~18 the date.....

1.4K 69 3
                                    

*p.o.v. Anouk*

Het klinkt misschien heel raar maar ik ben dus echt nog nooit in disneyland geweest. Mijn ouders waren altijd weg en als ze een keer thuis waren hadden ze nooit aandacht voor mij. Ik was maar een ondankbaar kind. Een traan onsnapt uit mijn ogen, welke ouders houden nou niet van hun kind?? ''What's wrong sweethart??'' Ik kijk Niall aan en geef hem een zwakke glimlach. ''Ik dacht aan mijn ouders, dat ik niet snap waarom ze niet van me hielden.'' ''Anouk ze zijn jou niet waart, ze weten niet hoe geweldig jij bent.'' Ik knik, toch vraag ik me ook wel af wat Demi en Jonathan enzo nu zouden doen. Zouden ze zich nog bezig houden met mij?? Ik open twitter op mijn mobiel en zie dat ik duizende meldingen heb. Heel veel van Ik hou van je je bent geweldig maar ook een paar minder leuke dingen. Dingen van je verwoest 1D, je verdient de roem niet. ''N-niall??'' Niall kijkt naar me en ik geef hem mijn mobiel. ''Anouk niet op letten er zijn altijd mensen die je niet zullen mogen, zij kunnen er niet tegen dat je beroemt bent geworden.'' Ik knik. voor me zie ik een groot Mickey hoofd en ik word alleen maar hyper. ''RELEX ANOUK!!'' Daardoor word ik alleen maar hyperder ik word altijd hyper als ik ergens zin in heb. Niall parkeert de auto en zet een zonnebril met beenie weer op, ik doe het zelfde alleen ik doe een roze met zwarte cap op in plaats van een beenie. We betalen ons kaartje en meteen zien we mickey. We rennen allebei op mickey af en vragen om een foto. Voor de foto doen we onze zonnenbril en beenie/cap af wat misschien niet zo'n goed idee was. Na dat we de foto hebben gemaakt komen er honderde fans op ons af. ''Zullen we gewoon op de foto gaan??'' Niall knikt en we lopen naar de fans toe. Na een half uur en een stuk of 200 selfie's later zijn Niall en ik eindelijk klaar. We zetten onze beenie/cap weer op en lopen naar de eerste attractie de Space Mountain. Niall heeft van die pasjes geregeld waar je maar maximaal 5 minuten in de rij moet staan dus we zijn al snel aan de beurt. Ik gil zo hard als ik kan ookal is de achtbaan alleen nog maar vooruit gegaan en staat hij nu stil om zo afgeschoten te worden. Ik knijp in Niall's hand en Niall glimlacht naar me. Dit vind ik altijd al eng. De achtbaan word afgeschoten en ik gil de longen uit mijn lijf.

Na vele attracties gehad te hebben moet ik toch wel nodig naar de wc. ''Niall ik moet op het potje'' Zeg ik met een baby stemmetje. Niall moet lachen en al snel zien we een wc. Ik ren er naar toe maar voordat ik al bij de wc ben word ik ergens naar toe getrokken. Het laatste dat ik zie is Niall die achter me aanrent maar al snel zie ik Niall niet meer. Wie zijn dit??

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu