Betül'den
Öğle arasının sonlarına doğru geliyorduk. Masadan ayaklarını sarkıtmış sınıfı izleyen Zeynep'e baktım.
Ne kadar düşünsek de BNO'ya bir ulaşma yolu bulamamıştık.
Anonim gerçekten gizliliğini koruyordu.Aslında arada boşvermek istiyordum fakat...
Ya gerçekten; beni seviyorsa, diye düşünmeye başlıyordum bu defa.Ayrıca Zeynep'in de konuya takması üzerine benim de kafamı daha fazla kurcalamaya başlamıştı.
Sıkıntıdan açıp kapattığım telefonumun ekranını kendime çevirdim.
WhatsApp'a girip profili görünmeyen B. N. O diye kaydettiğim malum numaranın üzerine tıkladım.
Bilgilerine girdiğimde tek bulabildiğim yine telefon numarasıydı.
Off!
"Zeynep?" dediğimde sınıfı izlemeyi bırakıp bana döndü.
Hatta sıkılmış olacak ki seslenmem üzerine masadan indi ve yanıma oturdu.
"Acaba arasak mı?" derken ben bile kendi fikrimden vazgeçecektim.
Ekrana baktı.
Bir süre sonra dudakları iki yana kıvrıldı."Açar mı ki?"
"Bilmem." dedim parmağımı arama seçeneğinde gezdirirken.
"Aslında aklıma bir şey geliyor ama emin değilim." dediğimde hiç beklemeden üzerime çullandı.
"Ne? Ne geliyor?"
"Gizli numaradan arasak..." dediğimde bana anlamamış gibi baktı. Bende devam ettim.
"Bize demediği şeyleri ağzından kaçırabilir diye mi? "
O da bu planın işe yarayacağından kuşkuluydu.
"Yani denesek bir şey kaybetmeyiz."dedi ve ellerini birbirine çaktı.
" Ona onun silahıyla yaklaşacağız. "İşe yaramayacaksa bile eğlenceli olduğu için böyle bir şeyi yapardı Zeynep.
" Ver bana. "dedi telefonu elimden alırken.
Bir şeyler tuşlarken bir yandan bana hitaben konuşuyordu.
" Şimdi sen utanmaktan iki kelimeyi bir araya getiremezsin. "
Haklıydı galiba.
Gevezelik, usta olduğum işler arasında pek olmayınca becerikli de değildim o konuda.
Zeynep sonunda aramış kulağına götürmüştü telefonu.
Duyduğum sesle olduğum yerde hareketsizce kaldım.
Gerçekten telefonu açacağını düşünmemiştim.
Yani bu planı uyguladık tamam da...
Bilmiyorum açmaz diye düşünmüştüm."Selam mümin kardeşim, bu numarayı tesadüfen tuşladım, neden iki lafın belini kırıp az vakit öldürmüyoruz?" dedi sözünü bitirdiğinde gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken.
Ben ise kıs kıs gülüyordum.
"Aleyküm selam, mümine kardeşim." dedi karşıdaki ses
Gülmeye devam ettim. Sesim karşıya gitmesin diye olabildiğince tutuyordum kendimi.
"Ne dersin kardeş? Tanışak mı?" dedi Zeynep direkt konuya dalarak.
Tanışak mı?
Karşıdaki ses cıkladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNO | Yarı Texting (Bitti)
ChickLit⚠️1 AY SONRA KALDIRILACAK⚠️ Üç Güzel Texting serisinin 1. kitabı. Betül'ün hikayesi. ___ BNO: 1GB HEDİYE İNTERNET KAZANDINIZ. HEMEN ŞİMDİ HEDİYE İNTERNETİN TADINI ÇIKARMAK İÇİN YÜKLEME YAPIN mesajın başını görünce heyecanlandın değil mi kıyamam. ...