~33 The tommo way

990 60 3
                                    

*p.o.v. Anouk*

''LOUIISSSS!!!'' Louis kijkt me grijzend aan omdat hij weet dat ik hier niet tegen kan, hij wil het op een leuke manier vertellen dat wij wat hebben maar ik mag niet weten hoe. Dan kan ik toch ook niet mee spelen, of doen. ''PLEASSEE LOUISSS!!!'' ''Nopp princessjess moeten keurig blijven'' Ik rol mijn ogen en Louis loopt naar binnen toe, als hij net de deur van de woonkamer in wil stappen hou ik hem tegen. "wait'' *klop klop klopklop klop* ''DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN!! COME ON LET'S GO AND PLAY!!! I NEVER SEE YOU ANNYMORE COME OUT THE DOOR!! IT'S LIKE YOU'VE GONE AWAY!! WE USED BE BEST BUDDIES... AND NOW WHERE NOT.. I WISH YOU COULD TELL ME WHYY!!!'' ''GO AWAY ANOUK!!!'' ''OKAAYY BYEEE....'' Ik doe alsof ik naar boven loop en Louis ligt helemaal dubbel van het lachen. (A/N sorry peoplee maar ik heb het liedje de hele tijd al in me hoofd al een week lang!! ik word gek!!) 

Ik zie Louis de kamer in rennen en langzaam volg ik hem, ik wil zo graag weten wat hij van plan is. ''HARAAAHHH!!!!'' Louis rent op Harry af en voordat Harry nog maar op kan staan is Louis al bij Harry en geeft hem allemaal kusjes op zijn gezicht. Ik weet al wat hij van plan is. ''Hé Louis!!!'' Ik trek een pruillipje en alle jongens behalve Louis kijken me raar aan. ''Louis ik dacht dat je van mij hield!!'' Ik doe alsof ik moet huilen, maar daar ben ik dus totaal niet goed in dus ik schiet al snel in de lach. ''Wachtttt.....waaaat....zijn....oohh....echtt????'' ''Wooww Niall goeie zin'' Zeg ik plagend, en Niall steekt zijn tong uit. ''Louiss je gaat vreemd met Harry, en we hebben nog niet eens een kwartiertje'' De jongens kijken ons met open ogen aan en trots loopt Louis naar me toe en geeft me een kus op mijn wang. ''Waachtt waaattt!!! jij vond Niall toch leuk??'' Zegt Harry verbaast. ''Waarom denkt iedereen dat toch... Niall is als een broer voor me net als jullie alleen dan nog iets beter.... Wauw! Dit is al de tweede keer dat ik het probeer te vertellen maar vooruitgang komt er maar niet..'' Louis moet lachen en de rest kijkt hem aan alsof hij een of andere gestoorde is, dat is hij ook maar dat terzijde. ''En je zij dat ik een goeie zin had'' Zegt Niall met een grote glimlach. Ik geef hem een bigsmile en loop dan naar de keuken. ''WHO WANT'S FOOD!!??'' Dat had ik beter niet kunnen zeggen want meteen springen er 5 drukke jongens op me. ''Wooww het is 6 uur s'ochtends we hebben nog niet geslapen, maar toch is iedereen druk....Logisch''

Heeii sorryy kort hoofdstukkie....

Zal ik een nieuw boek beginnen?? Aangezien Sexslaaf van 1D bijna klaar is?? Comment of stuur prive berichtje wat je ervan vind of als je ideeën hebt

Xx-jes

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu