Kandiliniz mübarek olsun.
Bıkmadın mı?
Başımdaki mallar yetmiyor bir de seni mi yolladılar başıma?
Numaramı nereden buldun lan.Yani haklısın tanımadığın
biriyle konuşmak saçma
geliyor. Neyse, sonunda bana
aşık olacaksın.Ne diyon oğlum kafayı mı yedin?
Ya benim kuzenim baya
Wattpad takılıyor bana dedi
ki anonim olarak yazarsan kesin
aşık olur sana ondan şey ettim.Kuzenin malmış.
Sende öylesin.
Numaramı nereden buldun?Şöyle oldu
Neyse baştan anlatıyım.Seni ilk yemek yerken gördüm.
Boş dersin vardı, benim de dersim bedendi. Kantine su almaya gelmiştim.
Yemek yiyordun.
Ama hayvan gibi yani diğerleri nazik yemeye çalışırken sen doğaldın. İlk görüşte aşk benimkisi.Manyak mısın oğlum sen
İnsan yemek yiyen birine
Nasıl aşık olur?Bende hayvan gibi yiyorum
Ne çok ortak noktamız var değil mi?Ya ya çook(!)
(Göz deviren emoji)Sonra işte adını öğrenmeye
Çalıştım. Ama çalıştımYazıyor...
Flashback
(Anonimden)
Hırkamın kapşonunu kafama geçirip yürümeye devam ettim. Hoşlandığım kızı takip ediyordum. Vodafone bayisine girdiğinde kapıda kampanyalara bakıyormuş gibi yapıp bir yandan da aramızdaki camdan onu izliyordum.
Bugün adını öğrenecektim. Yani inşallah öğrenirdim.Kız bayiden çıkınca beni görmemesi için arkama döndüm. Kız gittiğinde hemen içeri girdim. Az önce konuştuğu görevlinin yanına gittim.
"Abi az önce giden kızın adı ne? Lütfen söyle, öyle bakma bana... Bak, aşık oldum, adını öğrenmem lazım. " dedim.
"Müşterilerimizin bilgilerini veremiyoruz. "
"Mişterilirimizin bilgilirini viremiyoruz"diyerek taklit ettim. Adama tuhaf tuhaf baktı.
"Abi ya sen hiç mi aşık olmadın bak sevenleri kavuşturacaksın valla ne istersen yaparım! "
"Yoo aşık olmadım. "
"Belli bu nemrut suratlıya kim bakar ki... Tamam abi ya bakma öyle şaka yaptım. Adını söyle lütfen! "
"Olmaz. "
"Vodafone'a geçsem? "
"Olmaz. "
"Olmaz tabi zaten vodafone'lıyım... Türkcell'e geçerim bensizliğe mahkum kalırsın. "
"Olmaz dedik ol -maz! "
"Seni şikayet edicem. Şerefsiz, bir ad istedik ya! Sanki TC kimlik numarasını istedik! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNO | Yarı Texting (Bitti)
ChickLit⚠️1 AY SONRA KALDIRILACAK⚠️ Üç Güzel Texting serisinin 1. kitabı. Betül'ün hikayesi. ___ BNO: 1GB HEDİYE İNTERNET KAZANDINIZ. HEMEN ŞİMDİ HEDİYE İNTERNETİN TADINI ÇIKARMAK İÇİN YÜKLEME YAPIN mesajın başını görünce heyecanlandın değil mi kıyamam. ...