*p.o.v. Anouk*
~1 maand later~
''JONGENS JONGENS JONGENS JONGENS!!!!'' Ik ren gillend de kamer door. Louis pakt me bij mijn schouder. ''Waatt!!??'' ''VANAVOND IS GEWOON MIJN ALLER EERSTE CONCERT!!'' Gil ik Louis in Louis oor. ''Ja en volgens mij kan ik niet meer horen nu'' ''Aawhh kom maar'' Ik geef een kusje op Louis oor. ''Huh wat zei je?'' ''Grapjas'' Ik ren verder en blijf door gillen. Nadat de politie is geweest zijn we meteen opzoek gegaan naar een nieuw huis en zijn de kaartjes voor de concerten verkocht. Alles is gewoon uitverkocht!! Op twitter krijg ik duizende meldingen per dag over hoe geweldig mensen me vinden en dat ze zo blij zijn om naar het optreden te gaan. Dat maakt mij ook gewoon weer blij, misschien moet dat niet want gister is Jack vrijgelaten maar wat kan hij nu doen. Niemand weet ons adress nu, de pers niet, zelfs de fans niet!! Wat echt een wonder is want de fans vinden alles uit. ''NIALL VANAVOND HEBBEN WE EEN CONCERT!!!'' Ik val op de grond omdat ik over mijn eigen voeten struikel en Niall licht helemaal dubbel van lachen. ''Nouhou Niall'' Als Niall eindelijk is uitgelachen helpt hij me overeind en geeft me een knuffel. ''Zin in vanavond'' ''Jaaaaa tuurlijk Niall het is mijn aller eerste optreden. Als je mijn twitter ziet wooww dan hou ik echt van dit leven!!'' ''Jepp dat hebben wij ook. Of we ze willen volgen, dat we geweldig zijn, foto's, dat we te perfect zijn, huwelijksaanzoeken..'' ''Wacht wat!!! Huwelijks aanzoeken??'' ''Jepp'' ''Maar ik ben al met jullie allemaal getrouwd'' Ik zet een bigsmile op. ''Wie is met ons alle 5 getrouwd??'' Liam komt de kamer binnen lopen en meteen spring ik naar hem toe om een knuffel te geven. ''Ikkee!!'' ''Okee waneer zien we de foto's'' ''Die zijn er niet'' Vrolijk loop ik de kamer uit en ga in mijn en Louis kamer zitten. Ja we hebben genoeg ruimte dat ik een eigen kamer kan nemen maar bij Louis voelt het zo veilig. Ik sliep 1 avond alleen en ik heb volgens mij weg 6 nachtmerries gehad, ik ging toen bij Louis liggen en toen niks meer. Ik weet niet hoe het komt maar ik voel me veel veiliger als ik bij iemand slaap. Ookal slaap ik bij Harry ik slaap veel beter. Maar aangezien de andere boys best wel hard snurken, praten of weet ik veel wat in hun slaap word ik daar echt gek van. Louis praat ook soms maar dat is 1 op de 10.
Ik ga op bed liggen en kijk een beetje droomloos naar het plafon. ''BOE!!'' Ineens verschijnt Harry's hoofd voor me. Ik gil en kijk Harry nep-boos aan. ''Dat was gemeen!! Ik hoorde je niet eens binnen komen!'' ''Nee je hoorde ons ook niet schreeuwen dat er eten was. Dus ging ik even kijken'' Ik schiet meteen van het bed af. ''ETEN!!!'' Ik ren naar beneden toe om aan tafel te schuiven. ''Waa...'' ''Ik hoorde dat we gingen eten'' Kap ik Zayn af. ''ahaa het Niall virus heeft aangeslagen'' ''Jepp Zayn. Dat krijg je als je te lang met jullie om gaat, dan neem je trekjes over net zoals ik dankzij jou nu heel veel teken'' Zayn kijkt trots op en ik glimlach breed. Zayn had me teken lessen aangeboden omdat ik altijd al van tekenen hield maar het nooit zo goed kon. Nu heb ik onze achtergronden samen met Zayn helemaal getekend. Net een soort strip figuur alleen dan met liedjes. ''Ni Lou!?? Zullen wij zo even voor vanavond overleggen welke liedjes we doen in de battle??'' Het fanatieks van de hele tour zijn we om de battle. Elke avond zouden we andere liedjes doen dus elke dag oefenen we zowiezo. Maar de strijd onderling om er achter te komen welk nummer we doen is nog veel leuker. Niall Louis en ik zijn al een keer in een boom gaan zitten. In een kast op zolder. Weet ik veel waar. Vandaag kunnen we misschien naar de heide gaan, dan kan Indy ook meteen mee. Indy is echt een soort dagboek voor mij geworden, ze weet alles van me. Daarom vond ik ook dat bij het huis dat we namen iets was waar we lekker met Indy konden wandelen. Bij het vorige huis was dat het bos nu de heide.
''Lou Ni komen jullie mee?'' De jongens achtervolgen me en ik zie Harry sniekie mee sluipen. ''Harry jij hoort niet bij ons'' Roep ik terug. Ik hoor gemompel terug en besluit te doen alsof we naar boven lopen. ''Gaan jullie mee naar de heide??'' Fluister ik in hun oren en meteen knikken ze. Indy is altijd bij me dus de jongens zal het niet verbazen als Indy weg is. Indy vind de jongens ook leuk, en luisterd ook goed naar ze maar ik blijf haar echte baasje dus ze volgt me altijd. Ik doe heel zachtjes de deur open en ik hoor dat een van de andere jongens naar boven loopt om waarschijnlijk te achter halen waar we zijn. We lopen zachtjes de deur uit en laten hem expres op de klik zodat de deur niet dicht kan vallen. Het lijkt dan alsof de deur dicht zit vanbinnen maar van buiten kan je goed zien dat hij toch openstaat.
''Nou jongens welke song??'' ''Ik heb gehoord dat de andere Valerie van Amy Winehouse doen, die deden we ook bij de Up All Night tour. Misschien kunnen wij dan Stereo Hearts doen??'' ''Ohh Lou goed idee!! Die is zo leuk'' Niall schrijft het op een bloknootje en meteen beginnen we met zingen. Ik doe meestal 1 van de hoogste omdat ik toch een meisje ben. ''Misschien kunnen we ook Call me mabey doen die kent iedereen wel?'' Niall pakt meteen de goede acoorden ik Louis kijkt me glimlachend aan. Ik kijk op als ik Indy hoor blaffen en zie dat hij met een hond aan het spelen is. Ik laat de jongens even verder zingen en ga naar Indy toe. Een lieve pitbull komt naar me toe met daarachter een jongen van ongeveer Louis leeftijd. Hij lijkt een beetje op zo'n jongen waar je niet graag ruzie mee hebt. Ik kniel neer bij de honden en begin de pitbull te aaien. ''Hallo schoonheid'' Ik kijk naar de jongen en kijk dan weer naar de hond negerend op zijn opmerking. ''Je mag wel wat zeggen hoor'' Ik ga verder met de hond aaien maar ik voel gewoon dat ik van top tot teen tril. ''Ga je nog wat zeggen of wat!!'' ''Heei doe normaal laat haar met rust!!'' Louis komt samen met Niall mijn kant op rennen en ik knuffel Louis direct. ''Ik gaf haar alleen maar een compiment'' ''Als ze daar niet op wil antwoorden moet je dat maar accepteren!!'' Gaat Niall verder en de man loopt drijgend op Niall af. ''Ik zou je maar inhouden jongetje.'' Niall mompelt nog wat maar ik trek Niall mee zodat het niet uitloopt op een ruzie. Ik roep Indy en we gaan met zijn 3en onder een boom zitten. ''Welke nog meer we moeten er nog 2. Niall jij mag er zowiezo nog 1 kiezen dan hebben we er allemaal 1'' ''Uuhhmm Viva la Vida??'' ''Oohh jaa die is zoo leuk voor dit soort dingen!!'' roept Louis. Niall begin met spelen en meteen klinkt het geweldig. ''Okee welke als laatste liedje? Een oude of eentje van deze tijd?'' ''Let me entertain you?? Van Robbie Williams??'' ''OMGG JAAA'' Ik gil het uit omdat ik dat echt een geweldig liedje vind. ''Volgens mij vind Anouk het goed Niall??'' Niall knikt en kijkt even op zijn mobiel voor de goede accoorden. ''Niall mag ik eens'' Ik pak de gitaar over en pak de goeie accorden. Toen ik 14 was heb ik op gitaar gezeten en dit was 1 van de weinige nummers die ik had onthouden. Toen ik speelde keken de jongens me met open mond aan waardoor ik nogal nerveus begon te worden. ''Jongens please.. Ik kan niet tegen starende mensen.'' ''Hoe ga je dat dan vanavond doen Anouk??'' ''Ik weet het niet Lou. Ik hoop dat het wat beter gaat. En aangezien ik begin met het nummer met Liam kan hij mij in het begin over dat stukje angst heen helpen. Daarna komt Harry en dan pas hoef ik alleen dus ik mag hopen dat het dan al weg is.'' We staan op om naar huis te lopen en halen de deur van de klik. ''WE ZIJN ER WEER!!'' Gil ik door het huis. We lopen de woonkamer in en zien de jongens diep discussieren. Ik maak een hoest geluidje en meteen kijken de jongens op. ''Waar hebben jullie jezelf verstopt??'' Vraagt Zayn nieuwgierig. ''Jaaa Gehiempjeee''
Heei mensen. Oke super groot hoofdstukkie maar volgens mij niet heel goed ofzoo. Ik hoop dat jullie nog door willen lezen ookal zit ik nu in een soort dip.
Xx-jes
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fiksi Penggemarwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....