*p.o.v. Anouk*
Hier zit ik dan...Samen met Liam bij een of andere therapeut, Liam had eerst nog een heel verhaal over zichzelf verteld wat ik wel echt heel fijn vond, want daardoor weet ik dat die vrouw het niet raar zou vinden wat ik zeg. Aangezien Liam toch wel een nogal rare trauma heeft. En dat zei die vrouw zelf ook, dat ze nog niet iemand met zo'n fobie had gehad. De therapeut die Liam namelijk in het begin had is met pensioen dus moesten we een andere regelen. ''Okee nu de jongendame'' Liam kijkt me aan en meteen klap ik dicht. ''Moet ik het vertellen Anouk??'' Ik knik, dit is de reden waarom Liam eigenlijk als enige mee ging, want ik wist bijna wel zeker dat ik dicht zou klappen als ik mijn verhaal moest vertellen.
''Okee kom even hier zitten'' zegt de mevrouw als Liam klaar is met mijn verhaal te vertellen. Ik ga op zo'n stoel zitten en die vrouw komt voor me zitten. ''Okee nu ga ik je in een soort van hypnose brengen waardoor je het gepest en de andere trauma anders bekijkt. Je bekijkt het dan op de manier van 'ik ben we gepest maar dat is nu voorbij''' Ik knik. ''Maar daarvoor moeten we eerst alle herinneringen bij jouzelf terug halen. De vrouw vraagt allemaal dingen over het gepest die ik in detail moet uitleggen, ik ben helemaal in tranen maar de vrouw zegt dat het niet erg is. Als ik na een half uur vertellen klaar ben met praten brengt die vrouw me in een soort van hypnose zoals ze al zei. Ik weet niet wat ze allemaal doet terwijl ik onder hypnose ben want dat heb ik niet door, als het maar werkt dan ben ik blij.
*p.o.v. Liam*
Ik ga nu misschien iets doen wat niet mag maar ik kan niet anders, na al die weken kan ik het niet meer aanzien. ''Mevrouw kunt u misschien zorgen dat ze zich niets meer herinnert van het gepest??'' Ik hoop het natuurlijk want ik gun het haar echt niet. ''Sorry Liam, dat kan niet dan is ze haar hele leven kwijt en het is gewoon eigenlijk onmogelijk het spijt me dit is alles wat ik kan doen.'' Ik knik, natuurlijk baal ik. Ik wil gewoon dat dit nooit was gebeurt met Anouk. Maar dat kan dus blijkbaar niet.
WOHOOWW 2 hoofdstukkies op 1 dag O.o
IK GA EEN NIEUW VERHAAL BEGINNEN!! @juliaxxxjulia maakt (als het lukt) een cover dus daarom dit hoofdstuk opgedragen aan haar. Youre awesome girl!! xx
Xx-jes
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....