Medya: karakter kartı:Betül
Instagram: cakmaikizler_
💕Bno: Selamün aleyküm
Betül: Aleyküm selam. Ne de imanlı bir giriş böyle (gülücük)
Bno: Hıı fark ettim. Çok imanlı bir giriş oldu.
Ee ne yapıyorsun?Betül: Hiç ya evde boş boş oturuyorum. Sen?
Bno: Bende öyle.
İlk defa bu şekilde normal arkadaşlar gibi konuştuk tuhaf hissettim (gülücük)Betül: Cidden ya tuhaf oldu.
Bno: Beni ne diye kaydettin?
Betül: Ne alaka şimdi?
Bno: Merak.
Betül: Bilinmeyen Numaralı Operatör diye kaydetmiştim.
Bno: Değişmedin mi?
Betül: Niye değişeyim. Öylesin.
Bno: Ben seni Pamuk Şekeri diye kaydettim
Betük: Niye pamuk şekeri?
Bno: Pamuk şekeri rengini seviyorsun gerçi onun adı tam pamuk şekeri rengi değil ama neyse işte. Pamuk şekeri gibi tatlısın. Seni gördüğümde üzerinde pamuk şekeri renginde montun vardı.
Betül: Bir şeye bu kadar anlam yüklenebileceğini düşünmemiştim. Ama evet severim pamuk şekeri rengini. Artık bundan sonra pamuk şekeri rengi diyeceğim.
Bno: Bugün hiç dışarı baktın mı?
Betül: Yoo niye ki?
Bno: Dışarda kar yağıyor ve tuttu baya.
Betül: Yaa cidden mi hiç bakmamışım.
Hemen odamın camına koştum ve dışarı baktım. Cidden kar yağıyordu ve baya tutmuştu.
Bno: Dışarı çıksana.
Betül: Bu soğukta dışarda durduğunu söyleme bana. Git evine üşüyeceksin.
Bno: Evet dışardayım ama gitmeyi planlamıyorum. Sen beni mi düşündün ya yerim seni. Hadi gel dışarıya uzun zamandır kar görmedin.
Betül: Tamam geliyorum.
Dolabımın kapağını açıp kot pantolon ve kalın kazak alıp giyindim. Atkı bere ve eldivenleri aldığımda kış havasına bürünmüştüm.
Odadan çıktım.
"Anne dışarı çıkıyorum ben."
"Bu saatte mi?"
"Kar yağıyor anne yaa çıkıyorum ben."
"Tamam çok üşümeden gel."
Montumu üzerime giyindim atkımı sardım ve bereyi de kafama geçirdiğimde tamamdım. Botlarımı giyip evden fırladım.
Bno: Ayak izlerini takip et.
Apartmandan çıktığımda dışarıyı inceledim. Karı özlemiştim.
Üzerine basılmayan kar pürüzsüzdü.
Merdivenlerden indiğimde ayak izlerini fark ettim.
"Yuh lan bu nasıl ayak izi, dev kazanı gibi."
Karı bozmamak için ayak izlerini takip ederek ilerlemeye başladım.
Sonra vazgeçtim. Ayak izlerinin arasındaki mesafe bana göre fazlaydı o yolda öyle ilerleyeceğim diye atletizmci olurdum. Zaten yarın herkes basacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNO | Yarı Texting (Bitti)
ChickLit⚠️1 AY SONRA KALDIRILACAK⚠️ Üç Güzel Texting serisinin 1. kitabı. Betül'ün hikayesi. ___ BNO: 1GB HEDİYE İNTERNET KAZANDINIZ. HEMEN ŞİMDİ HEDİYE İNTERNETİN TADINI ÇIKARMAK İÇİN YÜKLEME YAPIN mesajın başını görünce heyecanlandın değil mi kıyamam. ...