~25 Crying

1.1K 58 2
                                    

*p.o.v. Anouk*


"hee waarom huil je??'' Niall veegt mijn tranen met zijn duim weg en ik begin stomwijs te lachen. De jongens zetten de film op pauze en komen om me heen zitten. Allemaal kijken ze me bezorgt aan en ik ga helemaal stuk van het lachen. ''Jongens het komt door de film'' Weet ik lachend uit te brengen. Louis die de eerste is die het snapt lacht mee, en dan volgen de andere jongens snel. ''Waarom huilen meisjes altijd zo snel bij films??'' Vraag Harry lachen en ik kijk hem nep-beledigt aan. ''Hoe durf je dat te zeggen Harold'' Zeg ik op een kakkerstoon waardoor ik weer moet lachen. ''Het is toch zo'' zegt Harry lachent. ''Nopp, alleen dat ik gewoon zielig als die papa doodgaat.'' Niall en Louis lachen zich nog steeds helemaal dood terwijl de rest alweer aan het praten is. Maar omdat hun zo lachen moet ik ook weer lachen, dus uiteindelijk liggen we met zijn 3en op de grond te lachen. 

Ik rek me uit en val meteen van de bank aangezien ik niet zoveel ruimte had. We hadden, nadat we uitgelachen waren, de film verder gekeken en dit keer zat ik bij Louis. De jongens lachen me uit omdat ik nu op de grond lig en ik kijk ze nep-boos aan, maar dat negeren ze gewoon. ''Jongeeeennsss.......'' ''Oh ohh dat klinkt niet goed als een meisje zo begint'' Louis doet een stap naar achter en glimlacht dan breed. ''Kunnen we morgen shoppuuhh??'' Zeg ik met zo'n zeurstem. Niall en Louis knikken alleen Harry en Zayn schudden hun hoofd. Ik kijk Liam vragend aan en die knikt dan ook. ''Gaan we dan met z'n 4en??'' De jongens knikken en Zayn en Harry hadden ondertussen fifa gepakt om te spelen. ''Okee wie bij wie??'' Ik ga meteen naast Louis staan aangezien hij heel goed kan voetballen. Ik haak mijn arm in die van Louis en wij mogen meteen tegen Zayn en Harry. ''Goedzoo!! Kom op Anouk!! Gaat lekker!!'' Ik heb Louis nog nooit zo fanatiek gezien. We staan nu 2-2 en over 1 minuut is de wedstrijd afgelopen. Ik paas de bal naar Louis, die rent naar voren. ''Ja Ja Kom op Louis!!'' Schreeuw ik. en BAM!!! ''GOAAAAALLLL!!!'' Louis en ik rennen het hele huis door omdat wij gewonnen hebben. ''Goed gedaan Lou'' Ik geef hem een knuffel. ''Jij ook Anoukkiee'' Ik kijk hem raar aan. ''Wat?? Jij noemt me Lou maar ik weet geen leuke bijnaam voor jou'' Louis trekt een pruillipje en ik moet lachen. ''NIALL LIAMM!! JULLIE BEEURTT!!'' Schreeuw ik terwijl ik huppelent naar de bank ga. 

''Ja Ja Ja Neee'' Louis is bij Niall en Liam nog fanatieker dan bij Zayn en Harry, waarschijnlijk omdat we bij dit potje nog 0-0 staan met allebei al heel veel kansen. Niall heeft de bal en rent naar ons goal, ik probeer hem te tackelen maar hij ontwijkt. ''Nouuhoouu Niall wees niet zoo goehoeed'' Zeur ik en ik hoor Niall grinniken. En ja hoor gescoord. ''WOHOOWWWW'' Niall en Liam rennen nu hetzelfde door de kamer als ik en Louis deden. Als ik naar de tv kijk zie ik dat ze gewonnen hebben. Ik loop naar ze toe en geef ze allebei een knuffel. ''Congratss'' Ze glimlachen breed en ik loop naar de keuken voor wat drinken. Ik pak wat te drinken maar word weggetrokken bij de koelkast. Ik zie niet wat er word gedaan maar iemand neemt me op zijn schouder. Ik probeer te gillen maar diegene is te snel met zijn hand voor mijn mond doen. Ik bijt in zijn hand en zijn hand trekt hij weg, meteen grijp ik mijn kans. ''JONGENSS!! KEUKEN!! HELP!!!'' De jongens hoor ik aankomen en met een plof val ik op de grond. ''Gaat het'' Het gene wat voor mijn ogen zat word weggehaalt en ik zie Niall en Louis voor me staan om me te helpen. Ik ga overeind staan en als ik naar rechts kijk zie ik daar Jack staan. ''Jack??'' Geschrokken ga ik naast Louis staan die zijn arm om me heen slaat. ''Bel de politie Niall'' Hoor ik Liam zeggen en Niall pakt meteen zijn mobiel en verdwijnt de woonkamer in. ''Jack?? Waarom??'' Hij negeert mijn vraag en na 5 minuten is de politie er. Waarom wou hij me ontvoeren?? Moest het van Demi enzo?? Ben ik nog wel veilig in dit huis??

Heei mensen lees allemaal alsje alsje alsje blieft even de boeken van Annick of te wel @OreoCupcakeNiam Ze is echt een schatje en iemand waar je de grootste lol mee kan hebben. Tankyouu

Xx-jes

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu