Czekoladka 18

1.3K 63 15
                                    


Mary

Dzisiaj Wigilia, mój ulubiony dzień i ulubione święto.

W tym roku będzie inaczej. Tym razem świąt nie spędzam z rodziną Liv, tylko z Luke'iem i Zoe, którą polubiłam od dnia, w którym ją poznałam.

Od rana się szykowałam. Makijaż, sukienka, buty, no i dodatkowo jeszcze zapakowałam prezenty.

O siedemnastej już byłam u nich.

- Mary! - pisnęła Zoe, tuląc się do mojego brzucha, a to dlatego, że była mała.

- Skarbie, wiesz co mam? - Pogłaskałam ją po głowie.

- Prezenty! - krzyknęła radośnie, a ja się szeroko uśmiechnęłam.

- Nie mogła się doczekać. Od rana mówiła tylko o tobie - usłyszałam z drugiego końca przedpokoju głos Luke'a.

Na jego słowa uśmiechnęłam się jeszcze szerzej.

Po chwili Zoe wzięła ode mnie wszystkie prezenty i uciekła z nimi pod choinkę. Położyła je tam i w międzyczasie powiedziała:

- W tym roku Mikołaj przyszedł jeszcze do ciebie, tata tak powiedział. - Uśmiechnęła się szeroko do swojego ojca.

- To pomożesz mi? - zapytał nagle mężczyzna. - Razem z Zoe zawsze w Wigilię zakładamy na czubku gwiazdę - wytłumaczył mi. - To taka nasza tradycja.

Dziewczynka zabrała ze stołu gwiazdę na choinkę i podeszła do ojca, który wziął ją na ręce, a ona wyciągnęła swoje malutkie rączki ku choince i założyła na czubku ozdobę.

Piękny widok.
Nie mogłam się napatrzeć.
Aż się mimowolnie uśmiechnęłam.

- Chodź, pokażę ci mój pokój. - Po chwili Zoe wzięła mnie za rękę i zaprowadziła do jej pałacu.

Wszystko było różowe, a na ścianach przyklejone były specjalne naklejki na ścianę z księżniczkami. Łóżko miała z baldachimem, na półce stały różne książeczki dla dzieci, a pomiędzy nimi stał nie jeden pluszowy miś.

Istne królestwo.

- Ślicznie tu masz, księżniczko - skomentowałam.

- Dziękuję. To tatuś mi wszystko robił i sam kupił mi łóżeczko. Zobacz, jestem jak prawdziwa księżniczka. - Była podekscytowana.

Widziałam ten błysk w jej oku. Była naprawdę szczęśliwa i widać było, że kocha swojego tatę, a on ją. Robił dla niej wszystko sam, bez matki dziecka, która bądź co bądź jest bardzo ważna w życiu dziecka.

************************************
Hej!
Jak Wam się podoba rozdział? ^^
Czekam na Wasze komki i gwiazdki!
💖Pozdrawiam💖

Świąteczna miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz