💕Vazgeçilmezim(özel)

2.4K 131 94
                                    

Özel bölüüm💕 bu bölümde sırrı finalden önce çözülmemiş olayları açıklığa kavuşturduk.

Bu bölümde finalden sonra kitabı terk etmeyenler için mükemmel 1 sürpriz var❤️

Hikayemizin tanıtım videosu🖤

Videoyu izledikten sonra, bilinmeyeni göreceğiniz için o sizin için artık bilinmeyen olmayacak. O nasıl cümleydi yav... Yazarken yoruldum.

Hadi, kitabın bu bölüme kadar gelmiş pamuk şeker okuyucuları... İzleyin ve okuduğunuz kitabı videonun ne kadar yansıttığını söyleyin?

KAÇ texting zoraki anonimin de ilk bölümünden tanıtım videosuna bakabilirsiniz💕beğenirseniz kitaba başlayabilirsiniz.
Zaten bno'nun Zeynep'ini seven (Zeynep'in başrol olduğu) kitabı niye sevmesin

Gelelim bölüme.
***

Betül: bravo!
Betül: seni tebrik ediyorum.
Betül: alkış!
Betül:Çok iyi saklandın o kadar plan yaptık ama seni görmedik
Betül: akşamdan beri bunu düşünüyorum ama yok, senin yüzünü gördüğümü hatırlamıyorum.

//görüldü//

Bno:gördün

Betül:ne zaman

Bno:benimle röportaj yaptığını söylemiştim.

Neyi kastettiğini anlamam biraz uzun sürmüştü ama zamanında Zeynep ile yaptığımız planı hatırlar gibi olmuştum.

Millete röportaj yapacağız diye saçma saçma sorular sorup sayısal sınıflarda Bno'yu aramıştık.

Betül:hangisiydin?

Bno: eniştesinin kocası mı? Desem.

Gülmeye başladım.

Betül:inanmıyorum ya.
Betül: ama dikkat etmemiştim. Yüzünü nasıl hatırlayayım insaf yahu.

Bno:sonradan bir kez daha gördün.

Betül:ne zaman?

~Bno yazıyor...

Bno: Zeynep'den çıkıp evine dönerken bir yerde çay içtin. Benimle mesajlaşıyordun.
Bende kardeşimi almaya gittiğimi söyledim.
Hani o gün kar tutmuştu...

B:evet hatırladım

~Çevrimiçi
~Betül yazıyor

Betül: bir dakika yoksa, düşündüğüm şey mi??

Bno:o bendim.

Betül: adi pislik! Rezil oldum diye ne kadar kötü hissettim. Bunu bilsem seni döverdim.

Bno:bu yüzden bilmemeni istedim zaten.

Betül:artık biliyorum, yinede döveceğim!

Bno:buyur gel güzelim

Son cümledeki son kelime içimde cereyan edip kalp pencerelerimin gürültüyle çarpmasını sağladıktan sonra gözlerimi kapatıp perdeleri çektim ve düşünmeye başladım.

Bu anı resmen aklımdan çıkmıştı.
O diyince dünden beri düşünüp hatırlayamadığım şey aklıma gelmişti.
Ben onun yüzünü görmüştüm gerçekten de.

Betül: nasıl annenle konuşuyor gibi gösterdin?

Şu an en merak ettiğim şey buydu. Çünkü ben ona sırf bunu yapamayacağından emin olduğum için inanmıştım. Telefonu elinden alabildiğimde WhatsApp'daydı. En son annesiyle konuşuyordu.
Bno olmadığını düşünmüştüm. Rezil olduğumu sanıp üzülmüştüm.

BNO | Yarı Texting (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin