*P.o.v. Louis*
SHUT IT HARRY!! die jongen denkt echt te erg af en toe. Ik zie haar gewoon als een hele goeie vriendin. Okee ergens heb ik ook medelijden met haar maar dat wou ze niet dus zeg ik haar ook niet. ''Louis??'' Ja anouk? ''We zijn er al, je loopt de heletijd te mompelen wat is er?'' Er is niks ga maar douchen ik zie je zo. ''Tot zo'' Ik loop weer terug naar Harry die me met een grijns aankijkt. Het is niet zo!! Ik weet al gewoon wat hij bedoeld dus antwoord ik vast. ''Ik vroeg nog niet eens wat'' NOG niet inderdaad, daarom antwoorde ik ook Styles. ''Zullen we een grap met dr uithalen?'' Okee als het maar niet gemeen is, ik denk dat ze dat niet beschouwd als een grapje aangezien...uuhh tjaa je weet wat ik bedoel. ''nee gewoon haar kleren pakken.'' ooh dat valt wel mee kom. We lopen naar de douches toe en horen gezang. ''Lou sstt stil eens'' Wat is er? ''Moet je horen, is dat Anouk?'' Dat kan niet anders. ''Wooww ze kan super goed zingen'' Klopt maar als je nog een grap wilt uithalen moeten we snel zijn. We pakken snel haar kleren haar slipje en bh laten we liggen omdat dat wel best gemeen zou zijn. 1 dag bij 5 jongens en dan al helemaal naakt zoekend naar je kleren, nee dat is gemeen. ''Wacht wat nou als ik alleen met de kleding loopt en jij foto's maakt'' Harry dat is gemeen!! En grote kans dat Zayn ofzo dat al doet. ''ja dat is waar, oh shit ze is klaar met douchen hoelang zou het duren?'' Niet lang geloof ik. ''JONGENS!!!!!!!!!! GEEF VERDOMME MIJN KLEREN TERUG!!'' Uuhh Harry ik denk dat ze het heeft gemerkt, lachend rennen we weg ''Kom ze maar halen, deze jongens halen een grapje met je uit ren maar snel want anders krijg je ze echt niet meer.'' Zingen we lachend we herhalen het een stuk of 20 keer.
*P.o.v. Anouk*
Tuurlijk je bent 1 dag in een huis met 5 jongens en ik kan niet eens fatsoenlijk douchen. Ik douche niet eens een kwartier en nu ben ik me kleren alweer kwijt. Ik dacht eerst dat ze het gemeen bedoelde maar toen ik hoor "'kom ze maar halen, deze jongens halen een grapje met je uit ren maar snel want anders krijg je ze echt niet meer'' Wist ik dat ik geen andere keuze had. Ik wikkel een handoek als een jurkje om mijn lichaam zodat de jongens me niet alleen in slipje en bh zien. En tuurlijk heb ik dan weer het 'sexie' setje gepakt,nou ja van al mijn bh's en zo dan. Ik begin te rennen en merk dat het er heel belagelijk uit moet zien. Ik zie dat Zayn snel zijn mobiel pakt en het word nog mooier als mijn handoek afvliegt. Het boeit me even niks want ik ben al 5 minuten aan het zoeken ofzo. Dan hoor ik gelach. Ik kijk achter me en zie 2 jongens met de grootste grijns die ik ooit heb gezien. ''LOU!! HAZZ!! GEEF MIJN KLEREN TERUGG!!!'' ik loop terug naar mijn handoek en doe hem snel weer om als ik harry en louis zie grijnzen. ''Eerst iets voor ons doen'' Harry klinkt diep serieus. Ik moet iets voor jullie doen? Gozer ik ben net half naakt door dit hele gebouw rondgerent om me kleding te krijgen is dat niet genoeg. En trouwens er zijn zelfs foto's gemaakt duss....... ''Zo zo ik wist niet dat je zo arrogant kon zijn'' Louis geef gewoon me kleren terug ''Eerst zingen'' Wat waarom ik kan helemaal niet zingen,ik kijk ze aan alsof ze een stelletje idioten zijn. ''OOhh je mag niet liegen van je mama, we hebben het zelf gehoord toen je aan het douchen was. Je zingt prachtig'' ''OHH nu wil ik het ook horen'' Roep Niall. Okee okee jullie je zin welk liedje ''Little things'' Iedereen roept het tegelijk. Okee die ken ik wel helemaal uit me hoofd.
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me
I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly
I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things
Ik stop met zingen en kijk naar 5 jongens met hun mond open. ''Je doet niet eens mijn solo'' Louis doet alsof hij moet nephuilen. Okee speciaal voor jou maar dan moet je wel mee doen. ''prima kom maar op''
You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me
''OMGG JONGENS IK HEB EEN GEWELDIG IDEE!!'' zoals gewoonlijk schreewt niall weer de hele studio bij elkaar. ''vertel nialler'' zegt Liam. ''Waarom doen we Anouk niet als ons voorprogramma?'' Niall krijgt een big smile op zijn gezicht. Jullie zouden toch 5SOS doen?? Ik ben een beetje verbaast dat ze me zo goed vonden. ''ANOUK JIJ BENT BETER!!'' Niall rustig maar rustig het was maar een vraag. Ik moet lachen om de manier hoe Niall reageerd. ''Waarom niet, Blijft ze ook langer bij ons. Ook gezellig voor Lou en Lux.'' ''Nou daddy direction heeft gesproken'' Op de manier hoe Zayn het verteld ligt ik helemaal dubbel, hij doet alsof hij zo'n verteller uit een sprookje is ofzo. ''Dus we hebben een voorprogramma'' Niall blijft lachen en ik voel dat ik aan het blozen ben. ''Als ze wil'' Nou uuhhhhh........ ''Plzzz Anouk'' Niall zit voor me op zijn knieën en kijkt me met puppie ogen aan. ''Doe het voor Louis'' ''Waarom voor mij??'' Louis kijkt raar naar Niall en ik voel al wat er gaat komen. ''Nouu Louis,Anouk heeft een klein geheimpje'' Nee Niall plzz spaar me. ''Lou anouk heeft een celeberty crush en raad eens wie dat is......Bingo Meneer Tomlinson'' Ik voel dat ik rood word en doe snel mijn handen voor mijn hoofd. Niall!!!!!! Ik probeer boos te klinken maar het lukt niet en lig al snel op de grond van het lachen. ''Doe je het anouk??'' Niall kijkt me met puppy ogen aan. Tuurlijk Niall ik wou eerst ookal ja zeggen maar je liet me niet uitpraten. ''Ooh sorry'' Niall het maakt niet uit maar ik wil 1 ding doen. ''en dat is'' voordat jullie show begint een muziek battle Ik lou en jij tegen Liam Harry en Zayn. Hebben we een deal?? ''Tuurlijk'' alle jongens zeggen het tegelijk waardoor ik weer moet lachen. Ik heb nog nooit zoveel gelachen.
_____________________________________________________________________________
Nouu jongens dat was weer een lang stukje. Even over mijn vakantie. Ik moet 2 september weer naar school jaaaaa lekker als laatste pas :) maar ik ga dit jaar naar de 3de en wil echt me best doen want dit jaar tellen mijn cijfers ook mee voor volgend jaar waneer ik examen ga doen (ben niet zo slim doe maar TL maar ach) Ik weet dus niet of ik veel kan schrijven ik probeer het natuurlijk wel maar in het begin als ik mijn eerste toetsen enzo krijg (vantevoren zeg ik het wel ff) dan ga ik even zorgen dat ik vanaf het begin goed sta zodat ik midden jaar niet meer zo hard hoef te leren :D
Plzz kunnen jullie een keer commenten of voten??
Love you all
Xx-jes Caya
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanficwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....