~2 OMG YOU!

3.1K 109 5
                                    

Heeii sexxiee carrotss haha ik kon niet wachten met schrijven dus jullie krijgen het hoofdstuk al wat eerder :) Zouden jullie op het vorige hoofdstuk nog ff kunnen zeggen wat je er van vind.

*po.v. Anouk*

Vandaag is eindelijk het One Direction concert. Ik ben al om 9 uur naar de stad gegaan zodat ik sws ergens vooraan kom te staan. Er is nog niemand dus ga ik nog even naar de starbuks om koffie te halen, 1 Mocha Light Frappuccino Blended Beverage alstublieft. ''komt er aan nog iets anders gewilt?'' Nee danku dit is alles, als ik mijn koffie krijg kijk ik naar de man die achter me staat hij komt me bekent voor maar waarvan? Dan weet ik het opeens. OMFCC!!!! ik ren naar de man toe. De vrouw achter de balie kijkt me aan alsof ik 6 liter wijn heb gedronken ofzo. B-b-ben jij..?? Wat is er meisje? vraagt de man vriendelijk. Ben jij Louis Tomlinson? vraag ik half stotterent. Ja dat klopt ik dacht alleen dat de bewakers alle fans buiten hadden gehouden. Antwoord Louis. Sorry Louis ik was al binnen sorry dat ik je stoorde, ik zie je vanavond. Ik loop weg maar Louis pakt mijn armen, ik zwijmel weg bij zijn aanraking. Wacht wat is je naam. Vraagt Louis aan me. Anouk antwoord ik. Anouk hier. Hij geeft me een kaartje met een koort en ik kijk wat het is. OMFFCCC!!!! Dit meen je niet!!!! EEN VIP PASJE!!! Ja dan kan je na de show backstage. OMFCC!!! LOUISS DIT IS GEWELDIG SUPER BEDANKT!! ik vlieg hem om de hals en laat hem los met rode blosjes op mijn gezicht. Ga je met een vriendin naar de show vanavond. Ik moet mijn tranen binnen houden om niet voor zijn gezicht te gaan huilen. Het spijt me Louis ik ga alleen vanavond. Okee dan ik zie je vanavond hij geeft me een knipoog en loopt met zijn bodygards naar z'n auto. Deze dag kan niet geweldiger beginnen. Ik loop snel terug naar het gebouw waar vanavond de shows zijn maar als ik bij de brug ben word ik tegen gehouden. Waar dacht jij naar toe te gaan..??

_____________________________________________________________________________

Oeehhh wie zal dat zijn???? als jullie het willen weten

3 comments

4 votes

Thankss 

Xx-jes

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu