*p.o.v. Anouk*
Okee nu wachten tot ik opgeroepen word. ''Okee allemaal roep haar maar'' Ik hoor het geschreeuw uit het publiek en meteen komen de backstage camera's op me af. Ik zwaai naar de camera's en ik hoor al meteen gegil uit de zaal komen. Ik ren het podium op en vergeet mijn microfoon. Waardoor ik meteen weer terug ren. Als ik het podium voor de 2de keer op ren zie ik Liam raar kijken, als ik dan mijn microfoon in de lucht hou begint iedereen in het publiek te lachen. Wow wat veel mensen. ''Helloooo PEOPLEEE!!!'' Iedereen begint te gillen en ik begin samen met Liam te zingen, ik ben blij dat hij het eerste stuk heeft want ik voel toch wat zenuwen. Ik loop naar Liam toe en hij slaat zijn arm om mijn schouder wat me gerusstelt. Bij het refrein begin ik vol mee te zingen en meteen is alle spanning weg. Ik loop rond op het podium. 'I love you Anouk' Word er naar me geroepen en ik kijk naar een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ik zwaai naar haar en ik zie dat ze haar mobiel pakt om te filmen. Ik wijs de bewakers haar aan en ze pakken haar mobiel en geven hem aan mij. Ik film het meisje en ze is wild aan het mee zingen. Dan ga ik naar Liam die een blaaskusje naar de camera geef. Dan film ik mezelf terwijl ik aan het zingen ben. Ik geef de mobiel weer terug aan de bewaker en zwaai nog naar het meisje. Ik ben zo blij dat ik zulke mensen gewoon blij kan maken. Als het nummer is afgelopen geef ik Liam een knuffel en in de coulise zie ik de andere jongens weer staan. Zo te zien hebben ze zich omgekleed, wat ik en Liam nu ook moeten doen. Alleen Liam moet eerst aangezien hij nu weer moet. Hij rent samen met mij het podium af en de band speelt de melodie van Best Song Ever. Ik geef de jongens een knuffel en zeg nog een snelle tot zo als ik Liam weer terug zie rennen. Ze rennen met z'n 5 het podium op en meteen begint het gegil weer.
''Je was echt goed Anouk'' ''Dankje Lou het voelde ook zo goed.'' Lou is druk bezig met mijn make-up bijwerken. ''Lou heb je misschien een jurkje dat ik zometeen bij de battle aan kan??'' Lou knikt en pakt 2 jurkjes. Een witte met boven in groene streepjes en een roze. ''Doe die wit met groene maar'' Lou knikt en legt het jurkje apart. ''Wat moet ik nu aan??'' Lou geeft me een setje kleding en ik loop naar het pashokje. ''Wooww Lou!! Dit is een geweldige look!!'' Ik loop het hokje uit en kijk vol bewondering naar mijn spiegelbeeld. Ik heb een lichtblauw rokje aan met een zwart los shirtje. ''Haha ik heb het niet uit gekozen..'' ''Huh Lou wie dan??'' ''Nouu net had je de kleding aan die Liam had gekozen, deze heeft Harry gekozen. En bij elke solo hebben de jongens een outvit voor je gekozen'' Ik begin te lachen. ''Ik had niet verwacht dat de jongens zo'n goeie smaak hadden.'' ''Geloof me zometeen denk je daar anders over'' Ik haal me schouders op en ga in de coulise staan om naar de jongens te kijken. Wat is het leuk om te zien dat de jongens genieten. En ik snap ook waarom, het is geweldig om dit te doen. Jammer dat ik het niet met vrienden kan doen maar het is niet anders. En ik heb de jongens dus dat is ook goed. Ik had niet eens door dat ik al op moest dus Louis trekt me aan me arm naar Harry toe. ''He he dat duurde lang'' ''Sorry Hazz ik was even aan het denken hoe GEWELDIG DIT IS!!!'' Het laatste zeg ik zo enthousiast dat het publiek begint te gillen. Harry en ik hadden opzich een best langzaam nummer en ze hadden een hele grote schommel boven het publiek waar 5 microfoonstandaards stonden. Harry en ik gaan daar zitten en nu moet ik beginnen. Ik kijk het publiek rond en meteen krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht. Ik pak mijn mobiel en begin te filmen. Tot ik ineens een smsje krijg.
'Louisssssssss<3'
'Waauww Wat zie je er mooi uit schoonheid. Ik ben blij dat je het net zo leuk vind als wij met z'n 5en. Enjoyy!! Xx'
Ik kijk naar achter naar het podium en zie nog net dat Louis zijn duim opsteekt. Harry en ik hadden bedacht dat een hoge uithaal in dit nummer misschien mooi zal zijn. Ik begin met de uithaal en al snel doet Harry mee met de 2de stem. Het publiek begint heel hard te klappen wat me een goed gevoel geeft. Dit gevoel wil ik altijd behouden. Ik wil niet dat dit gevoel weg gaat.
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanficwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....