*p.o.v. Anouk*
Jheeeyy weer vakantie. Eindelijk ik dacht dat ik het geen minuut langer vol zou houden op die school. Nu vakantie het 1D concert over 2 dagen en het belangrijkste geen gepest meer voor 2 weken!! Beter kan gewoon niet. Ik pak mijn fiets uit het fietsenrek en fiets snel naar huis toe. ''IK BEN THUISS!!!!'' Ik roep het zo hard door het huis dat zelfs de buren het konden horen. ''Heeeiiii wij zijn boven''. Aha me zusje is weer aan het bekken met dr vriendinnetje. Jaa haar vriendinnetje mijn zus valt op vrouwen. Ze is 16 maar weet het nu al 100% zeker. Mannen zijn niks voor haar, ik wist het altijd al wel maar toen ze uit de kast kwam schrok ik toch wel een beetje. Maar ach ik heb er niks tegen, en wat dan nog zij is gelukkig klinkt heel cliché maar dat vind ik het belangrijkste.
Ergens zou ik ook wel iemand willen, geen vrouw nee ik hou het wel bij de mannen. Maar gewoon iemand die je zoent, armen om je heupen legt en zegt dat hij van je houd en hoe mooi je wel niet ben. Ik kwijl al bijna bij de gedachten, ik ben 14 en heb nog nooit een vriendje gehad of iets gedaan in die richting. Ook nooit heb ik er echt behoefte aan gehad natuurlijk was het leuk geweest. Maar even eerlijk wie wil mij nou, al sinds ik 5 ben word ik gepest dus zou het toch niet voor niks zijn dat ze me dikke enzv. noemen. Het zal wel waar zijn maar toch, ergens stiekem had me dat wel steun gegeven.
____________________________________________________________________________
Heeeeeiii hoe vonden jullie het eerste hoofdstuk?? Het word nog beter dat beloof ik
1 comment?
2 votes??
Love you Carrotsss :*
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....