*p.o.v. Anouk*
Ik zit voor de 2de keer nu bij Lou. Nu mag ik eindelijk het jurkje aan doen wat voor de jongens een verrassing is. Ik pak het jurkje en Lou helpt me met het aantrekken. Als ik gegil uit de zaal hoor weet ik dat ik moet opschieten en doe snel mijn ballerina's aan. De back-stage camera komt aanlopen maar ik ren net weg naar het podium. Niemand mog me nog zien. ''Okee dames en heren hier komt ze dan, onze enige en echt team genoot ANOUKK!!!!'' Ik loop het podium op en de monden van de jongens vallen open. ''wooww'' Is het enige wat uit Harry's mond komt. ''Je ziet er prachtig uit'' Fluisterd Louis in mijn oor als ik bij Louis en Niall ga staan.
''Okee wie begint??'' De fans gillen hard dat Zayn Liam en Harry moeten beginnen dus dat doen ze ook. Ze beginnen met Valerie en ik kijk naar Niall die Stereo Harts vormt met zijn lippen en ik knik. Als ze klaar zijn begint Niall op zijn gitaar te spelen. We beginnen met zingen en meteen gillen alle fans het uit en zingen mee. Als we klaar zijn beginnen de jongens met Story of my life. ''Smart boyss'' Zeg ik door de microfoon en alle fans zingen met volle borst mee. Niall geeft mij de gitaar waardoor ik weet dat wij nu Let me entertain you doen. We beginnen met zingen en alle fans zijn nu muisstil. ''You don't know this song??'' Vraagt Louis verontwaardig. Als we bij het refrein zijn horen we 1 fan keihard mee zingen. Niall loopt die kant op en zwaait naar het meisje. Zo te zien zijn alle fans een beetje jaloers en alleen bij dat stukje zingen ze mee. Liam kruipt achter de piano en begint met het zingen van Piano man. Pff wat zijn ze slim bezig. Ik geef de gitaar weer terug en sein naar Louis dat we Call me mabey gaan doen. De fans gillen mee met ons en het voelt geweldig. Meteen erachter aan speelt Niall Viva la vida en weer zingt iedereen mee. Harry,Zayn en Liam staan op. ''okee allemaal mee doen!!'' Ze beginnen met de macarena te zingen en heel het publiek doet mee. Ik en Louis staan ook op en doen ook mee. Niall legt zijn gitaar weg en doet dan uit eindelijk ook mee. ''OKee who won??'' Vraagt Niall. Er word van alles geschreeuwt maar mijn naar hoor ik toch wel heel vaak. ''Congrats Lou Nialler and Anouk'' We buigen overdreven diep en alle jongens verlaten het podium omdat ik nu 2 nummers van mijn nieuwe album die nog uit moet komen ga zingen.
''Alright my really die-hard fans would know this songs, because they are out like 48 hours. So the real fans sing along!! But will everyone with a phone or a lighter put it on?'' Ik begin te zingen en ga op het trappetje zitten. Ik zie Louis in de coulise zitten en ik gebaar naar hem dat hij even moet komen. Hij komt en ik geef hem mijn mobiel. Hij begint te filmen en het ziet er geweldig uit met alle lichtjes. Ik kijk met openmond de zaal rond, ik ben dit gewoon aan het doen. ''I wanna be you!!!'' Gilt een meisje die iets ouder is als ik. Als ik klaar ben met zingen krijg ik een hard applause. ''Please girls boys aliens I don't know. Don't say you wanna be me. Believe me you don't wanna be.'' Ik betrap mezelf erop dat een traan uit mijn ooghoek ontsnap en Louis die nog steeds naast me zat gaf me een knuffel. ''Anouk don't say that about yourself your beautiful!!'' Roept hetzelfde meisje als net. ''Can you sing??'' vraag ik terug. ''a little bit.'' Ik fluister in het oor van de bewaker of hij het meisje op het podium wilt zetten. Het meisje gilt het uit als ze naast me op het podium staat. ''What's your name??'' Vraag ik. ''Lindsey'' ''How old are you??'' ''Today I'm 18'' ''BOYSS!! COME QUIK!!'' De jongens rennen het podium op. Harry zonder shirt maar Louis komt al aan rennen met een shirt voor Harry. ''It's het birthday today. De jongens en ik beginnen met Happy birthday te zingen samen met de fans. Lindsey filmt met een grote glimlach wat er nu gebeurt. Als we klaar zijn met zingen rennen de jongens weer terug. ''Do you know my new song??'' Lindsey knikt en ik pak een microfoon. ''Do you wanna sing??'' ''Ofcourse!!'' Ik pak Lindsey's mobiel en begin samen met Lindsey te zingen. Ik hou van dit. Ik kan met zo iets klein mensen al zo blij maken.
Alright ze hebben gezongen waauw. Haha neej dat is een beetje droog. Ik weet niet hoelang ik nog door wil gaan maar op dit moment weet ik niet echt nog iets leuks, als jullie iedeeën hebben please stuur me een berichtje!!
Xx-jes
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....