ALINA
Heräsin aamulla herätyskelloni piippaavaan ääneen ja nousin ylös. Suihkussa ollessani kertasin mielessäni ruotsin kielioppia tämänpäiväistä koetta varten. Päästyäni takaisin omaan huoneeseeni lukitsin oveni ja valitsin itselleni sopivat vaatteet. Mustat farkut ja ruskea villapaita saavat tänään kelvata. Ruskeat hiukseni laitan rennosti nutturalle. Meikkiä laitan vain keveästi, koska tänään en jaksa nähdä vaivaa. Kelloa katsoessani huomaan olevani pian jo myöhässä bussistani, joten juoksen huoneestani ulos ja matkalla nappaan pöytäni reunalta kassini ja ryntään eteiseen. Eteisessä valitsen jalkaani uudet valkoiset tennarit. Juuri ennen oven sulkemista huudan vielä kämppiksilleni heipat ja paiskaan oven kiinni. Juoksen niin kovaa kuin vain jaloistani pääsen enkä ehdi nauttia kauniista syksyisistä maisemista. Lopulta ehdin pysäkille ja samalla hetkellä bussini onkin jo siinä.
Ruotsin kokeen saan jo ensimmäisten joukossa valmiiksi, joten pääsen aikaisin lähtemään. Suuntaan suoraan takaisin bussipysäkille. Ehdin vasta nyt katsoa kunnolla kännykkääni. 13 viestiä parhailta ystäviltäni. He olivat lähettäneet onnitteluja ruotsin kokeeseen. Vastasin heille selfieillä, joissa näytin kameralle kieltä. Bussi saapui, joten oli aika laittaa kännykkä taas taskuun. Töihin päästyäni ostin itselleni aamupalaa ja istuin pöytään, koska huomasin vuoroni alkavan vasta tunnin päästä. Onneksi olin ottanut aamulla mukaani kirjan, jota olen lähiaikoina lukenut.
BENJAMIN
10.34 herään ja tajuan olevani myöhässä töistä - taas. Liike olisi pitänyt avata jo tasalta. Nousin sängystä ja laitoin kaapista ensimmäiseksi käteeni osuvat vaatteet päälleni, töissä ne kuitenkin vaihtaisin jo pian pois päältäni. Matkalla autolleni kaivan kännykkäni taskusta ja lähetän viestin ystävilleni, he nukkuvat kuitenkin vielä eilisen peli-illan jäljiltä. Matkalla korjaamolle selaan Tinderiä. Ei ketään minulle sopivaa - taaskaan. Onneksi korjaamolla ei ole vielä asiakkaita jonossa, koska muuten olisin pulassa. Nukuin viime viikollakin kaksi kertaa pommiin. Onneksi pomoni on isän hyvä ystävä.
Töissä ei tapahtunut tänään mitään kummallista, vain tavallisia jarrupalojen ja öljyjen vaihtoja. Tauot menivätkin kavereiden kanssa jutellessa ja Tinderiä selatessa. Suoraan töistä lähdin ajamaan kaverini Maken luokse. Eilen olimme sopineet tapaavamme hänen luonaan kuuden aikoihin. Markus on ollut yksi parhaimmista kavereistani jo ensimmäiseltä luokalta asti, kun tulin kouluun uutena oppilaana.
Maken luona pelasimme pleikkarilla ja kuuntelimme Maken veljen Tuomaksen naismurheita. Samalla ajattelin jättää Tinderin selailun joksikin aikaa tauolle, koska en jaksaisi itselläni samalaisia ongelmia. Pelkät yhden illan jutut ovat minulle aivan riittäviä tällä hetkellä. En kuitenkaan tällä hetkellä koe tarvitsevani mitään muuta kuin säännöllisen epäsäännöllistä seksiä. Autoni kello näytti 1.07 päästyäni viimein kotiin. Huomenna pitäisi taas kymmeneltä olla korjaamolla.
ALINA
Töissä oli tänään aivan tavallinen päivä. Asiakkaita, jotka olivat tyytymättömiä omiin kahveihinsa ja niitä, jotka muuten valittivat kaikesta mitä kahvilassa tapahtui. Joku toinen oli liian äänekäs ja taulut seinällä vinossa. Kuitenkin eniten valittavat asiakkaat ovat yleensä niitä, jotka päivä toisensa jälkeen tulevat aina samaan aikaan sisälle ja tilaavat sen saman kahvin, johon ovat vuosien saatossa tottuneet. Sateessa lähden kävelemään kohti kotia. Onneksi Eetu ja Kaisa olisivat illan poissa kotoa, joten minun ei tarvitse jakaa huonoa päivääni heidän kanssaan. Kotiin päästyäni linnoittauduin huoneeseeni ja luin historian kokeeseeni.
YOU ARE READING
Ikuisesti sinun
RomanceAlina on vain tavallinen lukiolainen, joka käy koulunsa ohella töissä voidakseen elää niin sanottua normaalia nuoren naisen elämää. Benjamin on poika, joka on aina saanut kaiken ilmaiseksi ja jonka ei ole koskaan tarvinnut tehdä töitä minkään eteen...