*p.o.v. Anouk*
Okee Niall was wel erg blij maar dat is toch juist schattig. Iets minder schattig was het natuurlijk dat hij weer zo snel klaar was en ik zonder shirt in mijn kamer stond toen hij keek. Ik schrok me dood toen ik Niall zag. Ik bedekte mijn lichaam maar Niall zei dat ik het niet moest doen. Tuurlijk schaam ik me voor me lichaam ik ben jaren lang gepest en daar ben ik een meisje voor!! Ik werk mijn make-up nog even bij en doe dan mijn arm in Niall's arm zoals je dat ook altijd in films ziet. We lopen de woonkamer in en meteen zie ik de jongens grijnzen. ''Zo zo tortelduivjes wat gaan we doen'' Zegt Harry met een grijnzende blik. Iedereen lacht naar ons behalve Zayn. Wat heeft hij toch de laatste tijd?? ''We gaan Niall's date waarheid maken'' Ik glimlach naar elkaar en Liam,Harry en Louis kijken elkaar met een grote glimlach aan. ''Veel plezier dan'' Niall en ik lopen de kamer uit. Als we buiten zijn merk ik dat ik me mobiel vergeten ben. ''Niall ik ben me mobiel vergeten wacht heel even'' Niall knikt en ik ren naar binnen. Ik loop de kamer van Louis en mij in en ik zie dat Louis op zijn mobiel zit. ''Ik zou ook graag een keer met jou willen'' Fluister ik in Louis oor. Louis kijkt me aan met een glimlach en pas nu zie ik dat Louis heeft gehuild.
''Louis what's wrong??'' Louis legt zijn mobiel weg en klopt naast zich als teken dat ik moet zitten. Ik stuur Niall even een sms dat ik Louis even moet helpen en dat Niall beter even in de woonkamer kan zitten. Ik krijg een okee met 2 x-jes erachter. ''Nou Lou what's wrong??''
*p.o.v. Louis*
''Nou Lou what's wrong??'' Het klinkt zo makkelijk voor Anouk om over problemen te praten maar toch, ik weet niet of ik het haar moet vertellen. ''Nouu...'' Begin ik, en ik zie aan Anouk dat ze echt wil weten waar ik mee zit. ''Sinds het uit is met Eleanor krijg ik veel meer haat op twitter enzo, dat ik haar heb gedumpt om jou omdat ze niet goed genoeg was. Alle dingen die ze zouden kunnen bedenken word er naar me hoofd gegooit'' Een traan glijd langs mijn wang. Ik had Eleanor nu 3 maanden geleden gedumpt alleen de haat blijft maar komen. Dat het zo zielig is voor Eleanor enzo, sorry maar ik heb haar nog in haar eer gehouden. Ze was 2 keer met een ander 'het' gedaan, toen ik op tour was. Ik hield van haar, nog steeds trouwens maar ik kon het niet meer. Anouk trekt me in een knuffel en staat dan op. ''Louis het spijt me ik wil er echt voor je zijn nu maar ik zou met Niall weg gaan. Als ik thuis ben gaan wij gewoon samen een film kijken met een grote bak ijs!! Dat helpt altijd tegen verdriet.'' Ik knik, ik snap Anouk wel ze heeft een date met Niall en ze heeft me zo goed mogelijk proberen te troosten. Ik geef Anouk nog een knuffel en dan loopt ze de kamer uit.
*p.o.v. Anouk*
Ik wist niet dat het de jongens zo veel pijn deed als ze haat kregen. Kijk het natuurlijk nooit fijn en ik ga daar ook te maken mee hebben, en ik heb werkelijk geen idee hoe ik daar mee om zal gaan. Maar Louis heeft het voor goeie redenen uitgemaakt met Eleanor en niemand die denkt aan hoe Louis zich voelt, het is alleen maar zielig voor Eleanor. Ik loop de kamer uit en Niall kijkt me aan met een rustig-maar-ik-snap-waarom-je-wilt-helpen blik. Wat een schatje is Niall toch, zelf helpt hij ook graag en als andere iemand dan moeten helpen maakt hij er ook tijd voor. We lopen weer naar buiten en Niall slaat een arm om mijn heup. Meteen verschillende fotograven om ons heen, ik zal hier maar aan moeten wennen. We zitten nu in de auto van Niall en de papparazzi is eindelijk weer weg. Niall rijd naar het pretpark maar wou niet zeggen welke dus ik zit nu zo van JAA WAAR GAAN WE NOU HEEN!!! Ik probeer mezelf een beetje rustig te houden maar ik word steeds hyperder. ''Wat was er eigenlijk met Louis??'' Vraagt Niall om de stilte te verbreken. ''Ik weet niet of ik het helemaal mag zeggen, maar Louis was aan het huilen omdat hij de laatste maanden veel haat krijgt omdat het uit is met Eleanor.'' Ik zie Niall met grote ogen naar me kijken. ''Waarom die grote ogen??'' ''Is dat nog steeds zo, 2 maanden geleden was Louis ookal zo brak maar ik dacht dat het al klaar was.'' Ik schud mijn hoofd. ''Maar please Niall ik ga vanavond als we weer terug zijn een film kijken met ijs, maar wij moeten nu lol hebben.'' Niall knikt en ik zie op het bordje waar we net langs reden Disneyland 5 km ''OMGG NIALL GAAN WE NAAR DISNEYLAND!!!'' Schreeuw ik keihard door de auto. Niall knikt en ik begin echt raar te doen. Ik ben nog nooit in disneyland geweest. ''Maar Niall krijg je dan geen last van fans??'' Niall trekt zijn wenkbrowen omhoog. ''Lieve Anouk niet alleen ik heb nu fans hé!? Jij bent ook al wereld nieuws!'' Mijn mond valt open, ik wist dat niet eens. ''Waatt hoee??'' Niall grinnikt. ''We hadden het filmpje van Little Things op onze youtube, facebook en twitter gezet. Had je het filmpje niet gezien??'' Ik schud me hoofd. ''Nou je hebt meer dan 3 miljoen vieuws waarvan een stuk of 2 miljoen likes. Mensen over de hele wereld kennen jouw naam nu en vinden je geweldig. We kregen miljoenen reacties dat ze het geweldig vonden dat jij ons voorprogramma was en dat wij jou geholpen haden om beroemd te worden.'' Mijn mond valt alleen maar verder open. ''Maar...maar...'' Stotter ik. ''Anouk je bent al bijna net zo beroemd als wij, en je eerste album is nog niet eens uit!!'' Vol ongeloof staar ik naar buiten waar ik een bordje zie staan met Disneyland 1 km. Dit word een geweldige date.
Heeii sexxiee carrotss okee ik heb dus even niks tegen Louis en Eleanor!! Ze zijn zo cute samen maar ik moest wat verzinnen. Volgende hoofdstuk de date!!! Jheeyy
en mensen als je twitter hebt stuur ff een tweet met deze hastack
#EMABiggestFans1D
En voeg me toe op twitter
@Caya2000
Thankss carrotss :D
xx
JE LEEST
Bullied || One Direction
Fanfictionwat doe je als mensen je dood wensen. wat als je denkt dat niemand om je geeft. Dit verhaal gaat over Anouk. vanaf dat ze 5 is word ze al gepest. Ze weet niet meer wat ze moet doen tot dat....