"... İşte böyle kızım.""Senin anneni onu sevdiğime inandırana kadar zamanında az çekmedim."
Yüzündeki gülüş büyürken iyice geçmişe giden adamın gamzesinde kaybolmuştum.
"Neden?" dedi babasının kucağında kıvrılmış, uykuyu bekleyen küçük kız.
Kızı incelediğimde kumral, düz ve ipeksi görünen saçlarının omzuna kadar geldiğini, grimsi boncuk gözlerinin bu dünyaya aykırı kaldığını ve ona ayrıcalıklı bir üstün güzellik kattığını gözlemlemiştim.
Böyle bir kız çocuğu daha önce görmemiştim. Oyuncak bebek kadar süslü ve bir çocuk olduğuna inanamayacağım kadar güzeldi.
İlk defa görmeme rağmen bende bir şeyler çağrıştırması tuhaftı.
"Senin annen övgü meraklısıydı yavrum."
Duyduğum hayali sesin söylediklerini idrak ettiğimde gözlerim ilk defa gamzeden ayrılmış, sorgularcasına yüzünde dolanmıştı.Bu gamze bana tanıdık geliyordu. Bu yüz ise daha tanıdık. Beni dehşete düşüren de buydu.
Fatih?Ulan ne ara evlendin şerefsiz!
" Yok işte beni neden sevdin? Beni sevmeni ne sağladı..? Bende en çok neyi seviyorsun falan filan... "
İşveli bir tavırla gülerek söyledikleri, gözleri artık kızı olduğuna emin olduğum küçükte durduğunda gülüşü yavaşladı, düşünmeye başladı."Aslında bazen annene çektiğini düşünüyorum." dedikten sonra çapkın gülüşü meydana çıkarken kafasını kaldırmış, bakışları tam üzerimde durmuştu.
Ne? Bu lafın muhattabı ben miyim?
Eğer öyleyse o son soruyu hiç sormadım ben, iftira!Gözlerim tekrar küçük kızı bulduğunda, onun önce babasına sonra babasının baktığı yere, bana dönüp baktığını gördüm.
Bu grimsi gözlerin bende neyi çağrıştırdığını buldum sanırım.
İlk kez görmüyordum bu kızı, bir kez daha görmüştüm.
Çocukluk fotoğraflarıma bakarken!
Ne oluyor lan?"Senin adını da o zamanlar bulmuştuk Lavin."
Yine aynı sesi duyduğumda Fatih'in ağzından çıkan kelimelerle olduğum yere çakıldım.Lavin mi?
Kız mı?"Bir dakika lan, kız olacağı ne malum." diye düşündüğümde aldığım cevapla sesli düşündüğümü geç fark etmiştim.
"Bunu tartışmak için bir 9 ay kadar geç kalmadın mı karıcım."
Ne? Karıcım?
Biz evli miyiz?Biz evlendik ve 9 ay geçti bu çocuk oldu öyle mi?
Bir dakika lan!
Çocuk? Çocuk, konuşuyor, muhtemelen yürüyordur da. Dokuz aydan daha fazla olmuş olmalı.Ulan çocuğu geçtim, biz ne ara evlendik?
" Oğlan bizim kız bizim!"
Zeynep'in bağırması üzerine sesi kendinden önce gelmişti.
"Boşversene kanka. Kız da olsa oğlan da bizim sonuçta. Sağlıklı olsun yeter." deyip göz kırptığında sinirden olduğum yerde tepinecek hale gelmiştim.
Ben niye hiçbir şey hatırlamıyorum?
Gözlerim tekrar küçük kızı bulduğunda, babasından ayrılmaya niyeti yok gibi iyice sarılmıştı.
Her şeyi geçtim, bu kız niye tıpatıp bana benziyor?
"O senin çocuğun değil."
"Aa kim demiş, benim kızım o."
"Sana hiç benzemiyor."
"Çünkü sana benziyor." dedi ilgiyle.
"O zaman benim çocuğum." diye sahiplendiğimde ne yapmaya çalıştığımı ben bile anlamadım.
"Kanka mantıken bir çocuğun hem annesi hem babası oluyorya zaten."
Zeynep'in konuşmasıyla onun varlığını hatırladım.Ay tövbe estağfurullah!
Beynim iyice uyuştu sanki. Ya da yanmaya başladığı için devre dışı hale geliyor.
Biz hangi yıldayız lan?
Biz evlendiysek, Zeynep?
Zeynep elini kaldırıp kocaman tektaşı gösterdi.
" Müjdemi isterim!" diye cıvıldadığında gözlerimi sonuna kadar açmama rağmen etraf kararmış gibi hissediyordum.Yok artık!
Yataktan fırladığımda rüya olduğunu anladığım için rahatlamayla delirme arası bir yerde kalmıştım.
Rüya değil kabus.
Hep o bno yüzünden! Bilinç altıma Lavin'i yerleştirdi! Olur olmadık yerde yüreğime indiriyor o da! Beynim bile benden yana olmak yerine o çöpçatan ruhlu insanlarla birlik olmayı seçmiş.
O değilde, o tektaş neydi Allah aşkına.
____
Duyuru yapacaktım ama kuru kuru duyuru yapıp, okuyucuyu bölüm geldi diye sevindirdikten sonra moral bozmayı sevmiyorum. 😂
Ne uzun açıklama ama...K. A. Ç texting (bno yan kitap/Zeynep'den)
şu an ilerledik orada.
Size bno çiftinin devamını kurgu halinde okumak isterseniz okumanızı söylemiştik fakat yeterli bölüm yoktu.
Artık var, devam ediyor.
(Finalden sonrası için pamuk şekeri çiftimiz.)İşte duyuru konusu.
Şu an akışta bno var, sizi KAÇ 'a alalım lütfen.
~İlk kurgumuz olan P1H (projem bir hayvan)
Uzun bir ara vermişti.Özgün ve farklı kurgusu olan fantastik/ kurt adam kitabımız devam edecek.
Yeni sezon bomba gibi hazırlanıyor şu an.Aynı okurlar buradaysa haber vermek istedim.
Eğer okumadıysanız yeni sezon gelene kadar, düzenlenmiş olan eski bölümleri Okuyabilirsiniz 💙
Bence bomba sezon gelene kadar kendinizi hazırlayın derim🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNO | Yarı Texting (Bitti)
ChickLit⚠️1 AY SONRA KALDIRILACAK⚠️ Üç Güzel Texting serisinin 1. kitabı. Betül'ün hikayesi. ___ BNO: 1GB HEDİYE İNTERNET KAZANDINIZ. HEMEN ŞİMDİ HEDİYE İNTERNETİN TADINI ÇIKARMAK İÇİN YÜKLEME YAPIN mesajın başını görünce heyecanlandın değil mi kıyamam. ...