~35 It's so real

1K 58 8
                                    

Okee mensen even voor af. Sexslaaf is af dus nu ga ik heeeeeeeeeelll veel updaten bij dit boek :D EN IK HEB IJSCOFFIE MENSEN!!!!! I'M ADDICTEDD!!!! DE STEAL MY GIRL VIDEO IS ZOOO AFJGNIENGIFNENEF KIJK DAT FILMPJE VAN NIALL HIERNAAST :')

*p.o.v. Anouk*

Shit wat moet ik nu doen?? Die boom gaat echt geen stap opzij voor mij, voor niemand om precies te zijn aangezien bomen niet kunnen lopen. Maar toch als ik tegen de boom aanstap gebeurt het raarste, de boom gaat aan de kant. Dat betekend dat dit niet echt kan zijn! Ik ren door de bossen en zie een tunnel. Ik kan nergens anders naar toe dus ren ik er maar in, ik blijf rennen ookal zitten Jack, Gabi, Demi en Jonathan achter me aan. Ik kan niks anders. Ik zie het einde van de tunnel naderen.

Ik schiet rechtop en zie dat ik in mijn kamer ben, alle jongens staan om me heen en kijken me bezorgt aan. ''Je bent wakker??'' Vraagt Niall. Ik zie dat ze allemaal echt heel erg bezorgt zijn, wat is er gebeurt? ''Jongens, uuhmm wat is er gebeurt??'' ''Je had volgens mij een nachtmerrie'' zegt Harry voorzichtig. ''Uhmm ik weet niks meer'' Ik probeer zo diep mogelijk na te denken maar ik weet echt niks meer. Ik voel aan mijn hoofd en voel dat ik helemaal bezweet ben. ''Echt niks meer?? Je was zo aan het gillen, je riep onze namen'' Dan word het ineens helder. ''Ik weet het weer'' Zeg ik twijfelend. ''Wil je het vertellen??'' Vraagt Liam, ik knik en ga in kleermakers zit zitten. ''Ik was in het bos, ik weet niet waarom of wat dan ook, maar ik werd achterna gezeten door Demi, Gabi,Jack en Jonathan. Jullie waren er ook maar als ik jullie aanraakte verdwenen jullie. Niall was als laatste over, maar toen had ik door dat ik jullie niet moest aanraken. Maar door weet ik veel een of andere schrik reactie raakte ik Niall aan, ik stond er helemaal alleen voor. Meer weet ik niet meer'' Liam kijkt me moeilijk aan. ''Uhmm Anouk, heb jij ooit iets met Gabi enzo in het bos meegemaakt??'' Ik denk na en knik dan. ''Vandaag was ik met Louis in de hei, toen belde ze me, en toen we nog in het vorige huis waren weet je wel'' Ik zie Liam knikken. ''Ik denk dat we dan nu naar het bos moeten gaan, ik denk anders dat je namelijk een trauma voor het bos overhoud. Ik sta op uit bed en pak een simpele trainingsbroek. De andere jongens waren zo te zien al aangekleed dus ik trek snel mijn broek aan. 

''Okee we zijn in het bos, en nu??'' Vraag ik aan Liam. ''Wacht eens even hier'' Liam seint de jongens dat ze even mee moeten komen, ik ga op de grond liggen en val al snel weer in slaap. 

''LOUISS!!'' schreeuwend word ik wakker, Liam heeft gelijk. Ik heb een trauma, ik zie dat de jongens weer om me staan en meteen geeft Louis me een knuffel. ''Het was zo eng om je zo te zien'' Fluistert Louis in mijn oor. Ik begin zachtjes te huilen en Louis shirt word steeds doorweekter. ''Kom we gaan naar huis'' Zegt Zayn en hij helpt mij en Louis overeind. ''Liam wat moet ik hier nou mee doen??'' ''Je moet met iemand praten, die kan je erover heen zetten. Ik ken iemand'' Liam kijkt beschaamd naar beneden. ''Waarom ken jij zo'n iemand??'' ''Ik had ook een trauma'' En hij doet zijn handen achter zijn hoofd. ''Waarvoor??'' Louis en Niall beginnen naast me zachtjes te grinniken. ''Wacht...Liam was het waar van de Lepels?? Ben je daarvoor geholpen??'' Liam knikt, en ik moet mijn best doen om niet in de lach te schieten. Wie is er dan ook eigenlijk bang voor lepels?? ''Waarom lepels??'' ''Nou...'' Begint Liam.

''Als baby zijnde word je toch altijd gevoerd weet je wel met hier komt het vliegtuigje??'' Ik knik en maak een beweging met mijn handen dat hij maar door moet praten. ''Eerst deden mijn ouders dat altijd met een bootje, maar toen ze begonnen met het vliegtuigje was ik bang dat die lepel me als -je weet wel, een vliegtuig zou aanvallen. Ik wou niet meer van de lepels eten en zo is die angst begonnen. Doordat mijn ouders me als baby wouden voeren met 'hier komt een vliegtuigje''' Ik moet nog harder mijn lach inhouden, omdat het nogal gemeen zou zijn voor Liam als ik hem nu uitlach. ''Bijna niemand van de fans weet het, hoe heb je dat gedaan??'' ''Nooit verteld, ja 1 keer volgens mij. Maar dat interview was niet heel groot, dus bijna niemand heeft het gezien'' ''Oohh vandaar, zou je me naar die deskundige toe willen sturen??'' Liam knikt en ik trek hem in een knuffel.

OKEEE MIJN IJSKOFFIE IS BIJNA OP :'( NU MOET IK HUIIILLEEENN!!! OKEE WAT VINDEN JULLIE VAN LIAM'S LEPEL VERHAAL. IK HEB HET VAN THE ADVANTURES OF ONE DIRECTION (DAT IS OP YOUTUBE ALS JE HET NOG NIET HEBT GEZIEN, GELOOF ME GA HET KIJKEN IK HEB ME DOOD GELACHEN!!) WEET IEMAND OF DIT VERHAAL WAAR IS?? OF WEET IEMAND ALS HET NIET WAAR IS DE ECHTE REDEN??

IK HOOR HET GRAAG :D

Xx-jes

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu