*p.o.v. Anouk*
De jongens en ik zijn eindelijk van onze jetlag af. Ik had altijd wel van mensen gehoord dat het vervelend was, maar het is wel meer dan vervelend. Het is gewoon bot gezegt zwaar k*t. Vandaag gaan we voor het eerst scholen bezoeken met onze stichting. De jongens hadden alles geregeld dus ik wist er niet veel over, het enige wat ik wel wist was dat we in 1 dag naar 23 scholen gaan. Hoe we dat gaan doen? Joost mag het weten, maar het gaat wel lukken zei Liam.
''LIAAAAAMMMMM GEEF ME MOBIELL TERUGG!!!"' Liam vond dat ik teveel op mijn mobiel zat dus pakte hij hem even van me af. Het nadeel is alleen dat hij veel langer is en ik dus niet bij me mobiel kom. De jongens wouden ook al geen moeite doen om me te helpen. Dus het is ik tegen de reus die mijn mobiel heeft, ook wel Liam genoemt. Ik geef Liam een stomp in zijn buik waardoor hij naar beneden schiet. Heel gemeen, maar ik heb mijn mobiel nu weer. Ik ren weg en zie Harry nog heel hard lachen omdat hij heeft gezien wat ik had gedaan. Liam rent achter me aan en ik sla een klein gilletje als ik achterom kijk en zie hoe dichtbij hij is. Tip als je aan het wegrennen bent kijk niet achterom! Als er dan een kastje staat doet je hoofd pijn. Net zoals bij mij nu. Ik grijp naar me hoofd maar het valt wel mee, ik ren weer verder en als ik Louis zie gebruik ik hem als levendschild. ''Je hebt je mobiel weer??'' Raad Louis, ik mompel een snelle ja maar zie Liam dan al komen. Hij merkt mij op en Louis is nog nooit zo handig voor mij geweest. Liam zet een stap naar links, en heel toevallig gaat Louis dan ook naar links.
Ik zit hier met een ijszak in de auto aangezien mijn hoofd nu toch best wel pijn aan het doen is. Dat word een grote heuvel, of juist deuk. Maakt niet uit. Ik zie dat we bij een school aankomen en zodra de auto stilstaat ren ik de auto uit. Ik heb zo veel zin om mensen mijn verhaal te vertellen. Misschien zijn er ook wel mensen die naar ons concert gaan.
''Hallo mensen'' Ik lach naar de klas waar de jongens en ik naar binnen lopen. We hadden afgesproken dat de jongens eerst wat vragen aan de klas ging stellen over pesten. Dan moest ik mijn verhaal vertellen, en daarna konden kinderen hun verhaal kwijt. Als ze sorry willen zeggen, of juist vertellen hoe ze zich voelen. Ik was zo in mijn gedachten dat ik niet door had dat de jongens al klaar waren. Het is nu mijn beurt en ik vertel heel mijn verhaal. Af en toe moet ik een traantje weg halen maar dat maakt me niet uit. De kinderen mogen wel zien dat ik het moeilijk vind om te vertellen, want dat is het ook. Als ik mijn verhaal afrond komt er uit het niets een meisje naar me toelopen die ook tranen in haar ogen heeft. Ze geeft me spontaan een knuffel en de bewakers willen ingrijpen maar de jongens houden ze tegen. Het meisje vraag of ze bij me op schoot mag zitten en ik til haar op schoot. Ze verteld haar verhaal hoe zij word gepest door haar buurtkindertjes omdat zij niet veel geld hebben. Groot gedeelte gaat uit naar het huis, eten en de school. Dat ontroede mij het meest. Ze word gewoon gepest omdat ze niet zo veel geld heeft, iets wat sowieso al vervelend is maar bij haar is het nog erger. Als ze klaar is met vertellen begint ze te huilen. Ik neem haar mee naar de gang en troots haar. Ik vraag of ze mij en de jongens kent als artiest en ze knikt. Ze vertelde dat ze heel graag naar het concert wou maar dat ze er geen geld voor had. Ik zei dat ik even iets ging regelen en het meisje liep de klas weer in waar de jongens weer met iemand bezig waren. Ik seinde Harry en Zayn dat ze even moesten komen.
''Wat is er??'' Vraagt Zayn als hij de klas uitloopt. ''Dat meisje net bij mij...Ze is fan'' Ik zie Zayn vragend kijken. ''Jaa dus....'' ''Zayn..ze had niet genoeg geld voor een kaartje, kunnen wij haar geen kaartje geven?? We hadden nog 4 back-stage kaartjes voor in Dubai. Speciaal voor dit soort fans'' Ik zie Zayn bedenkend naar Harry kijken die knik, dan kijkt Zayn naar mij en knikt ook. Ik haal ht meisje op en vertel haar dat ze wel naar het concert gaat. Ze kijkt me niet begrijpend aan en ik geef haar het kaartje. Ze begint vrolijk te zingen en springen en knuffelt Harry, Zayn en mij dan. Dit maakt me blij. Gewoon mensen die het iets minder goed hebben of een vervelende situatie hebben helpen. Dat ik mensen daarmee zo blij kan maken, dat is onvoorstelbaar.
Okeee dat was het dan...Het einde. Hope u enjoyed it❤️
I love youuu
Xx-jes
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....