~23 Starbucks Selfies

1.2K 64 6
                                    

*p.o.v. Anouk*

Het was dus geen droom. Het was gewoon een waarschuwing dat dit ging gebeuren. ''Anouk waar zit je met je gedachten?'' Louis zit naast me en legt zijn hand op mijn been. ''Ik dacht aan de nachtmerrie van vanacht. Het was een waarschuwing ik weet het zeker.'' Louis kijkt me ongeloofwaardig aan. ''Heb je dat vaker dan??'' Ik schud me hoofd, nee als dat zo was dan had ik ook wel geweten dat het een waarschuwing was. ''Hoe weet je dan dat het een waarschuwing was??'' ''Lou, is het niet verdacht dat ik er dan over droom en precies die dag zo iets gebeurt??'' Hij knikt. ''Ja daar heb je wel een punt. Hoe gaat het trouwens met je pols??'' Hij pakt me pols vast en meteen trek ik hem terug door de pijn. ''Ohh Sorry'' ''Maakt niet uit Lou en het doet nog best pijn, gewoon alsof er messen in zitten.'' Hij knikt en zingt dan mee met het liedje op de radio. Ik pak met mijn goeie hand mijn mobiel en kijk op twitter. ''WOOWW'' Niall en Louis die naast me zitten kijken me meteen raar aan. ''Kijk al die volgers en meldingen!!'' Ik kijk met wijde ogen naar mijn mobiel en Louis en Niall beginnen te lachen. Ik kijk door de meldingen en zie allemaal tweets van 'I wanna be like you' en 'Youre so perfect'. Meteen komt er een glimlach op mijn gezicht door het lezen van de tweets. Er zijn dus mensen die wel zo willen zijn als ik. Er komt meteen een tekst in mijn hoofd en ik tik Niall aan. ''Ik weet een tekst'' Niall pakt zijn mobiel omdat hij waarschijnlijk snapt dat ik niet kan typen. Ik zing de tekst voor Niall en als we klaar zijn knikt Niall goed keurend. ''Doe jij deze maar voor je album het hoort bij jou. Het gaat over jou'' Ik kijk blij naar Niall en geef hem een knuffel. ''Wil je hem dan naar mij toesturen??'' Hij knikt en als op de radio Kiss You komt zingt iedereen blij mee. We stoppen voor het ziekenhuis en meteen zijn er duizende gillende fans. ''Hoe weten ze dat toch altijd??'' Vraag ik aan Harry, hij haalt zijn schouders op en ik loop tussen de jongens naar binnen zodat ze mij geen pijn kunnen doen. ''Mevrouw van Houten??'' Ik sta op en geef de dokter een hand. We hadden afgesproken dat Liam als enige met me mee ging omdat ze anders toch weer gingen kloten. ''Wat is er aan de hand mevrouw??'' Ik kijk smekend naar Liam of hij het verhaal wilt vertellen hij knikt en begint te vertellen. ''Dus als ik het goed begrijp. U bent geduwt en heeft de klap opgevangen met uw pols??'' Vraagt de dokter als Liam klaar is met vertellen, ik knik ja en de dokter pakt mijn pols. ''AU!!'' De dokter blijft gewoon door gaan en vraagt nog of ik een paar dingen kan doen. ''Uw pols is niet gebroken gelukkig, alleen maar zwaar gekneust.'' Ik knik en geef de dokter nog een hand. ''EN??'' Hoor ik van alle kanten als we weer de ruimte in lopen. ''Alleen gekneust gelukkig'' De jongens zuchten opgelucht. ''OKEE IK HEB ZIN IN STARBUCKS!!'' Roept Louis keihard door de ruimte. Een paar mensen kijken geirriteerd naar ons en ik geef Louis een zachte beuk. ''Lou je bent hier de oudste gedraag je dan ook zo'' Louis grinnikt en samen met de jongens lopen we naar buiten. De fans zijn gelukkig weggestuur dat gaat een stuk makkelijker. 

''Wat wil jij Anouk??'' ''Doe maar een frappucino ofzo'' We zijn bij starbucks omdat Louis maar bleef zeuren. Louis geeft me een beker met mijn naam. Als ik kijk wat erin zit smelt ik al helemaal. CHOCOLA!!! Louis heeft dezefde als ik en we geven elkaar een box. ''Selfie??'' Stel ik voor en Louis knikt. Hij pakt zijn mobiel en we maken een stuk of duizend selfies, daarna nog een paar duizend met Niall erbij en daarna met zijn alle nog een stuk of duizend. ''Niall wij ook selfie??'' Niall knikt blij en pakt meteen zijn mobiel. Ik voel de mijne trillen maar wacht tot ik klaar ben met de selfies die Niall met me maakt. ''Kunnen jullie de foto's via app sturen??'' Ze knikken beide en dan kijk ik op mijn mobiel. Twitter melding.

@Louis_Tomlinson: Strarbucks break with boys and our sweety @Anouk_Van_Houten_Music.

Ik gniffel en Louis heeft door dat ik de tweet heb gelezen. Ook ik verzend een tweet met 1 van de selfies met Louis en Niall samen die ik net heb gekregen.

@Anouk_Van_Houten_Music: Starbucks with my besties @Louis_Tomlinson and @NiallHoran I love you guys!! Xx

Het was niet de meest charmante foto van ons drieën maar toch krijg ik een bigsmile van Niall als hij de foto ziet. Ik doe hem als mijn achtergrond en meteen krijg ik duizende favorieten en retweets van mijn fans en de fans van de jongens. Ik weet nog niet of ik die room leuk vind maar dat komt hopelijk nog wel. Het blijft een geweldige baan die iedereen wel zou willen. Dan hoort dat er gewoon bij

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu