Z Luke'iem można było gadać o wszystkim i niczym. Trochę tak jak Livia, tylko że ona miała czas tylko wtedy, kiedy była w pracy, bo potem szła na łowy i wracała albo nad bardzo wcześnie rano następnego dnia albo w późno w nocy.Wiem, bo nie raz byłam u niej na noc i w ostatnim momencie przypomniała sobie, że czeka na nią seksowny facet, niczym wymarzony przez nią surfer.
Może nie znałam Luke'a tak długo i tak dobrze jak Livia, ale spędzaliśmy bardzo dużo czasu razem.
Czułam, że znam go od zawsze.
Każdą wolną chwilę spędzaliśmy razem. Kiedy on miał przerwę na lunch, przychodził do mnie chociażby udając klienta, a gdy nie miałam jak przyjść do niego do szpitala, pisałam, na co on zawsze odpisywał smutną emotikonką, że względu na to, że nie miał tak wiele czasu.
Opowiadaliśmy jak było w pracy, mówiliśmy o dziwnych albo wkurzających klientkach, z którymi tego samego dnia mieliśmy do czynienia.
Śmialiśmy się, dołowaliśmy się nawzajem i cieszyliśmy ze swojego towarzystwa.
Mimo, że znaliśmy się dość krótko, bo około miesiąc, to naprawdę czuję się jakbym znała go od zawsze.
Dla mnie to jest inna, nowa sytuacja, bo nigdy nie miałam przyjaciela inne płci. Zawsze moim największym przyjacielem była Livia.
Może tak miało być, może potrzebuję drugiego kumpla, innego od mojej starej przyjaciółki...
On jest zupełnym przeciwieństwem Liv.
Ona jest wariatką na całego, nie boi się niczego, palnie coś na głos, przy ludziach no i umawia się z każdym facetem napotkanym na drodze, mówiąc że to dlatego, że szuka swojego ideała, a tak naprawdę chce go tylko przelecieć, a potem zapomina o nim i pewnie on też, bo nigdy nie widziałam jakby ten sam mężczyzna, z którym uprawiała seks krążył ponownie obok niej.
Poza tym Livia jest kelnerką, a nie jakąś panienką do towarzystwa. Choć mogłoby się wydawać, że jest nią, ale nie, bo ona robi to bo ma potrzeby, "bo szuka swojego księcia z bajki".Za to on...
Nie zwraca uwagi na to, że każda kobieta, którą napotka pożera go wzrokiem. Jest kulturalny, zabawny i nie mówi o kobietach, jak ma w zwyczaju Liv mówić o facetach.
************************
Hej! 😘😘
Jak się Wam podoba? ^^
Czekam na Wasze komki i gwiazdki!
💖Pozdrawiam💖
CZYTASZ
Świąteczna miłość
RomanceWiecie czym jest kalendarz adwentowy? ^^ W kalendarzu adwentowym znajdują się czekoladki. Jest ich dwadzieścia cztery. Moja historia też będzie miała dwadzieścia cztery rozdziały i będą one dodawane codziennie od pierwszego grudnia do Wigilii. Pomyś...