OKeee ten eerste complitmentjes voor @Anouk_xhemmings Ik dacht dat ik geheimzinnig zou zijn maar jij wist al wie het zouden zijn :(.
*p.o.v. Anouk*
''Waarom houden jullie me hier in godsnaam!!'' Ze kijken me allebei beledigt aan. ''Mogen we onze eigen dochter niet eens meer zien!!'' Ik trek mijn wenkbrouwen op. Wat denken ze wel niet! ''Jullie hebben me verdommen nooit wat gescheeld en nu!!! Nu heb ik een geweldig leven zonder jullie en gaan jullie er weer mee bemoeien!!'' Het klinkt misschien heel bot maar ik hoef ze nooit meer te zien. Het zijn mijn ouders niet meer, nou ja officeel wel maar voor mij zijn het gewoon wildvreemden. ''Anouk Elizabet Kimberly Suzanna Annabel Perrie Van Houten!!! Hou je grote mond dicht!!!'' Woow ik had nooit mijn echte voledige naam gehoort ik wist dat ik in totaal 6 namen had, maar ik hoorde er altijd maar 1 Anouk. Ze vonden me niet waart om de rest te gebruiken. ''Ik moet me bek houden!! Hou zelf je bek en laat me vrij ik wil jullie nooit meer zien!!'' ''Jonge dame je hebt geen keuze!!! Wij zijn je ouders en wij beslissen wat goed voor je is!!'' Oh noo ze gaan me niet weghalen bij de jongens! Ik vertik het om met hun in een huis te leven. ''Waarom hebben jullie nu wel aandacht voor me!! Jullie hebben me nooit gemogen'' Ik zie een gemene grijns op mijn vader's gezicht staan. ''Wij doen het niet om jou!! Je bent wereldberoemt!! We kunnen miljoenen losgeld voor je vragen als we willen!!'' Mijn mond valt open, ik wist dat ze me niet mochten maar dit is toch wel echt het ergste wat ze kunnen doen. ''Flikker toch lekker op!!'' Mijn ouders gaan zoals gevraagt naar buiten. Ik kijk uit het raam en zie dat ik in mijn eigen buurt ben. Zelfs in mijn eigen kamer!! Ik zie mijn ouders buiten op straat lopen. Als ik de jongens wil bellen dan moet ik dat NU doen.Ik toets het nummer in en na 4 keer overgaan word er eindelijk opgenomen (A/N A=Anouk N=Niall Mabye een beejte logisch maar toch)
N) Hallo??
A) NIALL!!!!
N) OMG ANOUK!!! WAAR BEN JE!!
A) Ik ben in mijn eigen huis!! Die mensen die je me zag menemen waren mijn ouder!!
N) WAT!! Dat meen je niet!!
A) Jawel ze zeggen dat ze miljoenen losgeld met me kunnen verdienen
N) Wat een fuckers
A) I know. I just wanna be with jou. I don't wanna be with them
N) Rustig maar Anouk we komen je halen
A) DownStreet 21 snel mijn ouders zijn net het huis uit. Maar ik kan me kamer niet uit!
N) We komen er zo snel mogelijk aan!!
A) Niall??
N) Ja??
A) Dankje dat je dit doet
N) No problem sweety
Niall hangt op en ik ben zo blij dat ik de jongens heb ontmoet. Je kon gewoon horen aan Niall dat hij bezorgt was.
10 minuten later hoor ik een deur beneden opengaan. Zou dat Niall zijn?? ''NIALL!!!'' Er word een trap op gerent. Het is dus toch Niall. De deur word van het slot gehaalt en me vader loopt woest naar binnen. ''Wat zou Niall hier verdomme moeten doen!!'' Er staat vuur in zijn ogen en uit angst kruip ik naar achteren. ''n-niks'' Oh god ik ben zo bang. ''Jij moe..'' Me vader kan zijn zin niet afmaken of hij krijgt een gitaar tegen zijn kop aan. Achter hem zie ik de jongens. ''Jongens!!!'' Ik trek ze allemaal in een knuffel. ''Kom laten we snel gaan'' Zegt Louis. ''Ik dacht het niet mensjes!!'' Shit!! Me moeder!! ''I DON"T WANNA BE WITH YOU!!'' Schreeuw ik in haar gezicht maar het einige wat zij doet is gemeen lachen. Wat moeten we nu doen!? Niall pak zijn gitaar weer en probeerd mijn moeder er mee te slaan, waarschijnlijk doel bewust dat ze naar beneden dook want terwijl mijn moeder naar beneden duikt tackelt Louis haar. We rennen snel naar beneden en rennen de auto van de jongens in. Die mensen hoef ik nooit meer te zien!!
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....