Scenariusz - Seungkwan

567 21 2
                                    

Scenariusz jest dedykowany @SeungkwanToBog , mam nadzieję ,że się spodoba.

~ Miłego czytania                                                                                  

PS: notka na dole



- _____ obudź się, no już wstawaj. Przyjaciółka poklepała mnie lekko na ramieniu.

- Seungkwan ? CO?! Co się dzieje, czemu mnie budzisz... Miałam taki piękny sen. - bąknęłam udawając naburmuszoną.

- Skończył się seans, więc Cię budzę. Ech, ten chłopak ma szczęście, bo trafił na wspaniałą osobę ale te twoje drzemki są uciążliwe. - stwierdziła.

- Miahne.. *- odparłam. I tak zakończył się nasz kolejny wypad. Początek filmu i zasypiam. Po prostu mój organizm potrzebuje dużo snu i samo tak wychodzi. Ostatnio przespałam na ławce ważny egzamin i musiałam zostawać po lekcjach. Taki pech. A co do Boo, to (imię przyjaciółki) ma rację. Jestem zakochana w nim od 4 lat. Jakoś zawsze gdy chcę mu to wyznać, uciekam jak poparzona z miejsca zdarzenia. Czasami jednak zdarzało mi się myśleć ,że moje uczucia są odwzajemnione. Miłość to piękne uczucie, ale tylko kiedy ma się tą drugą połówkę. Czasami moja kompanka ma już dość i chce wszystko wykrzyczeć, że zachowujemy się jak dzieci i powinniśmy powiedzieć sobie coś ważnego ale z opresji ratuje mnie moja ręka, która ląduje na buzi mówiącej. Jej łatwo mówić, ponieważ ma już chłopaka od 1,5 roku. Mi do przytulanek pozostał kot, który chyba coraz częściej ode mnie ucieka, bo z zachwytu o naszej divie za mocno go ściskam. Nic na to nie poradzę.

Po "udanym" filmie poszłyśmy coś zjeść a potem wybrać się na zakupy, ponieważ za 2 dni jest szkolna wycieczka. Jak dziewczyny wejdą do sklepu, to już z niego nie wyjdą przez najbliższe 2 godziny. Tak też było i z nami. Gdy jedna przymierzała ubrania i pokazywała drugiej, ta ją oceniała i wybierała cos dla siebie i na odwrót.

- Unnie**, pomocy. Co wybrać lekką zwiewną błękitną sukienkę czy fioletową ogrodniczkę i białą bluzkę ? Jestem rozdarta. - westchnęłam.

- Zastanówmy się. To ma taki plus... ale tamta ma za to tamto.. Wiem ! Najlepiej zadzwonić po karetkę Seungkwana !- odpowiedziała zdecydowana.

- Tylko nie to ! Proszę ! - wyżaliłam.

- No to weź tą fioletową, uroczo w niej wyglądasz. Jeszcze pójdziemy na dział z zakolanówkami i strój gotowy.

- Dziękuję ! - uradowana rzuciłam się jej na szyję.

- Bo mnie udusisz i skończę jak twój kot. - zaśmiała się. Przytaknęłam jej głową i udałyśmy się na dalsze wydatki.

Po dotarciu do szkoły na zbiórkę, zauważyłam jak na ławeczce siedzą już moi towarzysze. Podeszłam do nich i się przywitałam. Oczywiście z moim ulubieńcem najdłużej. Następnie klapnęłam sobie na kolana wszystkich zgromadzonych na ławce, ponieważ dla mnie nie było już miejsca.

- Ale z Ciebie grubas.- rzekła (imię przyjaciółki ). Skarciłam ją złowrogim wzrokiem.

- Ale i też nie zaspałaś i się nie spóźniłaś ! Brawo ty ! - oznajmiła wymigując się od wcześniejszego zdania.

- Brawo ja! - rzekłam triumfalnie. Jeszcze chwilę pogadaliśmy i potem udaliśmy się do autokaru. W busie nauczyciel przez około 15 minut nawijał o regulaminie. Ja zajęłam się rozmową z przyjaciółką, lecz po godzinie znowu odleciałam do krainy Morfeusza. Spałam oparta o szybę z poduszką w ramionach, którą dostałam od Boo.

* Perspektywa Boo *

Zauważyłem, że _____ śpi. Sekretnie zerkałem na nią, gdy rozmawiałem z chłopakami. Droga do naszego celu powoli się skracała. Wraz z zatrzymaniem się pojazdu usłyszałem narzekanie kumpeli ____.

- I jak ja ją obudzę ! Ostatnio budziłam ją 20 minut, a jak nie wyjdzie teraz to będzie zamknięta na noc w tym zimnym busie. - wyliczała. Postanowiłem ,że przyjdę jej z pomocą.

- Może ja spróbuję ? Jeżeli mi nie wyjdzie zawołam Ciebie i razem coś wymyślimy, dobrze ?- zapytałem z nadzieją ,że zostanę sam na sam ze śpiochem. W oku dziewczyny zauważyłem iskierkę.

- Ależ oczywiście, nawet nie musisz mnie wołać. - po czym wyszła. Podszedłem do niej apatycznym krokiem. Już miałem jej coś powiedzieć ,ale usłyszałem jak mamrota przez sen.

- Seungkwan... jak ja Cię... Kocham... głupolu.. - wypaliła. Te słowa roztopiły moje serce do tego stopnia, że moje usta spoczywały na miękkich wargach _____. W tym momencie oczy dziewczyny się otworzyły. Oderwałem się od niej i nasze spojrzenia się skrzyżowały.

- Ja też Cię Kocham.



Miahne - przepraszam

Unnie- zwrot młodszej do starszej dziewczyny


Ostatnio zauważyłam ,że dobijamy do 1000 wyświetleń ! Jeżeli by tyle dobiło i wyliczyło 80 gwiazdek, może chcielibyście jakieś Q&A lub kilka faktów o mnie ? Wiele osób tak robi, więc pytam się o waszą opinię. Jeśli chcielibyście takie coś to pod tym postem możecie pisać co chcecie. Wszystkie propozycje bym podliczyła i wygrałaby opcja z największą liczbą. Oczywiście byłby do tego osobny post. Liczę na wasze odpowiedzi !


Scenariusze SEVENTEEN | ZAKOŃCZONE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz