Czekoladka 17

1.3K 56 14
                                    


Livia

Ja naprawdę pragnę szczęścia i jak najlepiej dla mojej kochanej przyjaciółki, dlatego postanowiłam pójść do tego całego Luke'a.

Jestem właśnie w szpitalu i go szukam.
Widziałam go już raz, więc wiem jak wygląda.

Ku mojemu szczęściu szybko go znalazłam. Oczywiście w międzyczasie znalazłam kilku przystojnych facetów. Nie obyło się od flirciarskich spojrzeń w ich stronę, ale teraz to nie jest najważniejsze. Teraz myślałam o Mary.

- Hej, musimy pogadać. - Podbiegłam do niego.

Prawdziwy lekarz.
Miał na sobie ten biały fartuch, przez co wyglądał jeszcze seksownie.

- Wejdźmy do gabinetu - zaproponował otwierając mi drzwi do swojego pokoju.

- Odpowiadaj mi szczerze, bo inaczej to ugh - rozkazałam.

Nawet się nie usiadłam. Po prostu wygodniej było mi stać.

- Czy ty chcesz wykorzystać moją przyjaciółkę? - zapytałam od razu.

- O czym ty mówisz? - Wyglądał na zdezorientowanego.

- Dlaczego nie powiedziałeś wcześniej Mary, że masz dziecko? Może ukrywasz coś jeszcze?!

Starałam trzymać nerwy na wodzy, okey?
Ale to nie jest takie łatwe!

- Bałem się, że przez to...

- Ona uwielbia dzieci! - przerwałam mu.

- Ja...

- Teraz bądź naprawdę szczery! - warknęłam ponownie mi przerywając. - Masz żonę, narzeczoną albo partnerkę życiową czy kogoś?

- Nie mam - odpowiedział tylko.

- Posłuchaj! - krzyknęłam podchodząc do niego i wymierzając w niego palec wskazujący. - Jeśli chociaż odrobinę zależy ci na Mary, błagam cię nie okłamuj jej, a tym bardziej nie wykorzystaj jej! Bo jeśli takie coś się wydarzy, pożałujesz. - Na końcu uśmiechnęłam się słodko do niego.

- Pragnę dla niej jak najlepiej, tak samo ja i ty - rzekł po chwili.

- Jeszcze jedno - dodałam na zakończenie łapiąc za klamkę, by potem otworzyć drzwi. - Nie mów Mary, że byłam i że rozmawialiśmy, okey?

- W porządku - usłyszałam tylko, a że stałam odwrócona do niego plecami nie widziałam jego wyrazu twarzy.

I tyle było po mnie.
Mam tylko nadzieję, że to coś da i nie skrzywdzi mi jej...
Ona na to nie zasługuje!

************************************
Hej!
I tym razem Rose 😏😊😊😊
Jak Wam się podoba rozdział? ^^
Czekam na Wasze komki i gwiazdki!
💖Pozdrawiam💖

Świąteczna miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz