Dwa lata późniejWszystko się zmieniło!
Jestem szczęśliwa. Mam ukochanego chłopaka i córeczkę, może i nie urodziłam jej, ale uznaję ją za swoją prawdziwą córeczkę. Kocham ją i nie wiem co bym zrobiła bez niej.- Zobacz co dostałam od Mikołaja - pisnęła szczęśliwa odparowując prezenty.
Patrzeliśmy na nią szczęśliwi przy stole, Zoe siedziała pod choinką, a w oknie widać był spadający śnieg.
Z pewnością uwielbiam święta!
Kocham ich i wiem, że znajduję się w odpowiednim miejscu.- Skarbie - zaczął nagle Luke. - W tym roku mam dla ciebie coś wyjątkowego...
- Zawsze tak mówisz. - Zaśmiałam się.
Nie ukrywam, że jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie.
- Tylko tym razem to naprawdę wyjątkowy prezent. - Wyjął z wewnętrznej kieszeni marynarki małe, czerwone pudełeczko.
Czy to jest to o czym myślę?
- Może i szybko zaczęliśmy związek, może i nawet za szybko to ci chcę zaproponować. - Uśmiechnął się jednym kącikiem ust. - Ale... - Klęknął przede mną. - Mary Perkins, bardzo cię kocham i wiem, że przestanę, bo jesteś moją jedyną i najważniejszą kobietą na świecie, nie licząc Zoe, ale to potwór - mruknął pod nosem, na co się zaśmiałam, a Zoe pisnęła. - Dlatego... Mary Perkins, czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną?
Łza spłynęła mi po policzku.
Poprawka, teraz jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie!
- Oczywiście, kochanie - odpowiedziałam po czym wziął mnie za rękę i założył mi na palec piękny pierścionek zaręczynowy.
Delikatnie musnęłam jego wargi, a gdy je oderwałam od jego, jęknął.
- Zoe - szepnęłam do niego przypominając mu o córce, która po chwilę pojawiła się obok i wtuliła się do nas.
- Kocham cię, mamo. - Pocałowała mnie w policzek. - No ciebie też, tato - dodała, gdy Luke zrobił smętną minę.
- Kocham was - szepnęłam wtulona w Zoe. - Bardzo...
Jestem szczęśliwa i niczego mi nie brakuje. Mam dla kogo żyć i niczego nie żałuję.
Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku życzę ja, moja rodzina, Livia i jej rodzina, i ja, natilaskowik 💖
************************************
Hej!
Oto ostatni rozdział, a to oznacza, że dzisiaj Wigilia *-*
Dziękuje, że ze mną byliście ❣️❣️❣️
I zapraszam na drugą część 😁 Jeśli oczywiście macie ochotę ^^
Czekam na Wasze komki i gwiazdki!
💖Pozdrawiam💖
CZYTASZ
Świąteczna miłość
RomanceWiecie czym jest kalendarz adwentowy? ^^ W kalendarzu adwentowym znajdują się czekoladki. Jest ich dwadzieścia cztery. Moja historia też będzie miała dwadzieścia cztery rozdziały i będą one dodawane codziennie od pierwszego grudnia do Wigilii. Pomyś...