i nie wiem jak daleko jesteś to poprosiłbym cię żebyś do mnie przyszedł i mnie przytulił.
Piłkarzyk: Ale ty jesteś uroczy młody ☺️
Piłkarzyk: Skoro Louis już jest dla ciebie taki miły to może jak go poprosisz to przyjdzie i cię przytuli 😂
Curly: Ogłupiałeś chyba.
Piłkarzyk: Płacz głośniej żeby było cię dobrze słychać to sam przyjdzie.
Curly: Proszę nie denerwuj mnie, nie pomagasz 😟
Piłkarzyk: Przepraszam, chciałem trochę rozluźnić atmosferę.
Curly: To nie mów o Louisie, bo tylko przypominasz mi o tym co zrobił...
Piłkarzyk: Rozumiem, że chcesz wiedzieć dlaczego to zrobił, ale uspokój się trochę...
Curly: Ale...
Piłkarzyk: Może wcale nie jest tak, że cię nienawidzi, co? Jak widzisz... Zabolało go to, że Nick skrzywdził tak wspaniałego człowieka, którym jesteś.
Curly: Ostatnio co raz częściej jest dla mnie... Nie to, że miły, ale nie jest wredny. Mam nadzieję, że rozumiesz.
Piłkarzyk: Chyba tak, chyba wiem co masz na myśli.
Piłkarzyk: Ale teraz to nie jest ważne, jak będziesz chciał to porozmawiamy o nim kiedyś, ale nie dziś.
Curly: Dziękuję... A wracając do tego co realnego możesz zrobić żeby mnie pocieszyć...
Piłkarzyk: No co tym razem wymyśliłeś 😅
Curly: Wyślesz mi swoje zdjęcie?
Piłkarzyk: Zdjęcie powiadasz...
Curly: Tak, zdjęcie.
Piłkarzyk: Zdjęcie....
Curly: Tak, wiesz taki obraz utrwalony za pomocą aparatu fotograficznego, rozumiesz.
Piłkarzyk: A co z naszą tajemniczością!?
Curly: Ty wiesz jak wyglądam 😒
Piłkarzyk: Wydaje ci się, wyślę ci ładnego kotka z kurczaczkami i uciekam!!
Piłkarzyk:
Curly: ...
Piłkarzyk: Papa! Nie płacz więcej!
Curly: 😔
***
Hej kochani! Miałam dodać rozdział wczoraj, ale byłam tak załamana tym co się stało na Avengers Endgame, że... Ja pierdole, dlatego macie rozdział dzisiaj:))
Jeżeli są tu jacyś fani marvela, którzy już obejrzeli to... Powiedzcie mi czy też jesteście tak cholernie załamani??
Miłego dnia 🙃
CZYTASZ
Conversation with the enemy || Larry Texting
FanficNiall i Harry są przyjaciółmi od kołyski, a kiedy przychodzi czas studiów pragną spełnić swoje marzenie z dzieciństwa i nareszcie wspólnie zamieszkać. Bycie studentem jest jednak ciężkie więc chłopaki postanawiają zamieszkać z trójką starszych stude...