Multimedya: Betül, Tuğçe, İzmir
Zeynep'den
B.N.O: Betül!
B.N.O: Betül!!!
B.N.O: Cevap ver artık bana!
B.N.O: Bana cevap vermelisin.
B.N.O: Çünkü vermen gerekiyor...
(11:45)"Zeynep..." dedi ve devam etmeden önce bir süre dudaklarını birbirine bastırdı.
"Ben sıkılıyorum.""Sıkılmamalısın. Aksine eğleniyormuş gibi görün ki iyice kötü olsun." dedim telefondan başımı kaldırmadan.
"Ama merak ediyorum." dedi masumca.
O da seni... Dememek için zor duruyordum.
Betül'ün telefonundan engellediğimiz için benden mesaj atmıştı.
Daha Betül'e bir şey çaktırmamıştım.
Zaten merak ediyordu, tutmam zor olurdu."Sence kimdir?"
"Bu soruyu bin kez düşündük."
"Cevap bulamadık." diye ekledi göz devirerek.
Bu sırada elimdeki telefon titriyordu ama açmadım.
"Bence kim biliyor musun?" dedim ve meraklı grimsi gözlerini üzerime çekmiş oldum.
"En beklemediğimiz kişi."
Tepkisizce yüzüme baktı.
Bu cevap onu aydınlatmamıştı, evet."Yani belki de tanıdığımız birisi. Fakat hiç ihtimal vermediğimiz."
"Mantıklı." dedi durgun bir şekilde.
"Yüzünü göstermemesi için iyi bir sebep."
Kendi kendine düşünüyordu sanırım."Haklısın. Hem yakışıklıyım diyip hem de kendine güvenmemesi saçma oluyordu."
"Sen de haklısın." dedim gülerek.
"Günümüzdeki yakışıklılarda bonus olarak özgüven patlaması yaşandığı için." deyip telefona döndüm.B.N.O: Görebildiğini, görebileceğini biliyorum.
B.N.O: Betül yeter artık çok uzadı bu
B.N.O: Hey,
B.N.O: Lütfen bak...
"B.N.O yazıyor..."Zeynep: Benim telefonum üzerinden Betül'e yazmak ne kadar mantıklı??
B.N.O: Betül'ün numarasından engel yiyince tek çaremin burası kalması kadar..?
Zeynep: Hâlâ bir çaren var.
B.N.O: Vallaha..? Neymiş, Betül'ün aklına girip bu planı uygulayan hain kankası?
Zeynep: Oha
Zeynep: Yuh
Zeynep: Sana inanmıyorum.
Zeynep: Bende burada durmuş hâlâ çikolatalara dair umudum olduğunu sanıyordum.
Zeynep: Elçini de öldüreceğim, hıh!~Zeynep yazıyor...
B.N.O: Tamam haklısın. Özür dilerim. Bir anlık öfkeden. Zeynep tek şansım sensin, lütfen.
Zeynep: Bilinmeyen eNişte bOzuntusu. Çekeceğin var!
B.N.O: O büyük harflerden Bno mu oluşuyor bana mı öyle geldi?
Zeynep: Eminim zeki, biricik, sadık, (sözümden çıkmayan) kankam da sana bu ismi bu manada olsun diye vermiştir!
B.N.O: Zeynep!
B.N.O: Yapma be!Mesajımda (sözümden çıkmayan) diyerek onu tehdit etmiştim
Ne demek olduğunu iyi biliyordu.B.N.O: Kaç gün geçti yazık değil mi bana? (gönderilemedi)
'B.N.O arıyor...'
Keyifle gülümsedim.
İşte böyle sürünürsün Bno bey.
Naif kankamı hafif görmüş olabilirsin ama Zeynep reisi daha sahada görmedin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNO | Yarı Texting (Bitti)
ChickLit⚠️1 AY SONRA KALDIRILACAK⚠️ Üç Güzel Texting serisinin 1. kitabı. Betül'ün hikayesi. ___ BNO: 1GB HEDİYE İNTERNET KAZANDINIZ. HEMEN ŞİMDİ HEDİYE İNTERNETİN TADINI ÇIKARMAK İÇİN YÜKLEME YAPIN mesajın başını görünce heyecanlandın değil mi kıyamam. ...