*p.o.v. Anouk*
Ein-de-lijk lig ik in bed. Die jongens bleven maar praten, en maar zingen. Pff ik dacht dat ik eerst druk was maar bij die jongens, volgensmij zijn die nog steeds aan het na stuiteren in bed. Louis is nu teminste ook rustig dus kan ik proberen te slapen, niet dat het echt lukt maar toch. Ik moet steeds denken aan dat ik misschien Harry kwijt was geweest. Gewoon door mij, als het was gebeurt had ik het mezelf nooit vergeven. Dan heb ik gewoon en One Direction geruwineerd, en gewoon ervoor gezorgt dat een van mijn beste vrienden zelfmoord heeft gepleegt om mij te redden. Waarom zouden ze? Ik kan er geen verklaring voor geven... Waarom zouden zij in godsnaam hun leven opgeven om mij te redden?? ''Omdat we van je houden Anouk, snap dat dan....'' Blijkbaar had ik het laatste hardop gezegt want Louis begint ineens zich in het gesprek met mezelf te bemoeien. ''Anouk we houden van je, net zoveel als jij van ons houd. En jij ziet het misschien niet maar je bent meer waart dan je zelf denkt!'' Ik zucht en nestel mezelf tegen Louis aan. ''Lou waarom haten mensen me dan??'' ''Dat zal je altijd blijven houden lieverd, niet iedereen zou je mogen, maar wees blij met de mensen die van je houden'' Ik druk een kusje op Louis borst. ''Je bent lief Lou'' ''En waarom dat nou weer??'' Ik kijk Louis aan die me met een big smile aankijkt. ''Gewoon je laat me vrolijk voelen'' Louis grinnikt en drukt me dan stevig tegen zich aan. ''Ik hou gewoon van je'' ''Ik ook van jou Lou'' Louis drukt nog een kusje in mijn haar waarna ik in een diepe slaap beland.
Ik ren... Waar naartoe? Ik zou het niet weten, maar dat dit niet goed is dat is duidelijk. Naast me zie ik ik alle dingen waar ik bang voor ben. Spoken nou jaa eerder geesten, spinnen, clowns, en het allerergste ik zie de hele tijd Jonathan, Demi, Jack en Gabi. Ze achtervolgen me, maar ik kan niet meer. Ik ben te moe om verder te gaan. Ze lachen me uit, steeds harder, steeds gemener. Het doet pijn, pijn om te zien hoeveel plezier hun eraan hebben om mij te kleineren. Ik zie licht, maar het is niet eens donker ofzo. Toch word mijn aandacht naar het licht en ik ren er naar toe. Als ik bij het licht aankom zie ik Louis staan. Wacht...Ik ben toch niet bang voor Louis?? Langzaam loop ik naar Louis toe, maar als ik hem wil aanraken maar hij vervaagd. Ik draai me om en zie om me heen alle jongens staan behalve Louis. Is ie echt weg? Heb ik ervoor gezorgt dat Louis nu weg is?? Ik loop naar Zayn en wil hem in een knuffel trekken maar ook Zayn vervaagd. Ik probeer het bij alle jongens tot dat alleen Niall nog overblijft. Ik wil Niall niet ook kwijt, maar dan zie ik in mijn oog hoeken Jonathan Demi Jack en Gabi lopen. Uit reactie kruip ik naar Niall toe omdat ik bang ben, maar ook Niall vervaagd. Jonathan, Demi, Jack en Gabi lopen op me af, als zij een stap naar voren doen doe ik een stap naar achter. Dat blijft zo doorgaan tot ik bij een boom aankom, dan kan ik niet meer verder. Is dit het einde??
Wat zou er gebeuren?? Mwahahaha sorry..... hahaha. IK HEB NU VAKANTIE B*TCHES!!! I LOVE ITT!!! Ik probeer zo veel mogelijk te updaten voor jullie maar ik heb nog nooit zo'n drukke vakantie gehad.
Xx-jes
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....