Açıklama*

2.3K 76 7
                                    

Merhabalar 💕

Bu bölüm, öncelikle final açıklaması, yeni kurgu reklamı, ve bu kitapla ilgili röportajımsı konular içeriyor.
-
Bu açıklamayı yapma gereği duydum.
Bu yüzden bu bölümü yazıyorum.
İkimizin adına konuşuyorum.

Şimdi belki bilmeyenler vardır diye tekrar ediyorum.
Biz bu kitabı ve bu hesaptaki eserleri ortak yazıyoruz.
2 kişiyiz.

Kısa zamanda Bno'nun final verdiğini düşünenler için küçük bir açıklamamız var.
~
🔅NEDEN ERKEN FİNAL??
-Bno daha ilk başladığı zamanlar özgün olma ve texting içerisinde farkını koyma düşüncesiyle başlatıldı.

Ee uzatıp sıkmanın bir manası yoktu.

Biz de bilinmeyen finalde ortaya çıksın dedik.

Tabi bunun yanında küçük sebepler de var ama onlar asıl sebep olmadığı için önemli değil şimdilik.
~
🔅BNO - 2 ÇIKACAK MI??
Üzülmeyin
Bno'nun yan kitabı K. A. Ç yayında.
Bno'daki Zeynep'in başrol olduğu bir texting hikayesi. Bno'nun başrol çiftini (betül-fatih) orada da görebilirsiniz

Ve emin olun. Bu hikaye de özgün.✔️✔️
Hatta farklı bir konusu olduğuna garanti veririm.

Şimdi size instagram sayfamızdan 'kaç' mesajlı bir zeynep paylaşımımızı göstereceğim. Şuraya bırakıyorum.

İnstagram :  cakmaikizler_İnstagramdaki fotoğrafları ve buna benzer çalışmaları biz(çakma ikizler) yorumlayıp hazırlıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnstagram : cakmaikizler_
İnstagramdaki fotoğrafları ve buna benzer çalışmaları biz(çakma ikizler) yorumlayıp hazırlıyoruz.
Tamamen özgün🖤

🔅Açıklığa kavuşmamış BNO sırları ne olacak??
Çözülmemiş sırlar özel bölümlerle çözülecek. (özel bölüm geldi, bundan sonraki bölüm)
K.A.Ç da da bazılarına değineceğiz.
Bir de olur ya oldu bitti kafalar karışık.

Bize (yazarlara) veya karakterlere soru sormak isterseniz bu satıra yorum yapabilirsiniz.
Sonuçta kitapta geçip sırrı çözülmemiş gizemler hala var.
Karaktere özel soracaksanız karakterin adını demeyi unutmayın.

Yeterince soru birikirse özel bölüm de yapabiliriz.

Tanıtım videomuz.
Bnoyu okuyup bitirenlerin iyi anlayacağı bir video😉

Videoda Betül ve bilinmeyenin yüzü de var. 💕

BNO | Yarı Texting (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin