~26 Moving

1.2K 63 4
                                    

*p.o.v. Anouk*

''Mevrouw weet u wat er zonet gebeurt is??'' Jezus worden al die politie agenten dommer, dat zien ze toch!! ''Nou ik denk dat ik zonet bijna ontvoerd was.'' Zeg ik bot en ik zie de politie aantekeningen maak. ''Weet u wie het was??'' OMGG dat moeten zij toch uitzoeken!! ''Jack..'' ''Anouk please help die mensen een beetje'' Louis legt zijn hand op mijn schouder en kijk me gerustellend aan. ''Lou volgensmij moet ik die vragen niet beantwoorden maar moeten zij het uitzoeken'' Louis trekt me in een knuffel en ik begin spontaan te huilen, waarschijnlijk komen alle emoties nu los. ''We laten jullie even met ze tweeën'' Ik zie de jongens weglopen en ik trek me los van Louis. ''Mevrouw mogen we u nog wat vragen stellen?'' Ik knik en de man pakt weer een bloknootje. 

''Lou waarom wouden alles weten??'' De politieagent loopt de deur uit en ik kijk naar Louis. ''Dat helpt in het onderzoek.'' Ik knik en probeer de tranen binnen te houden maar het is al te laat. Alle emoties die ik altijd heb weggestopt komen terug. Ik pak Louis stevig vast omdat hij net naar de woonkamer wou lopen. Hij zag waarschijnlijk dat ik huilde want hij trekt me meteen in een knuffel en zegt gerustellende woordjes. ''Het komt allemaal goed Anouk'' Ik knik en voel nu dat Louis shirt helemaal nat is. Ik trek me terug van Louis en kijk hem diep in zijn ogen aan. Ook Louis heeft tranen in zijn ogen. ''Waarom moet jij huilen??'' ''Anouk, weet je hoe moeilijk het is om hier hulpeloos te staan?? Ik heb geen flauw benul wat ik kan doen om jou te helpen terwijl ik het zo graag wil'' Louis buigt naar voren en voordat ik het door heb drukt hij zijn lippen op die van mij. WAAUWW Wat kan die gozer goed zoenen, alsof er vuurwerk onploft in mijn buik. ''Waauww'' Mompel ik tegen zijn lippen en Louis grinnikt. Ik trek los van Louis en hij kijkt met een bigsmile. ''Dat hielp wel Lou maar misschien is verhuizen een goed idee??'' Hij knikt en ik geef hem snel een kusje op zijn wang voordat we de woonkamer inlopen. Mijn eerste kus was gewoon met Louis Tomlinson. DE LOUIS TOMLINSON!! Volgens mij een droom word gewoon waarheid. ''Jongens het is hier niet meer veilig'' Begint Louis het gesprek. Meteen keren alle jongens zich om en luisteren aandachtig. ''Als ze weten waar we wonen hebben we 1. zometeen alle fans hiero op de stoep. en 2. We kunnen nooit meer alleen thuis zijn met die 4 kut kinderen'' Ik moet lachen om de manier dat hij het zei, maar de jongens knikken heel serieus. ''Ik kijk wel naar een eigenhuis'' Zeg ik zachtjes en ik wil net naar boven lopen maar Liam houd me tegen door me pols vast te pakken. ''Denk jij dat je met die kut kinderen van ons alleen mag wonen, echt niet!! Ze hadden je net bijna ontvoerd, wat als het gelukt was!? We gaan gewoon met 6en wonen'' Ik glimlach en geef Liam een knuffel. ''Thankss boyss''

Heeii sorry mensen een klein hoofdstukkie maar ik voel me echt kut! Ik ben best lang gepest enzo en het ging weer goed maar vrijdag begon het weer. Het is niet in mijn eigen klas maar een jongen die op mijn basisschool zat. Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen. Sorry als het een prut hoofdstukkie is

#Anouis

OOhh zullen we een trend op twitter beginnen?? OPties altijd welkom en OMG steal my girl is uitgelekt omdat iemand waarschijnlijk gehackt heeft. Echt sneu maar ik wacht tot morgen met luisteren aangezien ik het echt zielig vind voor de boys

Xx-jes

Bullied || One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu